(ویدیو) لحظه مشاجره بن افلک و جنیفر لوپز که توسط یک توریست اروپایی ثبت شد

(ویدیو) لحظه مشاجره بن افلک و جنیفر لوپز که توسط یک توریست اروپایی ثبت شد

این عکس‌ها و ویدیوی دعوای بن افلک و جنیفر لوپز در ماشین، تنها یک روز پس از انتشار ویدیویی از افلک کلافه در حال کوبیدن درب سرنشین خودروی خود پس از سوار شدن جنیفر در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد.

کد خبر : ۱۳۳۰۶۱
بازدید : ۱۵۴

روزیاتو نوشت: جنیفر لوپز و بن افلک که کمتر از یک سال از ازدواجشان می گذرد، اوایل این ماه در حال دعوا در ماشین خود در بورلی هیلز بودند که پشت چراغ قرمز توقف کردند و یک گردشگر اروپایی که متوجه آنها شده است، از این لحظه فیلم گرفت.

11

عکس های ثبت شده و ویدیو گرفته شده، بن ۵۰ ساله را پشت فرمان نشان می‌دهد که به طرز مشهودی ناامید و عصبی به نظر می رسد و جنیفر روی صندلی سرنشین ریویان شاسی‌بلند برقی خود نشسته است.

12

واضح است که آن دو در مورد چیزی با هم دعوا می کنند و بن مدام با دست هایش، تنش مشاجره را تشدید می کند.

13

به نظر می‌رسد که این زوج آنقدر در مکالمه خود غرق شده‌اند که به موبایل هایی که در حال ثبت این لحظه خصوصی زندگی آنها هستند، آگاه نیستند.

15

جنیفر درحالی که شوهرش با هیجان در حال بحث کردن است، آرام و ساکت‌تر به نظر می‌رسد.

این توریست که پس از متوقف شدن اتومبیلش در کنار زوج مشهور هالیوودی، نظرش جلب شد گفت که از زبان بدن آنها به نظر می‌رسید که بن ناامید یا عصبانی است، در حالی که در چهره جنیفر ترس دیده می شد. او گفت: «اشارات دست زیادی وجود داشت، بن دست‌هایش را بالا و پایین تکان می‌داد و پر حرارت به نظر می رسید. جی لو کمی غمگین بود. آن قدر غرق در بحث خود بودند که حتی یک بار هم کنار ماشین را نگاه نکردند و فقط به هم و چراغ راهنمایی نگاه می کردند».

16

این عکس‌ها و ویدیوی دعوای بن افلک و جنیفر لوپز در ماشین، تنها یک روز پس از انتشار ویدیویی از افلک کلافه در حال کوبیدن درب سرنشین خودروی خود پس از سوار شدن جنیفر در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد.

17

این ویدیو بن را نشان می‌داد که صبح دوشنبه در حالی که یک قهوه سرد می‌خورد، جلوی جنیفر به سمت مرسدس بنز راه می‌رفت. او در را برای همسرش باز می کند و سپس درحالی که کلافه به نظر می رسد با تکان دادن بازوی خود، در را محکم می‌بندد و در آخر متوجه دوربینی می شود که این لحظه را ثبت کرده است.

طرفداران در توییتر درباره این کلیپ وایرال شده اظهار نظر کردند و خاطرنشان کردند که او بیچاره و مضطرب به نظر می رسد.

شخصی در توییتر نوشت: «بن همیشه به نظر می رسد که خسته و آزرده است.»

فردی در توییتی می‌گوید: «می‌توانی همه چیز داشته باشی و همچنان بدبخت باشی».

شخص دیگری در توییتی نوشت: «وقتی سوار ماشین شود قطعا قرار است دعوا کنند.»

18

با این حال، لحظاتی قبل از به کوبیدن در، به نظر می رسید که این زوج روحیه خوبی داشتند، لبخند می زدند و در حین نوشیدن قهوه دست در دست هم بودند. بن در حالی که قهوه یخی بزرگش را می نوشید، گوش به گوشش پوزخند می زد، در حالی که جنیفر لبخند می زد و با او چت می کرد، در حالی که یک نوشیدنی داغ کوچک حمل می کرد.

ویدیوهای اخیر از رفتارهای این زوج با یکدیگر در فضای عمومی، باعث شده است که بیشتر کاربران فضای مجازی معتقد باشند که ازدواج آنها شرایط خوبی ندارد. این شایعات برای اولین بار زمانی شروع شد که این زوج در جوایز گرمی ۲۰۲۳ در فوریه در لحظه ای که دوربین روی آنها بود، حالت دوستانه ای نداشتند و می شد دید که جنیفر در این خصوص به افلک تذکر می دهد. البته بن بعداً فاش کرد که با جنیفر شوخی می کرده، اما بعد متوجه شد که دوربین روی آنهاست.

حجم ویدیو: ۱.۲۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۱ دانلود ویدیو
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید