(تصاویر) چگونه Activity Status را در اینستاگرام غیرفعال کنیم؟

(تصاویر) چگونه Activity Status را در اینستاگرام غیرفعال کنیم؟

در مقاله‌ی پیش رو یاد می‌گیرید که چطور وضعیت فعالیت خود را در اینستاگرام مخفی کنید.

کد خبر : ۱۸۹۹۲۲
بازدید : ۷

اینستاگرام محبوبیت زیادی در دنیا دارد و امکان ارتباط از طریق متن، عکس و فیلم را برای کاربران فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های کاربردی آن، وضعیت فعالیت (Activity status) است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از آخرین زمان ورود شخص مورد نظرشان به اپلیکیشن اینستاگرام مطلع شوند.

به‌عبارت دیگر، وقتی وضعیت فعالیت اینستاگرام شما فعال است، فالوورها و مخاطبین چت شما می‌توانند وضعیت آنلاین و آخرین زمان فعال‌بودن شما را ببینند. در ادامه بیان خواهیم کرد که چگونه آنلاین ‌بودن اینستاگرام را فعال کنید و در ادامه در راستای افزایش حریم خصوصی در اینستاگرام آن‌ را غیرفعال کنید.

نحوه روشن کردن Activity Status

  • وارد پروفایل خود شوید و روی منوی همبرگری در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • به پایین بروید و در بخش How others can interact with you گزینه‌ی Messages and story replies را انتخاب کنید.
  • روی Show Activity Status ضربه بزنید. در صفحه‌‌ی Activity Status، دکمه‌ی تغییردهنده‌ی وضعیت فعالیت اینستاگرام را برای حسابتان روشن کنید.
 
 
 
 

4_11zon

6_11zon

5_11zon

7_11zon

نحوه خاموش کردن Activity Status

با دنبال‌کردن مراحل فوق می‌توانیم بفهمیم که چگونه آنلاین بودن اینستاگرام را غیرفعال کنیم. تنها کافی است دکمه‌ی تغییردهنده‌ی وضعیت فعالیت اینستاگرام را به حالت خاموش تغیر دهیم.

8_11zon

 

اگر برایتان مهم نیست که فالوورهایتان بفهمند چه‌ زمانی برای آخرین‌بار از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کرده‌اید، روشن نگه‌داشتن وضعیت فعالیت ضرری ندارد. از طرفی‌ دیگر، شاید حفظ حریم خصوصی برایتان مهم‌تر باشد که می‌توانید به سراغ خاموش‌کردن Activity Status بروید.

همچنین اگر به‌دلایلی به‌صورت موقت تمایلی برای فعالیت در اینستاگرام را ندارید، می‌توانید جهت دی اکتیو کردن اینستاگرام اقدام کنید.

منبع:خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید