(عکس) 7 گیاه آپارتمانی جذاب با رنگ مشکی خیره کننده

(عکس) 7 گیاه آپارتمانی جذاب با رنگ مشکی خیره کننده

پیشنهاد می کنیم فضای منزل و محل کارتان را با گیاهان آپارتمانی مشکی رنگ مزین کنید. در ادامه با معرفی زیباترین گیاهان آپارتمانی مشکی با ما همراه باشید.

کد خبر : ۱۵۹۷۳۲
بازدید : ۶۵

گیاهان آپارتمانی یکی از پرطرفدارترین گزینه ها برای دکوراسیون منازل هستند که نگهداری از آنها در کنار زیبایی مزایای بی شماری از جمله تصفیه هوا و کاهش استرس را به همراه دارد.

در میان انواع گیاهان آپارتمانی، گیاهان مشکی رنگ جزو خاص ترین و زیباترین انواع گیاهان آپارتمانی هستند که می توانند به هر نوع دکوراسیونی جذابیت ببخشند.

این گیاهان با ظاهر جذاب و عجیب خود هر فضایی را دگرگون می کنند. اگر دوست دارید زیباترین سبک چیدمان را داشته باشید، پیشنهاد می کنیم فضای منزل و محل کارتان را با گیاهان آپارتمانی مشکی رنگ مزین کنید. در ادامه با معرفی زیباترین گیاهان آپارتمانی مشکی با ما همراه باشید.

1- فیکوس الاستیکا بلک

 فیکوس الاستیکا بلک گیاهی مقاوم با برگ های براق و چرمین است که شرایط نگهداری آسانی دارد. این گیاه آپارتمانی زیبا برگ های سیاه رنگ مایل به قرمز دارد و از شیره آن در ساخت لاستیک استفاده می شود؛ از این رو به آن گیاه لاستیکی نیز گفته می شود. فیکوس الاستیکا برگ های بزرگ و زیبایی دارد و در هر مکانی بین یک تا سه متر رشد می کند.

7 گیاه آپارتمانی جذاب با رنگ مشکی خیره کننده(+عکس)

2- آئونیوم سیاه

آئونیوم نام یک گیاه همیشه سبز از خانواده Crassulacea است که با نام های  ناز بشقابی، گل بشقابی، گل خورشیدی بنفش و یا گل خورشیدی سبز نیز شناخته می شود. این گیاه برگ دار گوشتی در دسته ساکولنت‌ها قرار می گیرد و به واسطه برگ‌های ضخیم خود توانایی ذخیره آب و مقاومت در برابر گرما و بی‌آبی را دارد.

این گیاه به شکل گل رز برجسته رشد می کند و نحوه قرار گیری برگ‌ها و رنگ‌های منحصر به فرد و براقش، باعث محبوبیت آن شده است.

7 گیاه آپارتمانی جذاب با رنگ مشکی خیره کننده(+عکس)

3- پپرومیا کاپراتا بورگوندی

پپرومیا کاپراتا یا پپرومیا چروک یک گیاه بسیار لوکس و مینیاتوری از خانواده فلفل ها می باشد که ساقه هایی کوتاه به رنگ های سبز، قرمز، بنفش و طوسی دارد. نوع بنفش این گیاه به قدری تیره است که سیاه به نظر می رسد. نگهداری از این گیاه راحت است و گل‌های سفید رنگی به شکل گل آذین سنبله دارد که از اوایل بهار تا اواخر پاییز نمایان می شوند.

این گیاه با نمای پفکی و بافت نرم خود زیبایی خاصی به منزل و محل کار شما می بخشد.

7 گیاه آپارتمانی جذاب با رنگ مشکی خیره کننده(+عکس)

4- اشوریا سیاه

اشوریا سیاه یک ساکولنت زیباست که برگ های آن به صورت لایه به لایه در کنار هم قرار گرفته اند. این گیاه جذاب برگ هایی به ارتفاع حداکثر 8 سانتی متر و عرض 3 سانتی متر دارد و در صورت گل دهی، گل هایی به رنگ قرمز و صورتی با گلبرگ زرد تیره تولید می کنند. نگهداری از گل اشوریا سیاه چندان سخت و پیچیده نیست و برای حفظ رنگ به نور کافی نیاز دارد.

7 گیاه آپارتمانی جذاب با رنگ مشکی خیره کننده(+عکس)

5- آلوکاسیا مشکی مخملی

آلوکاسیا مشکی یا آلوکاسیا جواهر مخملی یک گیاه مینیاتوری و زیبا با برگ های قلبی شکل و رگ‌های سفید و نقره‌ای زیبا و خیره کننده ای است که به عنوان یکی از پرطرفدارترین و شیک ترین گیاهان آپارتمانی شناخته می شود. این گیاه برگ‌های زبر و مخملی شکلی دارد که با جذب تمام فرکانس‌های نور به خود به رنگی خاص با سایه مشکی دست پیدا می کنند.

برگ های این گیاه می توانند تا 40 متر نیز رشد کنند و برای رشد به نورغیر مستقیم خورشید و آبیاری مکرر  نیاز دارند.

7 گیاه آپارتمانی جذاب با رنگ مشکی خیره کننده(+عکس)

6- هاورتیا نیگرا

هاورتیا نیگرا یکی از اعضای زیبای خانواده بزرگ هاورتیاها است. این گیاه به آهستگی رشد می کند و ارتفاع آن نهایتا به 25 سانتی متر می رسد. گیاه هاورتیا نیگرا شاخ و برگ هایی سیاه رنگ و چند طبقه دارد که زیبایی خاصی به فضای اتاق، میز و میز کار شما می بخشد.

7 گیاه آپارتمانی جذاب با رنگ مشکی خیره کننده(+عکس)

7- زاموفیلیا بلک

زاموفیلیا بلک گونه ای از زاموفیلیا با برگ هایی به رنگ بنفش تیره مایل به مشکی است که طرفداران زیادی دارد. این گیاه آپارتمانی محبوب برگ هایی گوشتی و براق با ظاهر بسیار زیبا دارد و در دسته گیاهان مقاوم آپارتمانی قرار می گیرد. زاموفیلیا بلک برخلاف بسیاری از گیاهان آپارتمانی ظاهر عمودی زیبایی دارد و در ابتدا مانند سایر انواع زاموفیلیا  رنگ سبز داشته و به مرور زمان و با بالغ شدن رنگ برگهای آن تیره می شوند.

7 گیاه آپارتمانی جذاب با رنگ مشکی خیره کننده(+عکس)

منبع: راهنماتو
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید