کارگردان معروف در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

کارگردان معروف در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

ابراهیم وحیدزاده، کارگردان سینما به دلیل خونریزی مغزی و جراحی در بیمارستان بستری است.

کد خبر : ۱۳۹۴۳۳
بازدید : ۶۷

ابراهیم وحیدزاده که فیلم‌های کمدی معروفی را در سینمای ایران کارگردانی کرده است، از چند روز قبل در بیمارستان بستری شده و پس از یک عمل جراحی در بخش مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) بستری است.

همسر این فیلمساز توضیح داد: اواخر هفته گذشته متوجه شدم انگار مشکلی جسمی برایش پیش آمده و از نظر جسمی ناتوان شده بود که پس از مراجعه به پزشک گفتند دچار خونریزی وسیع مغزی شده و باید به صورت اورژانسی جراحی شود. این جراحی روز گذشته انجام شد و الان در آی‌سی‌یو بستری است اما فعلا درباره ثبات شرایط جسمی اطلاعات دقیقی نمی‌توان گفت.

او اضافه کرد:‌ در چند سال گذشته وحیدزاده برای کار خیلی تلاش می‌کرد ولی فراهم نبودن شرایط و امکانات و سرمایه تاثیر زیادی روی او گذاشت و برای کسی که کارش سینماست این وضعیت سخت تحمل می‌شود. او اگرچه تدریس می‌کرد اما درونگرایی و سکوت عجیبی پیدا کرده بود و انگیزه‌هایش را در این مدت از دست داد.

ابراهیم وحیدزاده، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده، کارگردان و تدوینگر سینمای ایران که ساخت فیلم‌هایی همچون «تحفه‌ها»، «مجسمه»، «عشق فیلم»، «معادله»، «شام عروسی» و «تاکسی نارنجی» را در کارنامه خود دارد، از حدود ۱۵ سال قبل فیلمی نساخته و آخرین اثرش «عروسک» در سال ۱۳۸۸ است.

منبع: ایبنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید