آدامس با طعمی که وجود ندارد

آدامس با طعمی که وجود ندارد

شرکت تولیدکننده این آدامس که در واقع نوعی تافی‌ کشی است، فروش زیادی دارد و محصولاتی که با طعم میوه تولید می‌کند، حسابی هوادار دارد.

کد خبر : ۱۵۸۳۰۸
بازدید : ۱۸

تولید یک مدل آدامس با طعمی که وجود خارجی ندارد، سر و صدای زیادی در ژاپن و فراتر از آن به راه انداخته است.

شرکت تولیدکننده این آدامس که در واقع نوعی تافی‌ کشی است، فروش زیادی دارد و محصولاتی که با طعم میوه تولید می‌کند، حسابی هوادار دارد.

اما امسال آنها ایده‎‌ای نبوغ‌آمیز پیاده کرده‌اند و محصولی با طعم میوه «کرسپیکا نو می» تولید کرده‌اند؛ میوه‌ای تخیلی که طعمی اصیل، طراحی خاص و حتی یک داستان جذاب دارد.

این میوه، براساس سناریوی شرکت در مناطق خاص و در دمای منفی 50درجه رشد می‌کند و زمان برداشت آن حدود انقلاب زمستانی (همان شب یلدا) و شرایط خاصی دارد.

براساس سناریو تخیلی شرکت، این میوه در شبی که ‌ماه کامل است، منفجر می‌شود تا هسته‌هایش را برای بذرافشانی به اطراف بفرستد. این انفجار چنان سهمگین است که تکه‌های میوه، با سرعت 300متر بر ثانیه به اطراف پرتاب می‌شوند و برخورد مستقیم با آنها، می‌تواند مرگبار باشد.

طعم مصنوعی آن هم در آزمایشگاه خلق شده و براساس اعلام تولیدکنندگان، شیرینی مرموزی همراه با ترشی لطیفی دارد که بعد از قاچ کردن میوه‌های ترش ایجاد می‌شود.

آنها که آن را چشیده‌اند، می‌گویند که طعمی شبیه نوشیدنی‌های انرژی‌زا و سیب تند دارد، اما برخی دیگر گفته‌اند طعم آن، منحصر به فرد و یگانه است و قبلا چیزی مثل نزدیک به آن را هم تجربه نکرده‌اند.

این محصول، حسابی پرطرفدار شده و بعد از عرضه اولیه، فروش زیادی داشته است؛ به‌گونه‌ای که شرکت، به فکر تولید محصولات با طعم میوه‌های خیالی جدید افتاده و از همین حالا کار روی آنها در آزمایشگاه‌ها شروع شده است.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید