پرفروش‌ترین موبایل در کره‌ جنوبی؛ در کشور سامسونگ پادشاه کیست؟

پرفروش‌ترین موبایل در کره‌ جنوبی؛ در کشور سامسونگ پادشاه کیست؟

تازه‌ترین آمار فروش سامسونگ نشان می‌دهد این شرکت همچنان در سرزمین مادری خود پیشتاز است.

کد خبر : ۱۶۱۵۰۶
بازدید : ۲۵۰۶

براساس آخرین داده‌های صنعت گوشی‌ هوشمند، سامسونگ بیش از ۸۰ درصد از سهم بازار (به طور دقیق ۸۴ درصد) را در سرزمین خود، کره‌ی جنوبی، در سال ۲۰۲۳ تصاحب کرده است.

طبق گزارش مؤسسه‌ی کانترپوینت، این عدد شگفت‌انگیز به‌لطف تقاضای بالا برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار و دیگر گجت‌های این شرکت به‌دست آمده است.

مطابق آمار، حدود ۳٫۴ میلیون گوشی سامسونگ طی ماه‌های جولای تا سپتامبر (تیر تا شهریور) در کره‌ی جنوبی توسط سامسونگ به فروش رسیده است. این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش داشت.

سامسونگ به لطف محبوبیت جدیدترین مدل‌های گوشی تاشو خود یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵، توانست سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند.

رقیب دیرینه‌ی سامسونگ یعنی اپل سهم بازار خود را با ۲ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۱۵ درصد رساند. با وجود عرضه‌ی دیرهنگام سری آیفون ۱۵، این اعداد و ارقام برای غول تکنولوژی آمریکایی نسبتاً مطلوب است؛ با وجود این، اپل فاصله‌ی چشمگیری با سامسونگ دارد. سری آیفون ۱۵ در ماه اکتبر (شهریور و مهر) وارد بازار کره‌ شد.

طبق همین تحقیقات که از طریق خبرگزاری یونهاپ منتشر شده است، دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند، مانند موتورولا، یک درصد باقی‌مانده‌ی بازار را در اختیار گرفتند.

به نظر می‌رسد که کاربران کره‌ای به‌خصوص جوانان جذب ویژگی‌های منحصربه‌فرد و متمایز گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ شده‌اند، به‌همین‌دلیل این گوشی‌ها تقاضای خوبی در کره‌ جنوبی داشتند که به سهم بازار ۸۴ درصدی سامسونگ و برتری در این کشور نیز کمک کرد.

منبع: خبر آنلاین

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید