آمریکا موشک بالستیک خود را زودتر از موعد آماده کرده است!

آمریکا موشک بالستیک خود را زودتر از موعد آماده کرده است!

شرکت نورثروپ گرامن گزارش داده است که نسل بعدی موشک بالستیک قاره‌پیما ICBM بررسی طراحی اولیه خود را با آژانس دفاع موشکی ایالات متحده پشت سر گذاشته است.

کد خبر : ۱۷۴۶۱۶
بازدید : ۵۲

نورثروپ گرامن اعلام کرده است که نسل بعدی موشک بالستیک قاره‌پیما ICBM آن باید زودتر از موعد مقرر و تا سال 2027 آماده شود.

شرکت نورثروپ گرامن گزارش داده است که نسل بعدی موشک بالستیک قاره‌پیما ICBM بررسی طراحی اولیه خود را با آژانس دفاع موشکی ایالات متحده پشت سر گذاشته است.

بررسی طراحی مقدماتی All-Up Round (AUR) یک فرآیند ارزیابی حیاتی در چرخه حیات توسعه سیستم‌های موشکی یا سیستم‌های تسلیحاتی پیچیده مشابه است. این بررسی، طراحی اولیه کل سیستم، از جمله یکپارچه سازی آن را ارزیابی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که مشخصات مورد نیاز را برآورده می‌کند و در مسیر تحقق الزامات عملیاتی مورد نظر است.

سامانه نورثروپ گرامن NGI برای ارائه قابلیت‌های فنی پیشرفته برای محافظت از ایالات متحده در برابر تهدیدات موشک‌های بالستیک قاره‌پیما (ICBM) به عنوان بخشی از سامانه دفاع زمینی MDA و برنامه GMD طراحی شده است. بنا بر گزارش این شرکت، قبلاً بخش‌های اساسی NGI ساخته و آزمایش شده است و می‌تواند نیازهای خریدار را زودتر از موعد برطرف کند.

.31

در حال حاضر، 44 رهگیر زمینی GBI در سیلوهای مستقر در فورت گریلی در آلاسکا و پایگاه نیروی فضایی وندنبرگ در کالیفرنیا ذخیره شده است. با این حال، به گفته مقامات دفاعی، رهگیرهای فعلی نمی‌توانند با موشک‌هایی که حاوی چندین وسیله نقلیه کشتار یا طعمه هستند، مقابله کنند.

MDA برای محافظت از ایالات متحده در برابر تهدیدات احتمالی موشک‌های بالستیک دیگر کشورها طراحی شده است، و وظیفه NGI این است که شکاف‌ها موجود را برای محافظت از ایالات متحده برطرف کند.

بنا بر گزارشات برنامه استقرار NGI در سیلوهای زیرزمینی از حدود سال 2028 آغاز می‌شود، اما اکنون با توجه به گفته‌های نورثروپ‌ گرامن این زمان حدود یکسال کاهش پیدا می‌کند. از طرفی برای کمک به اجرای پروژه NGI، نورثروپ گرامن با ریتون، RTX و لاکهید مارتین با اروجت راکت‌داین شریک شده‌اند.

MDA قصد دارد 20 رهگیر معروف به NGI بخرد تا برنامه GMD خود را تقویت کند و بتواند به طور کارآمد و موثر با جنگنده‌های متعدد مقابله کند. بنابراین نورثروپ گرامن به توسعه و اصلاح طرح NGI خود ادامه خواهد داد و پیش‌بینی می‌شود اولین NGI عملیاتی زودتر از موعد و در اوایل سال 2027 مستقر شود.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید