اعدام قاتل مادربزرگ و نوه‌هایش؛ 38 سال پیش در چنین روزی...

اعدام قاتل مادربزرگ و نوه‌هایش؛ 38 سال پیش در چنین روزی...

۳۸ سال پیش در چنین روزی خبر اعدام قاتل مادربزرگ و نوه‌ها در مسجد سلیمان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.

کد خبر : ۱۶۶۵۳۰
بازدید : ۵۴۹

 مردی که یک پیرزن و ۲ نوه‌اش را سال قبل در محله « هشت نگله» مسجد سلیمان به قتل رسانده بود در ندامتگاه شهربانی این شهر با حضور بستگان قربانیان به دار آویخته شد.

قاتل که رستم‌ نام داشت بر اساس مستندات پرونده از چند سال قبل با خانواده مقتولین آشنایی داشت.

4945249

وی در مراحل بازجویی اعتراف کرده بود که بعد از مدتی که از آشنایی من با علی‌اکبر (پدر مقتولین) گذشت تصمیم گرفتم برای پیوند بیشتر با خانواده‌ او، از دخترش خواستگاری کنم. اما زندانی شدن من به خاطر جرایم مختلف باعث ایجاد فاصله بین من و خانواده علی اکبر شد. مدتی بعد علی اکبر ( پدر خانواده) به جرم سرقت دستگیر و در زندان هم سلول شدیم.

در زندان از اینکه با خواستگاری من مخالفت کرده بود از او گله کرده و وقتی متوجه شدم قصد دارد دخترش را به فرد دیگری بدهد او را تهدید کردم.

رستم اضافه کرد: من زودتر از علی اکبر آزاد شدم. بدین ترتیب فرصت مناسبی بود که خواسته‌ام را با خانواده‌اش مطرح کنم. عصر روز ۲۱ آبان به خانه علی اکبر که آلونکی بی حصار بود، رفتم. مینا، همسر علی اکبر را تهدید و خانه آنها را ترک کردم. همسر علی اکبر پس از تهدید من مادرش را برای مراقبت از دو فرزندش به خانه آورد و با دختر و ۲ فرزند دیگرش برای شکایت به کلانتری رفت. وقتی متوجه این ماجرا شدم، به خانه آنها رفتم. مادر مینا و دو نوه‌اش در خانه بودند. آنقدر عصبانی بودم که آنها را به قتل رساندم و از خانه فرار کردم.

وی افزود: سپس به یکی از دهات اطراف مسجد سلیمان رفتم و از آنجا نزد یکی از دوستانم رفتم، اما دوستم از روی ترس، محل اختفای مرا به مامورین اطلاع داد.
بدین ترتیب رستم پس از دستگیری با تایید حکم از سوی شورای عالی قضایی به اعدام محکوم شد و در سحرگاه روز چهارشنبه ۳ آذر ۶۴ به دار آویخته شد.

منبع: اطلاعات آنلاین

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید