معرفی بازی برای PS5؛ تجربۀ آزادی و هیجان در Baldur's Gate 3

معرفی بازی برای PS5؛ تجربۀ آزادی و هیجان در Baldur's Gate 3

این بازی که در سال 2023 برای ویندوز، پی‌اس 5 و ایکس باکس منتشر شد، از نظر بسیاری از منتقدان یکی از بهترین بازی‌های سبک ایفای نقش در سال گذشته بود.

کد خبر : ۲۰۵۴۸۴
بازدید : ۱۶۸

فرادید| اگر بخواهیم بدون مقدمه به بهترین ویژگی بازی Baldur's Gate 3  اشاره کنیم، باید بگوییم که این بازی آزادی بازیکن را تا حد ممکن گسترش می‌دهد. این آزادی در همه جنبه‌های بازی، از خلق شخصیت تا شیوۀ مبارزات به چشم می‌خورد.

به گزارش فرادید؛ این آزادی و انعطافی که در بازی وجود دارد اگر چه گاهی ممکن است بازی را تا حدی دشوار و سردرگم‌کننده جلوه بدهد، اما در عین حال باعث می‌شود حتی پس از چندین بار بازی، هر بار که به سراغ آن می‌روید یک تجربۀ متفاوت و منحصر‌به‌فرد داشته باشید.

4

نکتۀ مثبت بعدی در مورد این بازی داستان گسترده و پیچیده آن است که از ابتدا تا انتها جذاب و گیرا باقی می‌ماند و درست مثل یک فیلم جذاب عمل می‌کند که خود شما هم یکی از بازیگران آن هستید.

داستان در یک سفینه فضایی شروع می‌شود که توسط نژادی شبیه به ماهی مرکب هدایت می‌شود. پس از خلق شخصیت و انتخاب سطح، شخصیت بازیکن شما با یک انگل آلوده می‌شود که به تدریج او را به یک موجود وحشی تبدیل می‌کند. حالا شما و هم‌تیمی‌های آلوده‌تان باید قبل از تکمیل شدن کار این انگل، راهی برای از بین بردن آن پیدا کنید. این مقدمه تاریک و جذاب باعث می‌شود شخصیت‌های متنوع بازی با عقاید و ویژگی‌های مختلف برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته Baldur's Gate 3 واکنش شخصیت‌ها به تصمیمات شما است. هر تصمیمی که می‌گیرید بر روابط شخصیت بازیکن شما با اعضای گروه تأثیر می‌گذارد و ممکن است باعث شود که برخی شخصیت‌ها از شما دور شوند یا حتی شما را ترک کنند. همچنین طنز بازی، خصوصاً در لحظاتی که تصمیمات اشتباه گرفته می‌شود، تجربه‌ای منحصر به فرد و خنده‌دار ایجاد می‌کند.

3

مبارزات این بازی حالتی تاکتیکی دارند و این امر به بازیکنان امکان می‌دهد تا با استراتژی‌های مختلف و خلاقانه به نبرد بپردازند. این سیستم مبارزات، انعطاف‌پذیری بسیاری دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از جادوها و توانایی‌های متنوع، شرایط نبرد را به نفع خود تغییر دهند.

یکی از نقاط قوت دیگر بازی ارائه بصری فوق‌العاده آن است که شما را در یک فضای تخیلی بیگانه غرق می‌کند. گفت‌وگوهای بازی نیز پرجزئیات هستند و به واقعی‌تر شدن تجربۀ بازی کمک می‌کنند. همۀ این موارد همراه با آزادی بی‌نظیر بازی، باعث می‌شوند هر بار بازی کردن احساس جدیدی به بازیکن بدهد و بازی را به یک تجربه جذاب شخصی تبدیل کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید