حلقه هوشمند امیزفیت رونمایی شد؛ رقیب چینی گلکسی رینگ سامسونگ

حلقه هوشمند امیزفیت رونمایی شد؛ رقیب چینی گلکسی رینگ سامسونگ

امیزفیت با معرفی حلقه هوشمند Helio که شبیه به ساعت هوشمندی با رویکرد سلامتی است، از سامسونگ پیشی گرفت.

کد خبر : ۱۷۱۱۴۲
بازدید : ۴۹

درحالی‌که انتظار می‌رود سامسونگ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) در رویداد آنپکد ۲۰۲۴ با رونمایی از گلکسی رینگ وارد دنیای حلقه‌های هوشمند شود، امیزفیت اکنون با معرفی حلقه جدید Helio از سامسونگ جلو زد و در مقابل حلقه‌های هوشمند دیگر مانند Oura Ring 3 قرار گرفت.

امیزفیت در جریان نمایشگاه CES 2024، حلقه Helio جدید خود را معرفی کرد. این حلقه از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده و وزن آن کمتر از ۴ گرم است.

amazfit-helio-ring-one-659e8fdcdb28d1d08cc7d120_1_11zon

گجت جدید امیزفیت برای استفاده در طول شبانه‌روز طراحی شده است و می‌تواند مکمل ساعت‌ هوشمند امیزفیت باشد و داده‌های هر دو گجت را در برنامه Zepp ترکیب کند یا به‌طور مستقل کار کند. این حلقه دارای مقاومت ۱۰ اتمسفر در برابر آب است، بنابراین می‌توان آن را در انواع تمرینات پوشید.

حلقه Helio مانند سایر حلقه‌های هوشمند و شبیه به ساعت هوشمند توانایی ردیابی خواب دارد و می‌تواند گزارش ریکاوری ورزشی و سایر گزارش‌های استاندارد مانند ضربان قلب، اکسیژن خون و استرس را ارائه دهد.

amazfit-helio-ring-two-659e8fdcfd49184092c44acc_3_11zon

حلقه‌ی امیزفیت همچنین عددی را به‌عنوان امتیاز آمادگی ارائه می‌دهد که کیفیت خواب و فعالیت بدنی کاربر را در نظر می‌گیرد تا به او اطلاع دهد که باید فعالیت‌های خود را کاهش دهد یا آن‌ها را سخت‌تر کند.

حلقه هلیو به اشتراک سرویس استراحت و سلامتی جدید Zepp Aura AI وابسته است که صداهای محیطی را هنگام خواب پخش می‌کند و صداها را بسته به واکنش بدن شما تنظیم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این سرویس می‌توان به گزارش‌های تناسب اندام هفتگی و ماهانه اشاره کرد.

حلقه هوشمند هلیو در اوایل بهار امسال از طریق وب‌سایت امیزفیت در دسترس خواهد بود، اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن به اشتراک گذاشته نشده است. کاربرانی که در ماه مارس (اسفند و فروردین) حلقه هلیو امیزفیت را خریداری کنند، به مدت سه ماه به‌صورت رایگان به خدمات استراحت و سلامتی Zepp Aura دسترسی خواهند داشت.

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید