(عکس) اطلاعات آیفون 4 SE فاش شد!

(عکس) اطلاعات آیفون 4 SE فاش شد!

طرفداران آیفون باید بدانند که چهارمین سری از گوشی‌های مقرون به صرفه آیفون شبیه به آیفون 14 خواهد بود.

کد خبر : ۱۶۱۶۴۷
بازدید : ۲۰

اپل قرار است نسل چهارم آیفون SE مقرون به صرفه خود را در سال 2025 عرضه کند و گزارش‌ها حاکی از آن است که بدنه آن بسیار شبیه به آیفون 14 خواهد بود.

تا پیش از این، سری SE دارای یک آیفون با طراحی 8 سبک بود، که گفته می‌شود با مدلی که در راه است این نوع طراحی به پایان می‌رسد. وعده ظاهری مدرن‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر نیز برای این سری داده شده است.

نسل چهارم آیفون SE که با نام D59 یا کد Ghost شناخته می شود، همان طراحی مسطح بدون دکمه لمسی ID را میزبانی می‌کند که اکنون در همه آیفون‌های اخیراً عرضه شده مشاهده می‌کنید. ظاهراً حدود 6 گرم سبک‌تر از آیفون 14 و وزن 165 گرم خواهد بود.

5944248

دلیل سبک بودن SE 4 این است که به جای لنز سه گانه‌ای که در 14 می‌بینیم، از یک دوربین منفرد بهره می‌برد. شما یک دوربین 48 مگاپیکسلی در پشت با صفحه پشتی سفارشی دارید که تغییرات طراحی را برآورده می‌کند. این شرکت احتمالاً نمی‌خواست خیلی از ظاهر پیشینیان SE 4 فاصله بگیرد و از این رو، یک لنز را انتخاب کرد.

یکی دیگر از شباهت‌های آیفون 14 و SE 4 می‌تواند نوع رنگ Midnight باشد که در مدل قبلی دیده می‌شود. برخی از نمونه‌های اولیه برای iPhone SE 4 در رنگ مشکی نشان می‌دهد که این رنگ نیز ممکن است یکی از گزینه‌ها باشد.

در رابطه با تفاوت آیفون‌ها از نظر طراحی، دو ویژگی اصلی وجود دارد: دکمه اکشن چند منظوره و پورت USB-C که هر دو اخیراً در آیفون 15 دیده شده‌اند.

لطفاً در نظر داشته باشید که هیچ یک از این اطلاعات نباید به عنوان کلمه پایانی در نظر گرفته شود. همه آن‌ها بر اساس نمونه‌های اولیه و حدس‌ها هستند و همیشه ممکن است برخی از آن‌ها در مرحله توسعه تغییر کنند.

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید