همه چیز درباره تانک جدید دنیای گوشی‌های هوشمند

همه چیز درباره تانک جدید دنیای گوشی‌های هوشمند

گوشی مقاوم Unihertz Tank 3 از باتری غول‌پیکر ۲۳٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین دید در شب و چراغ LED با روشنایی ۱٬۲۰۰ لومن بهره می‌برد.

کد خبر : ۱۷۹۶۲۹
بازدید : ۲۶

یونی‌ هرتز (Unihertz)، برند چینی سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند مقاوم، در ماه نوامبر ۲۰۲۳ (آبان و آذر ۱۴۰۲) جدیدترین محصول خود موسوم‌ به یونی‌ هرتز تانک ۳ (Unihertz Tank 3) را برای بازارهای جهانی معرفی کرد. فروش دستگاه مذکور در چین از امروز آغاز شده و نکته‌ی عجیب اینکه قیمت گوشی در این کشور بیشتر از بازارهای جهانی است.

به نقل از زومیت، Unihertz Tank 3 از فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد و در بازارهای جهانی با قیمت ۵۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد. قیمت گوشی یونی هرتز در چین ۶۵۰ دلار تعیین شده و این در حالی است که اکثر محصولات چینی در این کشور قیمت کمتری نسبت‌ به بازارهای جهانی دارند.

قلب تپنده‌ی Unihertz Tank 3، تراشه‌ی مدیاتک Dimensity 8200 است و به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه می‌شود. ویژگی بسیار جالب این گوشی مقاوم، باتری ۲۳٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

6000637

با توجه به باتری بسیار بزرگ Unihertz Tank 3، ضخامت این دستگاه ۳۱ میلی‌متر و وزنش ۶۶۶ گرم است. بدنه‌ی گوشی بسیار مقاوم طراحی شده و این مورد دلیل دیگری برای افزایش ضخامت و وزن دستگاه محسوب می‌شود.

طبق اطلاعات فروشگاه AliExpress، گوشی Unihertz Tank 3 از نمایشگر LCD به ابعاد ۶٫۷۹ اینچ با وضوح Full HD پلاس (۲٬۴۶۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که در بالای آن شاهد دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی هستیم.

قاب پشتی دستگاه میزبان سیستم دوربین سه‌گانه است که شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین دید در شب ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود. ساختار دقیق دوربین سوم مشخص نیست.

Unihertz Tank 3 گواهی IP68 دارد و بنابراین دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به فاصله‌یاب لیزری با بُرد ۴۰ متر، حسگر مادون قرمز، چراغ‌قوه‌ی LED با روشنایی ۱٬۲۰۰ اومن، دو دکمه‌ی کناری با قابلیت سفارشی‌سازی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

گوشی مقاوم Unihertz Tank 3 از دو سیم‌کارت همزمان، شبکه‌های 5G زیر ۶ گیگاهرتز، وای‌فای، بلوتوث ۵٫۳، درگاه USB-C، حسگر GNSS و NFC نیز پشتیبانی می‌کند. با توجه به مشخصات فنی یوتی‌هرتز تانک ۳، این دستگاه می‌تواند به‌راحتی وارد فهرست بهترین گوشی مقاوم بازار شود.

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید