بهشت شناور؛ با تنها جزیره شخصی متحرک جهان به ارزش ۴۲۰ میلیون دلار آشنا شوید

بهشت شناور؛ با تنها جزیره شخصی متحرک جهان به ارزش ۴۲۰ میلیون دلار آشنا شوید

این جزیره شناور با تمام امکانات مجللی که فرد می تواند آرزو کند، ساخته شده است. در این بهشت شناور هر عرشه از عرشه قبلی باورنکردنی تر است

کد خبر : ۱۶۹۱۸۱
بازدید : ۶۹

کوکومو آیلند (Kokomo Ailand) تنها جزیره شخصی متحرک جهان ساخته‌ی شرکت قایق سازی میگالو (Migaloo) است و ارزش تقریبی ۴۲۰ میلیون دلار دارد. این جزیره شناور با تمام امکانات مجللی که فرد می تواند آرزو کند، ساخته شده است. در این بهشت شناور هر عرشه از عرشه قبلی باورنکردنی تر است.

1-98_7_11zon

طول کوکومو آیلند حیرت انگیز ۱۱۶ متر است که فضای کافی برای تمام امکانات مدرن را فراهم می کند. عرشه مالک شامل یک پنت هاوس مجلل، ۸۰ متر بالاتر از سطح دریا با آسانسور شیشه ای خصوصی است.

2-92_6_11zon

اولین جزیره شخصی متحرک جهان که با سرعت ۱۴ کیلومتر بر ساعت حرکت می کند، می تواند میزبان مهمانان در ۴ سوئیت وی‌آی‌پی و ۶ اتاق خواب باشد.

3-99_5_11zon

خالقان این جزیره وعده داده اند که جلوه ای دراماتیک از یک جزیره عجیب را ارائه دهند که به صورت یک جنگل در عرشه دوم تجسم یافته است. شما می توانید خود را در باغ های معلق پر از گیاهان عجیب به همراه درختان نخل زنده و آبشارهای مصنوعی غرق کنید.

4-92_4_11zon

کوکومو آیلند مجلل همچنین شامل یک مرکز اسپا با اتاق های ماساژ و آرایشگاه، سینمای روباز و منطقه باربیکیو است.

5-83_3_11zon

این جزیره به گونه ای طراحی شده است که بتوانید قایق تفریحی خود یا زیردریایی ای را در آن پهلو دهید یا بالگرد خود را در محل فرود آن بگذارید.

6-75_2_11zon

امکانات سرگرمی فراوانی برای مهمانان این جزیره فراهم شده است، از جمله دو باشگاه ساحلی، رستوران غذا خوری زیر آب و استخرهای بزرگ. یکی از ویژگی های قابل توجه یک آسانسور درون استخر است که شما را مستقیماً به باشگاه ساحلی می برد.

10-32_1_11zon

تمام امکانات افسانه ای می توانند بر اساس سلیقه صاحب آینده آن سفارشی سازی شوند.
مدیرعامل میگالو، کریستین گرامپولد گفت: «زندگی در دریا و همراه با دریا یک روند آینده نگرانه خواهد بود. این جزیره می تواند گام اول برای سازگاری با این شیوه زندگی جدید باشد.»
کریستین قبلاً گفته بود که این جزیره ها جزو «گرانترین دارایی های خصوصی در سراسر جهان» هستند.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید