تلگرام پرمیوم را از طریق گیفت در کمتر از 5 دقیقه بخر!!! به اوریکس گیم سر بزن...

تلگرام پرمیوم را از طریق گیفت در کمتر از 5 دقیقه بخر!!! به اوریکس گیم سر بزن...

اگر به دنبال خرید پرمیوم تلگرام اورجینال و اصلی هستید تا ضمن ایجاد امنیت برای اکانت خود، با قیمت پایین‌تری هم آن را خرید کنید حتما به فروشگاه معتبر ORIXGAME مراجعه کنید. در ادامه با من همراه باشید.

کد خبر : ۲۰۷۲۳۹
بازدید : ۱۵

تلگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی حال حاضر دنیا می‌باشد که جدیدا با ارائه به روزترین ورژن خود با نام تلگرام پرمیوم، توانسته از دیگر رقبای خود پیشی گرفته و تجارت وسیعی را به راه اندازد. Telegram Premium، نسخه ارتقاء یافته تلگرام رایگان است که علاوه بر امکانات نسخه رایگان، امکانات بیشتری را از جمله امکانات ایمنی، ارتباطات خصوصی، قابلیت‌های اضافی و سرعت بیشتری را به کاربرانش ارائه می‌دهد.

اگر به دنبال خرید پرمیوم تلگرام اورجینال و اصلی هستید تا ضمن ایجاد امنیت برای اکانت خود، با قیمت پایین‌تری هم آن را خرید کنید حتما به فروشگاه معتبر ORIXGAME مراجعه کنید. در ادامه با من همراه باشید.

  • تلگرام پرمیوم چیست؟
  • خرید تلگرام پرمیوم در فروشگاه اوریکس گیم به چند روش می‌باشد؟
  • چطوری اکانت تلگرام خود را رایگان پرمیوم کنم؟
  • فروشگاه معتبر برای خرید پرمیوم تلگرام ارزان

تلگرام پرمیوم چیست؟

پرمیوم تلگرام، در واقع همان نسخه پولی تلگرام است که با اضافه کردن یک سری امکانات و قابلیت‌های اضافی توانسته کاربرانش را به سرعت مجذوب خود کند. برخی از این آیتم‌های فوق‌العاده عبارتند از:

1- قابلیت استوری کردن در تلگرام

2- ایجاد تیک آبی در کنار نام شما

3- امکان استفاده از تصویر متحرک به جای عکس ساده در پروفایل شما

4- سرعت بیشتری در دانلود و آپلود فایل‌ها

5- امکان تبدیل وویس به متن و حذف تبلیغات اضافه

6- دسترسی به ایموجی‌های شخصی سازی شده و ....

7- استفاده از مهره‌های اختصاصی برای طراحی چت‌ها و گروه‌ها

8- حفظ حریم خصوصی و رمزگذاری اطلاعات کاربران و ایجاد امنیت بیشتر در ارتباطات آن‌ها

برای خرید تلگرام پرمیوم اورجینال و ارزان حتما به فروشگاه اوریکس گیم سر بزنید. همچنین با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام، علاوه بر اطلاع از اخبار و گیم‌پلی، از کدهای تخفیف استثنایی و قرعه کشی‌های هفتگی اینستاگرام بهره مند شوید.

خرید تلگرام پرمیوم در فروشگاه اوریکس گیم به چند روش می‌باشد؟

به دو روش می‌توانید در اوریکس گیم اقدام به خرید اکانت تلگرام پرمیوم کنید. هر دو روش کاملا امن و قابلیت تمدید شدن را دارند.

1- خرید پرمیوم تلگرام از طریق ورود به اکانت

فعال‌سازی این اشتراک جذاب از طریق اطلاعات حساب تلگرام شما و با استفاده از یک شماره مجازی غیر ایرانی صورت می‌گیرد. همکاران ما با ورود به اکانت تلگرام شما در مدت زمان خیلی کوتاهی تلگرام پرمیوم را برای شما فعال می‌کنند، و بلافاصله بعد از آن شما می‌توانید شماره مجازی استفاده شده را به شماره خود تغییر داده تا امنیت حساب شما حفظ شود.

2- خرید تلگرام پرمیوم از طریق گیفت کردن

این روش نیازی به شماره مجازی و ورود به اکانت ندارد و فقط از طریق آیدی تلگرام شما، اکانت پرمیوم در کمتر از 5 دقیقه، برای شما گیفت می‌شود و شما به راحتی پرمیوم تلگرام را برای خودتان فعال می‌کنید. قیمت پرمیوم تلگرام به این روش کمی بالاتر از ورود به اکانت است اما بسیار سریع‌تر انجام می‌شود.

33

چطوری اکانت تلگرام خود را رایگان پرمیوم کنم؟

با ارائه سرویس پرمیوم، ممکنه لینک‌‌‌ها، تبلیغات و پیام‌های زیادی را مبنی بر دریافت تلگرام پرمیوم رایگان دریافت کنید. دقت کنید که هیچ لینکی را باز نکنید. چرا که تلگرام پرمیوم به طور مستقیم از سایت تلگرام ارائه نمی‌شود و تمامی این‌ها حقه‌ای برای دسترسی به حریم خصوصی و اطلاعات بانکی و مهم شما می‌باشد. بهترین و امن‌ترین راه، مراجعه به سایت اوریکس گیم، و خرید تلگرام پرمیوم با تضمین کمترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‌ها و همچنین سالم ماندن امنیت حساب شما می‌باشد.

فروشگاه معتبر برای خرید پرمیوم تلگرام ارزان

اوریکس گیم با سالها تجربه در زمینه فروش محصولات اورجینال و قانونی، بهترین و معتبرترین فروشگاه برای خرید کلیه محصولات گیمینگ و مجازی از جمله تلگرام پرمیوم می‌باشد. اوریکس گیم نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی دارد و از طرفی با داشتن یک تیم پشتیبانی کاربلد که در تمامی هفت روز هفته حتی تعطیلات رسمی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد، می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. خریدهای خود را با کمترین قیمت و سریع‌ترین زمان واریز، در یک محیط کاملا امن و قانونی انجام دهید و هیچ نگرانی از بابت به خطر افتادن امنیت اکانت خود نداشته باشید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید