(ویدئو) تصاویر خارق‌العادۀ سه‌بعدی که پهپادها در آسمان آفریدند

(ویدئو) تصاویر خارق‌العادۀ سه‌بعدی که پهپادها در آسمان آفریدند

در ویدئوی زیر تصاویر سه‌بعدی و متحرکی را می‌بینید که با چراغ‌های رنگی صدها پهپاد کوچک در آسمان شکل گرفته‌اند. این رویداد در رکوردهای گینس نیز ثبت شده است.

کد خبر : ۱۶۸۵۱۹
بازدید : ۳۲۳

فرادید| Sky Elements یک شرکت نمایش هواپیماهای بدون سرنشین مستقر در فورت‌ورث تگزاس است که نمایش‌هایی را در سراسر آمریکا برگزار کرده است، از جمله نمایش رکوردشکن چهارم جولای در اوایل سال جاری.

به گزارش فرادید؛ در نمایش‌های پهپادی این شرکت، به جای استفاده از وسایل آتش بازی برای نورافشانی در آسمان، از پهپادها برای خلق تصاویر عظیم سه‌بعدی در آسمان شب استفاده می‌شود. حرکت هماهنگ پهپادها تصاویری شگفت‌انگیز می‌آفریند که حتی می‌توانند حرکت هم بکنند و شبیه نوعی انیمیشن سه‌بعدی در آسمان به نظر برسند.

در مقایسه با آتش‌بازی، نمایش پهپادی کاملا بدون ضایعات و خطر است و به علاوه صدای بسیار کمتری هم تولید می‌کند.

تازه‌ترین نمایش Sky Elements در استادیوم فوتبال Birdville FAAC در شمال ریچلند هیلز تگزاس برگزار شد. این نمایش که در واقع اجرای داستان کودکانۀ «فندق‌شکن» بود، بسیار شبیه یک فیلم بود که بر فراز استادیوم نمایش داده می‌شد. تماشاچی‌هایی که در پارکینگ مستقر شده بودند می‌توانستند رادیوهای خود را برای شنیدن روایت و موسیقی متن این داستانی که داشت به صورت مصور به نمایش درمی‌آمد تنظیم کنند.

پهپادها به پرواز در آمدند تا تصاویری از صحنه‌های اصلی داستان، از جمله صحنه افتتاحیه اتاق نشیمن، درگیری سرباز اسباب‌بازی و پادشاه موش، و رقص پری را خلق کنند.

Sky Elements با این نمایش دو رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرد: یکی «بزرگترین شخصیت تخیلی ساخته شده با مولتی روتور یا هواپیماهای بدون سرنشین» و دیگری «بزرگترین تصویر هوایی ساخته شده با مولتی روتور یا هواپیماهای بدون سرنشین». هر دو تلاش برای ثبت موفقیت آمیز بودند و تعداد کل رکوردهای جهانی گینس این شرکت را به پنج رساند.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید