(ویدئو) کوه‌هایی از پوکه‌های گلوله توپ؛ صحنه‌ای که هیچگاه فکر نمی‌کنید واقعی باشد!

(ویدئو) کوه‌هایی از پوکه‌های گلوله توپ؛ صحنه‌ای که هیچگاه فکر نمی‌کنید واقعی باشد!

میلیون‌ها گلوله توپ در این جنگ شلیک شد به حدی که پوکه های این گلوله ها کوه ها و تپه هایی را ایجاد کرد که روی هولناک این جنگ خونبار را به نمایش گذاشت.

کد خبر : ۱۴۳۹۲۴
بازدید : ۱۵۲

در یکی از سکانس های مشهور فیلم The King's Man صحنه هولناکی از کوه ها و تپه هایی که با پوکه های گلوله توپ ایجاد شده دیده می شود اما آیا می دانستید این صحنه ها ریشه در واقعیت دارد؟

در جریان جنگ جهانی اول، نبردی میان فرانسه و انگلیس در محدوده رودخانه سم در فرانسه با امپراتوری آلمان رخ داد که از ژوئیه تا نوامبر 1916 ادامه یافت. در این نبرد بیش از 700000 نفر از نیروهای متحد فرانسوی و بریتانیایی و 550000 نفر از نیروهای امپراتوری آلمان کشته شدند بدون اینکه نتیجه ای حاصل شود.

1

نبرد سم یکی از خونبارترین نبردهای تاریخ بشر بود اما این نبرد یکی ویژگی عجیب دیگر هم داشت. هر دو طرف درگیر برای اینکه دشمن خود را عقب براند تلاش کرد با تمام توان مواضع حریف خود را با توپ منهدم کند. نبرد سم نبردی بیش از انندازه متکی به سلاح توپ بود. میلیون ها گلوله توپ در این جنگ شلیک شد به حدی که پوکه های این گلوله ها کوه ها و تپه هایی را ایجاد کرد که روی هولناک این جنگ خونبار را به نمایش گذاشت.

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید