فال ابجد امروز جمعه 29 اردیبهشت ۱۴۰۲؛ تو همیشه این شانس را داری که جبران کنی!

فال ابجد امروز جمعه 29 اردیبهشت ۱۴۰۲؛ تو همیشه این شانس را داری که جبران کنی!

فال ابجد امروز جمعه 29 اردیبهشت ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۳۳۷۰۶
بازدید : ۴۵

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:
حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز  ۲۹ اردیبهشت ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب آ د

برای اینکه امروز، روز خوبی داشته باشی چند کار را انجام بده؛​ به یک پادکست سلامتی گوش بده، برای خود یک وعده غذایی سالم بپز و به باغچه خود رسیدگی کن.

اردیبهشت: ج د ج

امروز را با شادی، عشق، خلاقیت و قدرت نفس بکش. مثل همیشه به خودت یادآوری کن که آنچه که به دنبال آن هستی، در خارج از منطقه راحتی در انتظار توست!

خرداد: د د آ

وقت آن است گذشته ها را رها کنی. امروز زمانی را به تفکر در مورد آنچه می خواهی در سال آینده خلق کنی و اینکه چگونه می خواهی شادی، زیبایی، آهنگ بیشتری را به این دنیا بیاوری اختصاص بده.

تیر: د د ب

سعی کن اهداف خود را تعیین کنی. یادت باشد که راز بزرگ خود را فقط برای کسانی که مایل به حرکت فراتر از محدوده ذهن منطقی هستند آشکار کنی.

مرداد: ج د ج

اگر در مورد کاری احساس بی حوصلگی می کنی آن کار را انجام نده. وقتی صحبت از مسائل عاشقانه می شود، ممکن است احساس ناامیدی داشته باشی. درک این موضوع که زبان عشق هر کس متفاوت است به تو کمک می کند تا به شیوه ای درست عشق خود را به کسی نشان دهی.

شهریور: آ آ د

توانایی تو برای احساس همه چیز بزرگترین انعطاف توست. از آنچه که چشم انداز درونی تو به عنوان فرصتی برای تبدیل زخم های قدیمی به تو نشان می دهد استقبال کن. شادی حالت طبیعی توست. وقتی نوبت به مسائل عاشقانه می رسد از تو خواسته می شود که از شهود خود پیروی کنی.

مهر: ب ج د

تو می دانی که قدرت و انعطاف لازم برای رسیدن به اوج را داری. تو انعطاف پذیر هستی و خودت را با هر شرایطی تطبیق می دهی و این قدرت توست.

آبان: آ ب ج

آیا تا به حال فکر کرده ای که اگر در یک رابطه تو آدم سمی باشی چه کاری باید بکنی؟ به خودت لطفی کن و خوب در آینه نگاه کن. از زخم های قدیمی که باعث می شوند به شیوه ای خاص عمل کنی آگاه شو. خوبی این است که تو همیشه این شانس را داری که جبران کنی.

آذر: ج د آ

امروز زمان مناسبی است که انرژی خود را روی یک سرگرمی یا علاقه جدید بگذاری. کمال گرایی را کنار بگذار. در عرصه حرفه ای، ممکن است یک پیشنهاد جدید دریافت کنی.

دی: آ ج ج

نفس بکش و به خودت اجازه بده چیزها را متفاوت ببینی، احساس کنی و مزه کنی. به یاد داشته باش ما انسان ها دائما در حال تکامل هستیم و این زیباترین بخش این تجربه ی انسانی است.

بهمن: ب ب د

تو باید بتوانی زندگی ای بسازی که به همان خوبی باشد که از بیرون به نظر می رسد. باید بتوانی زندگی ای بسازی که از نظر احساسی، معنوی و مالی رضایت بخش باشد. زمان آن فرا رسیده که باورهای محدود کننده ی خودت را شناسایی کنی. وقت آن رسیده است که از نظر روحی خودت را تقویت کنی و فضایی را برای موهبت هایی که همیشه از آن تو بوده اند ایجاد کنی.

اسفند: ب ب ب

تو می توانی زندگی ای داشته باشی که از نظر احساسی، معنوی و مالی رضایت بخش باشد. تو فقط باید به توانایی های خودت برای ایجاد چنین موفقیت هایی اعتماد کنی. ماه جدید قفل درگاه سعادت را برای تو باز می کند!

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید