این غول ژاپنی سنسور پرچمدار سامسونگ را تامین می‌کند!

این غول ژاپنی سنسور پرچمدار سامسونگ را تامین می‌کند!

سامسونگ ممکن است برای نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود سنسور سونی را جایگزین سنسور GN۳ کند.

کد خبر : ۱۶۴۸۸۶
بازدید : ۲۳

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه‌ی سری گلکسی S۲۴ است. درحالی‌که تاریخ رونمایی رسمی هنوز اعلام نشده؛ اما با تأیید گواهی FCC برای این گوشی هوشمند به‌نظر می‌رسد که چندان با رونمایی آن فاصله نداریم.

در حالی که انتظار می‌رود سری S۲۴ در اواسط ژانویه ۲۰۲۴ (دی و بهمن) عرضه شود، اطلاعاتی از پرچمدار نسل بعد این گوشی، سری گلکسی S۲۵، به‌صورت آنلاین منتشر شده است.

به ادعای حساب Tech_Reve در ایکس، سامسونگ سنسور GN۳ را برای گلکسی S۲۵ و S۲۵ پلاس کنار خواهد گذاشت و سنسور سونی را جایگزین آن خواهد کرد.

حسگر ISOCELL GN۳ در سه سال گذشته در گوشی‌های هوشمند مختلف سامسونگ از جمله گلکسی S۲۲، گلکسی S۲۲ پلاس، گلکسی S۲۳، گلکسی S۲۳ پلاس و همچنین گلکسی زد فولد ۴ و زد فولد ۵ استفاده شده است. این دوربین دارای وضوح ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم باز f/۱.۸، پیکسل‌های یک میکرونی، فوکوس خودکار Dual Pixel و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر است.

این تغییرات ممکن است از سری‌های بعد از گلکسی S۲۵ آغاز شود. با توجه به اینکه حسگر GN۳ تا به امروز عملکرد خوب و قابل‌ اعتمادی را در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از خود نشان داده است؛ این تغییر می‌تواند پیامدهای زیادی برای سامسونگ داشته باشد.

درحال‌حاضر این فقط یک شایعه است و هیچ تضمینی وجود ندارد که سامسونگ به سنسورهای سونی روی بیاورد. در همین حال، انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN۳ سامسونگ را به‌عنوان دوربین اصلی حفظ کنند. همچنین پرچمداران جدید سامسونگ به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز خواهند شد.

فعلاً به قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S۲۴ و قیمت گوشی گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا اشاره نشده است.

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید