این ژنراتور خورشیدی برق یک ماه خانه شما را تامین می‌کند

این ژنراتور خورشیدی برق یک ماه خانه شما را تامین می‌کند

EcoFlow طی کنفرانسی در CES 2024، از ژنراتور خورشیدی جدید خود رونمایی کرد.

کد خبر : ۱۷۱۲۳۸
بازدید : ۳۶۱۸
برند EcoFlow که بیشتر به‌عنوان تولید‌کننده‌ی انواع ژنراتور شناخته می‌شود، طی کنفرانس خود در لاس وگاس، از ژنراتور خورشیدی Delta Pro Ultra رونمایی کرد. برند یادشده دلیل ساخت چنین ژنراتوری را قطعی برق پی‌در‌پی ایالات متحده عنوان می‌کند.
طبق بیانیه‌ی رسمی EcoFlow، ژنراتور خورشیدی Delta Pro Ultra در صورتی که کاربران تنها برای تأمین نیروی وسایل ضروری از آن استفاده کنند، توانایی تأمین برق بیش از یک ماه خانه را دارد. ژنراتور مورد بحث قابل حمل است و در شرایط عادی هم می‌شود از آن استفاده کرد.

کاربران می‌توانند با تنظیم توان ورودی Delta Pro Ultra روی ۱۶٫۸ کیلووات، از ویژگی‌های تأمین برق هوشمند این ژنراتور برای محل کار یا خانه‌ی خود بهره‌مند شوند.

مقاومت ژنراتور Delta Pro Ultra در برابر آب

سازگاری ژنراتور Delta Pro Ultra با طیف‌های دمایی مختبف

ژنراتور Delta Pro Ultra در کنار خودرو

در بالای کیت اصلی ژنراتور مورد بحث یک اینورتر با توان خروجی ۷۲۰۰ وات AC با پشتیبانی از توان ورودی (خورشیدی) ۵٫۶ کیلوواتی قرار گرفته است.

در زیر اینورتر یادشده یک بسته باتری ۶ کیلووات‌ساعتی لیتیوم آهن فسفاتی قرار گرفته است که در روز‌های سرد به‌طور خودکار گرم می‌شود. کاربران می‌توانند حداکثر پنج باتری در زیر اینورتر قرار بدهند.

EcoFlow می‌گوید در زمان قطعی برق ۹۰ کیلووات‌ساعت انرژی ذخیره‌شده کافی است تا وسایل ضروری خانه مانند چراغ‌ها و یخچال بیش از ۳۰ روز روشن بمانند. ژنراتور خورشیدی دلتا پرو اولترا توانایی شارژ خودرو‌های الکتریکی را نیز دارد.

برای برخورداری از قابلیت‌های متنوع ژنراتور جدید EcoFlow، نیاز به پنل خانه‌ی هوشمند این شرکت است تا در صورت قطعی برق ژنراتور را در سریع‌ترین زمان ممکن پیکربندی کند. این پنل به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند و توانایی شناسایی طوفان‌های قریب‌الوقوع را دارد.

ژنراتور Delta Pro Ultra در کنار پنل‌های خورشیدی

ژنراتور Delta Pro Ultra دارای خروجی‌های مختلفی از جمله دو درگاه USB-C با توان خروجی ۱۰۰ واتی، دو درگاه USB-A برای دستگاه‌های قدیمی، چهار پریز معمولی ۱۲۰ولت/۲۰آمپر AC، یک خروجی ۱۲۰ولت/۳۰آمپر و یک خروجی فاز مستقیم برای دستگاه‌های نیازمند به توان بالا است.

کیت اصلی ژنراتور مورد بحث توانایی تحمل وزن یک اینورتر ۳۱٫۷ کیلوگرمی و پنج باتری ۵۰٫۷ کیلوگرمی را دارد و به‌لطف سیستم‌ خنک‌کننده‌ی مایع مدرنش بی‌سر و صدا کار می‌کند. علاوه‌بر موارد گفته شده، محصول جدید EcoFlow موفق به دریافت گواهی IP54 شده است.

کاربران می‌توانند برای کنترل ژنراتور Delta Pro Ultra از طریق مودم 4G، وای‌فای و بلوتوث به آن وصل شوند. محصول مذکور از طریق ژنراتور‌های دیزلی یا ژنراتور‌ دوگانه سوز EcoFlow هم شارژ می‌شود.

قیمت ژنراتور خورشیدی Delta Pro Ultra به نسبت‌ تعداد اینورتر‌ و باتری‌ها، از ۵۷۹۹ دلار شروع می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید