(تصاویر) با ۱۰ فینالیست اولین مسابقه زیبایی «دوشیزه هوش مصنوعی» آشنا شوید

(تصاویر) با ۱۰ فینالیست اولین مسابقه زیبایی «دوشیزه هوش مصنوعی» آشنا شوید

اولین مسابقه زیبایی جهان برای «زنان هوش مصنوعی» سرانجام فهرست فینالیست‌های خود را از زن‌های تولید شده توسط کامپیوتر منتشر کرد.

کد خبر : ۱۹۳۱۳۳
بازدید : ۵۹

از بین ۱۵۰۰ شرکت کننده در جوایز خالق هوش مصنوعی در جهان (WAICA) که با همکاری پلتفرم فنویو (Fanvue) برگزار شده، ۱۰ فینالیست‌ انتخاب شدند. جایزه ۲۰ هزار دلاری این مسابقه زیبایی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد و برنده ۵۰۰۰ دلار به همراه جوایز اضافی و تبلیغات در پلتفرم Fanvue دریافت خواهد کرد.

این رقابت منحصر به فرد نه تنها بر زیبایی، بلکه بر فناوری و تأثیر هرکدام از شرکت‌کنندگان دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی متمرکز است.

5_11zon (3)

6_11zon (3)

7_11zon (3)

فینالیست‌ها از کشورهای مختلفی از جمله فرانسه، مراکش، هند و غیره آمده‌اند که هر کدام زمینه‌ها و اهداف منحصر به فردی را برای مسابقه به ارمغان می‌آورند. بسیاری از شرکت‌کنندگان در این مسابقه هوش مصنوعی مانند مسابقات زیبایی سنتی از اهداف اجتماعی حمایت می‌کنند.

در ادامه نگاهی به ۱۰ فینالیست دیجیتال اولین مسابقه زیبایی «دوشیزه هوش مصنوعی» می‌اندازیم.

اولیویا سی

8_11zon (3)

Olivia C  اینفلوئنسر موقرمز گردشگری و سفر با بیش از ۱۰ هزار دنبال‌کننده اینستاگرامی است. خالق اولیویا او را «مسافر هوش مصنوعی در یک دنیای واقعی بزرگ» می‌داند و از هوش مصنوعی برای تولید تصاویری از اولیویا در مناطق مختلف جهان استفاده می‌کند. پست‌های اولیویا با استفاده از مولد تصویر هوش مصنوعی میدجرنی (Midjourney) ایجاد شده و با Adobe AI اصلاح می‌شود.

کنزا لیلی

9_11zon (3)

Kenza Layli  با ۱۹۰,۰۰۰ دنبال‌کننده در اینستاگرام، بیشترین حضور در شبکه‌های اجتماعی را در میان فینالیست‌ها دارد. محتوای او با جامعه مراکش گره خورده است و به توانمندسازی زنان در مراکش و خاورمیانه کمک می‌کند. سازندگان کنزا از هوش مصنوعی پیشرفته برای تولید ویدیوهای تعاملی و یک ربات چت استفاده می‌کنند که با طرفداران به هفت زبان ارتباط برقرار می‌کند.

آن کِردی

10_11zon (3)

Anne Kerdi  یکی دیگر از ساخته‌های هوش مصنوعی است که هدفش فراتر از این است که یک اینفلوئنسر یا مدل باشد. سازندگان این هوش مصنوعی ادعا می‌کنند که هدف اصلی آن ترویج منطقه فرانسوی بروتانی یا «بریتانیای کوچک» است.

او با ۹۸۰۰ دنبال‌کننده اینستاگرامی به یک چهره منطقه‌ای تبدیل شده است. او همچنین سفیر Océanopolis Acts، صندوقی برای حفاظت از اقیانوس‌ها، است و اغلب در تصاویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی از کمپین‌های پاکسازی اقیانوس‌ها نشان داده می‌شود.

زارا شاتاوری

11_11zon (3)

Zara Shatavari  که در اصل برای ترویج یک مکمل هورمونی طبیعی ساخته شده است، در مورد عدم تعادل هورمونی آگاهی‌بخشی می‌کند. با نزدیک به ۶,۰۰۰ دنبال کننده، محتوای او بر مراقبت‌های بهداشتی زنان در هند متمرکز است و هدف آن ایجاد اعتماد و تعامل در مورد این موضوع است.

آریانا رِینبو

12_11zon (3)

Aiyana Rainbow  به عنوان تولیدکننده محتوا فعالیت می‌کند. او در کنار عکس‌هایی از لباس زیر زنانه و عکس‌های تمرینی، هوش مصنوعی را «متحد» خود می‌داند و تصاویری با پس‌زمینه رنگین کمان به اشتراک می‌گذارد.

لالینا

13_11zon (4)

Lalina  در ابتدا برای آزمایش میزان واقع‌گرایی تصاویر تولیده‌شده توسط هوش مصنوعی ایجاد شد و بعد تمرکز خود را به سمت «تفاهم در میان فرهنگ‌ها و دیدگاه‌های مختلف» سوق داد.

این مدل هوش مصنوعی ۹۳,۲۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورده است و «حال و هوای باکلاس با چاشنی اغواگری» را به نمایش می‌گذارد.

سرن ای

14_11zon (3)

Seren Ay  اولین سفیر برند ترکیه با بیش از ۱۱,۰۰۰ دنبال‌کننده است. تصاویر سرن با استفاده از سه برنامه مختلف هوش مصنوعی تولید می‌شوند که او را در مشاغل عمدتا مردانه مانند خلبان جنگنده و موقعیت‌های تاریخی مانند ملاقات با مصطفی کمال آتاتورک، اولین رئیس جمهور ترکیه، نشان می‌دهد.

آسنا ایلیک

15_11zon (2)

Asena Ilik یکی دیگر از فینالیست‌های اهل ترکیه با ۲۹,۲۰۰ دنبال کننده است. عکس‌های آسنا او را در مکان‌های مختلف جهانی و در کنار افراد مشهور، از ژوزه مورینیو تا فریدا کالو نشان می‌دهد. سازندگان او تاکید می‌کنند که هوش مصنوعی می‌تواند بدون تکیه بر محتوای جنسی هم تأثیرگذار باشد.

الیزا خان

16_11zon (3)

Eliza Khan  یکی از اولین اینفلوئنسرهای هوش مصنوعی بنگلادش با ۱۳,۰۰۰ دنبال‌کننده است. الیزا ترندهای مد را با عکس‌های واقعی از دانشگاهِ خالق خود ترکیب می‌کند و دیدگاه برابری و انصاف را ترویج می‌کند.

ایلیا لو

17_11zon (2)

Ailya Lou  هنرمند ژاپنی- آفریقایی- برزیلی است که در اصل برای پروژه‌های سینمایی خلق شده است. ایلیا با ۱۰,۸۰۰ دنبال‌کننده، تصاویری از لباس‌های مد روز را به اشتراک می‌گذارد. تصاویر ایلیا به‌طور کامل از دستورات متنی تولید می‌شوند و پس از تولید شدن ویرایش نمی‌شوند.

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید