فال ابجد امروز یکشنبه 24 اردیبهشت ۱۴۰۲؛ شانس با شما یار است!

فال ابجد امروز یکشنبه 24 اردیبهشت ۱۴۰۲؛ شانس با شما یار است!

فال ابجد امروز یکشنبه 24 اردیبهشت ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۳۲۹۹۷
بازدید : ۱۵

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۴ اردیبهشت را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب آ د

شاید احساس کنید که نیاز است کمی آهسته تر و به طور تدریجی قدم برداری. نیاز به تشویق و تعریف و تمجید دیگران دارید. فقط بر روی چیزهایی که می توانید با موفقیت به اتمام برسانید، تمرکز کنید.

اردیبهشت: د ج د

این هفته، یک هفته پر چالش و پر از بی نظمی برایتان خواهد بود. اگر از شهود خود به درستی استفاده کنید، متوجه فرصت های نهفته در این چالش ها خواهید شد. به شهود خود در مورد شخصی که به او علاقمند هستید، اعتماد کنید.

خرداد: ج ب ب

امروز شاید کمی در حوزه روابط عاشقانه خود، پیچیدگی احساس کنید. نکات ظریفی وجود دارد که اگر می خواهید زیربنای رابطه خود را محکم بسازید، باید به آن ها توجه کنید.

تیر: ب ب آ

شما باید خود را با چیزهایی احاطه کنید که روح تان را تازه می کند. طول عمر شما مستلزم آن است که خود را با زیبایی ها احاطه کنید. شما روح حساسی دارید.

مرداد: ب ب د

شانس با شما یار است و به این زودی ها قصد ترک کردن شما را ندارد! اکنون زمان آن است که ریسک هایی را بپذیرید که معمولا از آن ها اجتناب می کردید. از نتایج حاصل تعجب خواهید کرد.

شهریور: ج ب ب

امروز سعی کنید کمی به خودتان استراحت دهید و از تنها بودن با خودتان لذت ببرید. در سکوت بنشینید، مدیتیشن کنید، کتاب بخوانید یا فیلم مورد علاقه تان را تماشا کنید. بگذارید انرژی تان تجدید شود.

مهر: د ج ج

جنگ قدرت در محل کار طبیعی است. برای محافظت از موضع خود، نیاز به تسلط دارید. اگر احساس خطر می کنید، بهتر است درگیری ها را با گفتگو و توافق حل کنید. سعی کنید به طور واضح حد و مرزهایی را تعیین کنید.

آبان: ج ب آ

دوستان جدیدی به زندگی تان می آیند که در یک مهمانی با آن ها ملاقات خواهید کرد. سعی کنید تاثیرگذار باشید، زیرا آن ها می توانند نقش مهمی در کسب و کار شما ایفا کنند.

آذر: ج ج ج

در اواخر این هفته، دیدگاه مثبت تری پیدا خواهید کرد. شما باید پیوند بین خود و یکی از اعضای خانواده تان را تقویت کنید. چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد یکدیگر درک کنید.

دی: ب آ آ

ممکن است تمام مدارک و گواهی های لازم را برای اثبات شایستگی در زمینه مورد تلاش خود داشته باشید. اما اگر نتایجی برای نشان دادن این شایستگی ندارید، گواهی های شما فقط به درد آویزان شدن به دیوار می خورند!

بهمن: د ج آ

اگر یک نفر باشد که بتواند امروز بهترین عملکرد خود را داشته باشد، آن فرد شما هستید. شما تمام جزئیات و اطلاعات مورد نیاز برای پاسخ به سوالات خود را دارید. اگر فرصتی برای انجام کاری به شما داده شد، حتما قدم بردارید.

اسفند: ج ب ج

شما احساس کمبود انرژی می کنید و این احساس در تمام طول هفته ادامه خواهد داشت تا اینکه شنبه آینده دوباره انرژی تان تجدید شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید