معرفی صندلی چرخ‌دار برقی تاشو با چرخ‌های همه‌جهته

معرفی صندلی چرخ‌دار برقی تاشو با چرخ‌های همه‌جهته

اسکوترهای برقی یا صندلی‌های چرخ‌دار برقی به ارائه تحرک به افراد مسن یا افراد دارای ناتوانی کمک شایانی می‌کنند. این دستگاه‌ها به شکل سنتی برای پاسخگویی به اساسی‌ترین نیازها ساخته شده‌اند.

کد خبر : ۱۷۱۲۷۴
بازدید : ۸۰

صندلی چرخ‌دار برقی به نمایش درآمده در نمایشگاه CES امسال موسوم به روبوتر(Robooter) در عین حال که می‌تواند به راحتی در صندوق عقب خودرو جا بگیرد، با حالت‌های مختلف حمل و نقل عمومی سازگار است و راه‌های متعددی را برای حرکت به کاربر ارائه می‌دهد.

نمایشگاه در حال برگزاری لوازم الکترونیک مصرفی(CES) در لاس وگاس آمریکا برای همگان چیزی در آستین دارد. چه به دنبال یک تلویزیون غول پیکر یا ماشین چمن زنی باشید، چه وسایل نقلیه الکتریکی یا پیشرفته‌ترین ویلچر، مطمئناً آن را در این نمایشگاه مشاهده خواهید کرد. امسال نیز تفاوتی با سال‌های گذشته ندارد و شرکت چینی روبوتر(Robooter )مستقر در شانگهای، از سری جدید صندلی‌های چرخ‌دار خود رونمایی کرده است.

اسکوترهای برقی یا صندلی‌های چرخ‌دار برقی به ارائه تحرک به افراد مسن یا افراد دارای ناتوانی کمک شایانی می‌کنند. این دستگاه‌ها به شکل سنتی برای پاسخگویی به اساسی‌ترین نیازها ساخته شده‌اند.

در سال ۱۹۹۶، گروهی از طراحان و مهندسان گرد هم آمدند تا شرکت روبوتر را راه‌اندازی کنند و محصولی انقلابی را به بازار بیاورند؛ یک صندلی ویلچر چرخ‌دار برقی تاشو با طراحی ساده و امتیاز بالا در ارگونومی که این شرکت می‌گوید، یک تعریف مجدد از حضور افراد کم‌توان در جامعه است.

روبوتر از ترکیبی از هوش مصنوعی و بینایی ماشینی برای اطمینان از تجربه کاربری روان و آسان استفاده می‌کند و برنامه تلفن همراه آن، ناوبری یکپارچه و کمک هوشمند را ارائه می‌دهد.

این شرکت در نمایشگاه CES 2023 از اسکوتر الکترونیکی X40 خود رونمایی کرد و با مجموعه کاملی از صندلی‌های چرخ‌دار که کاربران می‌توانستند از بین آنها انتخاب کنند، به نمایشگاه امسال پا گذاشته است.

صندلی چرخ‌دار E40۰

امسال X40 به E40 تبدیل شده است، اما به هیچ وجه یک محصول ابتدایی نیست. طراحی آن، این اطمینان را به کاربر می‌دهد که فضای کافی را برای قرارگیری پاهای خود در اختیار دارد و این دستگاه را بدون دردسر اضافی می‌توان بر روی اکثر سطوح استفاده کرد.

این صندلی چرخ‌دار مجهز به چرخ‌های همه‌جهته است که کاربر را از آزار دیدن برای چرخش در فضاهای تنگ رها می‌کند.

حداکثر سرعت این صندلی چرخ‌دار را می‌توان برای افزایش ایمنی تنظیم کرد، در حالی که یک باتری جمع و جور ۱۰ آمپرساعتی به کاربر برد بیشتری می‌دهد.

این صندلی چرخ‌دار با اکثر حالت‌های حمل‌ و نقل عمومی سازگار است و به کاربران اجازه می‌دهد بدون هیچ محدودیتی به کاوش و لذت بردن از زندگی بپردازند.

سری E

شرکت روبوتر برای کسانی که به دنبال استفاده ماجراجویانه‌تر از صندلی چرخ‌دار خود هستند، مدل‌های E-60 و E-60A را نیز با چرخ‌های ۱۰ اینچی ارائه می‌دهد.

این شرکت همچنین دارای مدل‌های E-60 Pro و E-60Pro A است که دارای چرخ‌های ۱۲ اینچی بزرگ‌تر هستند که می‌توانند موانع تا ارتفاع ۳.۱ اینچ را رد کنند.

صندلی‌های چرخ‌دار سری E-60 مجهز به فنرهای ضربه‌گیر هستند که سواری دلپذیری را ارائه می‌کنند.

با این حال، نکته برجسته طراح این شرکت، مکانیسم تاشوی دو مرحله‌ای است که به ‌خوبی صندلی چرخ‌دار را برای قرارگیری در صندوق عقب خودرو مناسب می‌کند.

جیانگ‌گو لی، مدیرعامل روبوتر در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: صندلی چرخ‌دار برقی E40 ما با چرخ‌های همه‌ جهته و قابلیت‌های کنترل از راه دور، تعهد ما را به راه‌حل‌های نوآورانه نشان می‌دهد. ما از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۱۶ در خط مقدم استفاده از هوش مصنوعی و رباتیک برای تقویت استقلال بوده‌ایم. فلسفه «فناوری دلسوزانه» ما را به نوآوری و ابداع راه حل‌های جدید سوق می‌دهد.

هدف این شرکت نه تنها به حرکت درآوردن افراد کم‌توان، بلکه پیشبرد نحوه اتصال و تعامل آنها با جهان است.

منبع: ایسنا

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید