بازی کریپتویی بلوم (Blum) چیست و چطور امتیاز بیشتری در آن کسب کنیم؟

بازی کریپتویی بلوم (Blum) چیست و چطور امتیاز بیشتری در آن کسب کنیم؟

بلوم (Blum) یکی دیگر از بازی کریپتویی در تلگرام است که هدفش ارائه‌ی صرافی ترکیبی متمرکز و غیرمتمرکز است.

کد خبر : ۱۹۴۶۲۶
بازدید : ۲۷

پروژه‌ی بلوم (Blum) نوعی صرافی ارز دیجیتال است که با تلفیق ویژگی‌های صرافی‌های متمرکز (CEX) و صرافی غیرمتمرکز (DEX)، تجربه‌ای نوآورانه برای کاربران علاقه‌مند به دنیای وب ۳ ارائه می‌دهد. این پلتفرم در قالب مینی‌اپلیکیشن کاربرپسند بر بستر تلگرام، قصد دارد روشی ساده و جذاب برای معاملات رمزارز ارائه دهد.

بلوم فراتر از صرافی ساده، از معامله‌ی مشتقات (Derivatives) و دسترسی به توکن‌های بیش‌‌ از ۳۰ بلاک چین مختلف پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی وب و موبایل این صرافی به‌زودی ارائه خواهد شد و از همین حالا می‌توانید ازطریق مینی‌اپ تلگرام وارد دنیای ‌Blum شوید. درواقع بلوم قصد دارد با سوارشدن بر موج محبوبیت نمونه‌های مشابه ازجمله بازی همستر، نات کوین و تپ سواپ، تعداد کاربرانش را افزایش دهد.

مهم: آینده‌ی بازی بلوم واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد؛ بنابراین این معرفی را به‌منظور تأیید زومیت برای درآمدزایی قلمداد نکنید. ما فقط بازی Blum را معرفی و وعده‌های آن را بازگو می‌کنیم.

کاربران بازی کریپتویی Blum می‌توانند با شرکت در فعالیت‌های تعاملی مختلف، به معامله، برقراری ارتباط، پیشرفت و کسب امتیازهای داخلی بازی بپردازند. با مشارکت در جامعه، تکمیل مأموریت‌ها و دعوت از دوستان، می‌توانید پاداش‌های خود را به حداکثر برسانید. امتیازهای Blum نقش مهمی در اکوسیستم این صرافی ایفا می‌کنند و امکان دارد در آینده با انجام ایردراپ، قابلیت ترید و دریافت مزایای درون‌برنامه‌ای ارزشمند را داشته باشند.

بازی Blum چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بلوم نوعی بازی تلگرامی محسوب می‌شود که قصد دارد در نهایت پلتفرمی برای ارائه‌ی ترکیبی از ویژگی‌های صرافی‌های متمرکز (CEX) و صرافی غیرمتمرکز (DEX) راه‌اندازی کند تا طیف وسیعی از دارایی‌های دیجیتال را در اختیار کاربران قرار دهد.

19_11zon (24)

استخراج امتیاز بلوم

یکی از قابلیت‌های جذاب ربات تلگرامی بلوم، امکان دریافت امتیاز بلوم (Blum Points) است. برای شروع استخراج این امتیازها فقط باید روی دکمه‌ی Farm در داخل مینی‌اپ تلگرام کلیک کنید. توجه داشته باشید برای دریافت امتیازهای خود باید هر هشت ساعت یک‌بار به ربات مراجعه و آن‌ها را جمع‌آوری کنید.

تعامل با اعضاء

شفافیت و مشارکت توسعه‌دهندگان و کاربران در پروژه‌ی بلوم از ارکان اصلی این پلتفرم به‌شمار می‌روند. بلوم با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ زنده، تهیه‌ی آموزش‌های کاربردی و انتشار مقالات، همواره در راستای آگاهی‌رسانی به کاربرانش تلاش می‌کند. بلوم همچنین با معرفی مستمر وظایف و چالش‌های جدید، جامعه‌ی کاربران را فعال نگه می‌دارد. از طرفی دیگر، این پروژه با ارائه‌ی پاداش برای انجام وظایف و داشتن برنامه‌ی معرفی کاربران، انگیزه‌ی مشارکت را میان کاربران بالا نگه می‌دارد و باعث ارتباط آن‌ها با اکوسیستم خود می‌شود.

امنیت و دسترسی‌پذیری

بلوم برای برقراری امنیت بالا، از والت‌های چندنفره (MPC) استفاده می‌کند. همچنین امکان اتصال به والت‌های موجود مانند کیف پول متامسک (MetaMask) و کیف پول تراست والت (Trust Wallet) دردسترس کاربران قرار دارد. این ربات از بیش‌ از ۳۰ شبکه‌ی بلاک چین پشتیبانی می‌کند که امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از رمزارزها را برای کاربران فراهم می‌آورد.

آموزش بازی بلوم و شرکت در ایردراپ

با استخراج امتیاز، تکمیل وظایف و دعوت از دوستان می‌توانید امتیاز بلوم به‌دست آورید. این امتیازها می‌توانند در آینده با Booster (تقویت‌کننده) و سایر پاداش‌ها تعویض شوند. امتیازهای بلوم در داخل اپلیکیشن برای دریافت جوایز مختلف قابل استفاده هستند. درحال‌حاضر، امتیازها صرفاً درون اکوسیستم بلوم کاربرد دارند؛ اما احتمال دارد در به‌روزرسانی‌های آینده امکان معامله یا تبدیل امتیاز به سایر پاداش‌ها را فراهم آورند.

با دنبال‌کردن مراحل و حفظ مشارکت، می‌توانید به‌طور مؤثر امتیاز بلوم استخراج کنید و برای دریافت پاداش‌های آینده در اکوسیستم این پروژه آماده شوید.

۱. دعوت‌نامه و ثبت‌نام

درحال‌حاضر بلوم برای حفظ کیفیت پروژه‌اش، فقط ازطریق لینک دعوت‌نامه یا ثبت‌نام در فهرست انتظار دردسترس قرار دارد. این یعنی برای ثبت‌نام یا باید از لینک دعوت‌نامه‌ی دوستانتان استفاده کنید یا با واردکردن ایمیل در فهرست انتظار، منتظر تأیید عضویتتان باشید.

هر کاربر بلوم ۱۰ دعوت‌نامه دارد که می‌تواند آن‌ها را برای دوستانش ارسال کند. پیشنهاد می‌کنیم شما هم لینک دعوت خود را در بخش کامنت‌های این مقاله در اختیار سایرین قرار دهید تا بتوانند زودتر به بازی بپیوندند. لینک زیر صرفاً برای ورود به‌بازی بدون دعوتنامه است و شما را در لیست انتظار قرار می‌دهد.

ورود به بازی بلوم

اگر در فهرست انتظار بلوم ثبت‌نام کرده‌اید، ایمیل خود را برای یافتن لینک دعوتنامه بررسی کنید. از این لینک شخصی برای دسترسی به ربات بلوم در تلگرام استفاده کنید. با دنبال‌کردن دستورالعمل‌های روی صفحه، فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنید.

۲. شروع به استخراج امتیاز کنید

برای شروع کسب امتیاز بلوم، روی دکمه‌ی Farm در داخل مینی‌اپ ضربه بزنید. هر ضربه امتیازهایی را جمع‌آوری می‌کند که می‌توانید هر هشت ساعت آن‌ها را دریافت کنید. فعالیت مداوم و منظم در ربات تضمین می‌کند که امتیازها را از دست ندهید.

21_11zon (25)
22_11zon (26)

۳. فعال بمانید

به‌طور مرتب با ربات تعامل داشته باشید و تمام وظایف موجود را تکمیل کنید. هرچه فعال‌تر باشید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

۴. در شبکه‌های اجتماعی تعامل کنید

اخبار و به‌روزرسانی‌های بلوم را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا از روش‌های جدید کسب امتیاز و شرکت در تبلیغات مطلع شوید.

۵. به‌طور روزانه به بازی سر بزنید

هدف بازی تعاملی ساده‌ی بلوم که Drop Game نام دارد، کمک به کاربران برای جمع‌آوری امتیاز بیشتر است. البته باتوجه‌به میزان فعالیت و دعوت از دوستان، روزانه فقط چند بار می‌توانید وارد بازی شوید و امتیاز جمع‌آوری کنید. در این بازی یک‌سری برگ سبزرنگ از بالای صفحه به پایین حرکت می‌کنند که با ضربه‌زدن روی آن‌ها می‌توانید امتیاز بلوم کسب کنید.

توجه داشته باشید در بخش بازی بلوم، علاوه‌بر برگ‌های حاوی امتیاز گاهی‌اوقات بمب‌هایی هم وجود دارند که نباید روی آن‌ها ضربه بزنید و در غیر این‌ صورت امتیازتان در آن دور از صفر آغاز خواهد شد. نکته‌ی دیگر اینکه هنگام بازی، یخ‌های آبی‌رنگی نیز مشاهده خواهید کرد که با ضربه‌زدن روی آن‌ها زمان و در نتیجه حرکت برگ‌های سبز برای چند ثانیه متوقف خواهد شد تا راحت‌تر بتوانید امتیاز جمع‌آوری کنید.

چگونه امتیاز بیشتری در بلوم کسب کنیم؟

بلوم برای تشویق کاربران به مشارکت مداوم، سیستم پاداش روزانه طراحی کرده است. با هر بار ورود به سیستم، مقدار مشخصی امتیاز بلوم (با نماد BP) و اعتبار (دفعات استفاده از بازی) را دریافت می‌کنید. این پاداش‌ها طی هفته‌ی اول به‌تدریج افزایش می‌یابند.

اعتبارهای بلوم برای انجام بازی Drop Game در داخل مینی‌اپ این پروژه استفاده می‌شوند. هر بار تلاش برای انجام بازی به یک اعتبار جدید نیاز دارد. اجرای هر دور بازی ۳۰ ثانیه طول می‌کشد و در آن باید آیتم‌های سقوط‌کننده را بگیرید. سپس این آیتم‌ها به امتیاز بلوم تبدیل شده و به حساب شما اضافه می‌شوند. شما روزانه پنج بار می‌توانید بازی را اجرا کنید و این مجوز هر ۲۴ ساعت یک‌بار شارژ می‌شود.

با حضور مدوام و روزانه در مینی‌اپ بلوم و دریافت اعتبار شرکت در بازی، می‌توانید امتیاز خود را به‌میزان قابل‌ توجهی افزایش دهید و از المان‌های بازی‌گونه‌ی بلوم نهایت بهره را ببرید. با استراتژی ارائه‌ی پاداش در ازای مشارکت فعال، انگیزه‌ی اعضا برای فعالیت بیشتر در بازی افزایش می‌یابد. در ادامه روش‌های کسب امتیاز بلوم (BP) و افزایش تعداد دفعاتی که می‌توانید بازی را اجرا کنید آورده شده است:

۱. ورود روزانه: عادت کنید که هر روز در بلوم وارد شوید. در هر بار ورود متوالی، پاداش‌ها افزایش می‌یابند و جمع‌آوری امتیاز و اعتبار بازی را آسان‌تر می‌کنند.

۲. تطبیق‌ با روش کارکرد سیستم جوایز بلوم:

  • روز اول: ۱۰ امتیاز بلوم + یک اعتبار شرکت در بازی
  • روز دوم: ۲۰ امتیاز بلوم + اعتبار شرکت در بازی
  • روز سوم: ۳۰ امتیاز بلوم + اعتبار شرکت در بازی
  • روز چهارم: ۴۰ امتیاز بلوم + اعتبار شرکت در بازی
  • روز پنجم: ۵۰ امتیاز بلوم + اعتبار شرکت در بازی
  • روز ششم: ۶۰ امتیاز بلوم + اعتبار شرکت در بازی
  • روز هفتم: ۷۰ امتیاز بلوم + اعتبار شرکت در بازی
  • از روز هفتم به بعد، با هر بار ورود همچنان ۷۰ امتیاز بلوم و ۷ اعتبار شرکت در بازی دریافت خواهید کرد.

۳. انجام بازی دراپ: از اعتبارهای بازی خود برای انجام بازی دراپ استفاده کنید. هر بار تلاش برای انجام بازی یک اعتبار هزینه دارد. این بازی شامل گرفتن هر چه بیشتر آیتم‌های سقوط‌کننده در مدت زمان محدود است. هر آیتمی که بگیرید به امتیاز بلوم تبدیل می‌شود و به‌سرعت موجودی شما را افزایش می‌دهد.

22_11zon (26)
23_11zon (23)
24_11zon (25)

۴. حفظ کردن روند ورود به بازی: هر روز چندبار به بازی سر بزنید. برای اطمینان از به حداکثر رساندن پاداش‌ها، روند اجرای بازی را به‌طور منظم دنبال کنید. تنظیم یادآور روزانه در اپلیکیشن ساعت گوشی می‌تواند به شما کمک کند تا ورود به بازی را فراموش نکنید.

۵. بازخرید امتیاز و اعتبارها: از امتیاز بلوم و اعتبارهای اجرای بازی برای کسب پاداش‌های بیشتر استفاده کنید. هرچه روند ورود خود را بیشتر حفظ کنید، بیشتر می‌توانید از سیستم پاداش بهره‌مند شوید.

مقایسه بلوم با همستر کامبت و نات‌ کوین

بلوم با الگوبرداری از موفقیت بازی‌های تلگرامی سبک Tap to Earn (ضربه‌ بزن و جایزه بگیر) ازجمله نات‌ کوین، تپ سواپ و همستر کامبت، روانه‌ی بازار شده است. در ادامه مقایسه‌ای از این مینی‌اپ‌های تلگرامی پرطرفدار ارائه می‌شود.

ویژگی

بلوم

همستر کامبت

نات‌کوین

 

نوع بازی

صرافی ترکیبی و بازی

Tap to Earn

(ضربه بزن و سکه بگیر)

Tap to Earn

(ضربه بزن و سکه بگیر)

پلتفرم

مینی‌اپ تلگرام

مینی‌اپ تلگرام

مینی‌اپ تلگرام

فعالیت اصلی

استخراج امتیاز، تکمیل مأموریت‌ها، معامله

ارتقای کارت‌ها، تکمیل مأموریت‌ها

ضربه زدن روی سکه‌ی مجازی، تکمیل مأموریت‌ها

پاداش‌ها

امتیاز بلوم (قابل تعویض با پاداش‌ها)

توکن‌های HMSTR (قابل استفاده درون بازی و معامله)

توکن‌های نات‌کوین (پاداش واقعی رمزارز)

تعداد کاربران

-

بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر

۲۵ میلیون کاربر

ویژگی‌های تعاملی

انجام مأموریت‌های روزانه، بازی دراپ، معرفی به دوستان

انجام مأموریت‌های روزانه، ارتقاء کارت‌ها و پرافیت ساعتی

مأموریت‌های روزانه، چالش‌های مکرر

نوع تمرکز بر فعالیت کاربران

تأکید زیاد بر شفافیت و به‌روزرسانی‌ها

هدایای رایگان، تعامل فعال

تعامل بالا ازطریق مکانیزم‌های ساده

ارزش توکن‌ها

-

-

توکن‌ها به‌طور فعال و با حجم بالا معامله می‌شوند

ویژگی منحصربه‌فرد

ترکیب بهترین ویژگی‌های صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز و نقشه‌ی راه کاملاً شفاف

سیستم پرافیت روزانه و ارتقای کارت‌ها

سادگی و پتانسیل کسب پاداش واقعی

جدول مقایسه بازی بلوم با همستر کامبت و نات کوین

آینده بلوم

بلوم با سرعت درحال رشد است و قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ قابلیت‌های خود را گسترش دهد و ویژگی‌های جدیدی معرفی کند. پیشرفت‌های آتی شامل نسخه‌ی موبایل و وب، ارتقای قابلیت‌های مینی‌اپ و راه‌اندازی Memepad برای تبلیغ پروژه‌های جدید می‌شود. این برنامه قصد دارد با ارائه‌ی وظایف و بازی‌هایی که توکن‌های پروژه‌ها را بین جامعه‌ی بلوم توزیع می‌کنند، یکپارچه‌سازی عمیقی با آن‌ها داشته باشد.

نقشه راه بلوم

بلوم نقشه‌ی راه بلندپروازانه‌ای برای بهبود تجربه‌ی کاربری و گسترش قابلیت‌های پلتفرم خود در طول سال ۲۰۲۴ دارد.

۱. سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۴؛ توسعه‌ی خدمات

بلوم چندین ویژگی جدید ازجمله مدیریت موجودی، والت‌، سواپ توکن، تابلو امتیازات و Memepad معرفی خواهد کرد. این پیشرفت‌ها با هدف ارائه تجربه‌ی کاربری جذاب‌تر و جامع‌تر در پلتفرم صورت می‌گیرد.

۲. سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۴؛ قابلیت‌های پیشرفته

تمرکز به امنیت پیشرفته و ابزارهای مالی تغییر خواهد کرد. بلوم قصد دارد والت‌های MPC (محاسبات چندطرفه)، قراردادهای دائمی (Perps) را راه‌اندازی کند و پلتفرم را در هر دو فروشگاه اپ‌استور اپل و پلی‌استور گوگل در دسترس قرار دهد. این موارد امنیت را بهبود می‌بخشند و دسترسی را گسترش می‌دهند و کاربران می‌توانند معاملات و مدیریت دارایی‌های خود را روی گوشی‌های هوشمند خود و با روشی کارآمدتر انجام دهند.

درصورتی‌که سازندگان بلوم به وعده‌ی خود عمل کنند احتمالاً در سه‌ماهه‌ی سوم شاهد لیست‌شدن پروژه در صرافی‌ها خواهیم بود و در آن‌ صورت می‌توانید با استفاده از بهترین کیف پول ارز دیجیتال، دارایی‌های خود را به ولت شخصی انتقال دهید. همچنین در صورت لیست‌شدن پروژه‌ می‌توان آن را به صرافی ارز دیجیتال انتقال داد و به پول نقد تبدیل کرد.

۳. سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۴؛ گسترش دسترسی

بلوم پلتفرم وب کاملاً کاربردی برای دسترسی به مخاطبان گسترده‌تر راه‌اندازی خواهد کرد. این حرکت برای کاربرانی طراحی شده است که کار با نسخه‌ی دسکتاپ را ترجیح می‌دهند و نمای کلی از سبد سهام خود را می‌خواهند. پلتفرم وب مکمل مینی‌اپ‌های موبایل و تلگرام بوده و تجربه‌ای یکپارچه از معاملات را در سراسر دستگاه‌ها ارائه می‌دهد.

قرارگرفتن بلوم در برنامه‌ی MVB (ارزشمندترین سازنده) بایننس، زیرساخت و امنیت آن را تقویت کرده است. این مشارکت با بایننس بر تعهد بلوم برای ارائه‌ی یک محیط معاملاتی قوی و امن تأکید می‌کند. با ادامه‌ی رشد بلوم، احتمالاً برای تقویت بیشتر اکوسیستم خود، با صرافی‌ها و پلتفرم‌های بزرگ، مشارکت‌های بیشتری برقرار خواهد کرد.

تاریخ احتمالی لیست شدن بلوم

طبق اطلاعات ارائه‌شده در نقشه‌ی راه پروژه‌ی بلوم، توکن آن احتمالاً در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۴ ازطریق ایردراپ میان کاربران تقسیم خواهد شد. بدین‌ترتیب انتظار می‌رود ایردراپ بلوم در فاصله‌ی بین تیر تا مهر ۱۴۰۳ انجام شود.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید