مامور سابق سیا: هیتلر هرگز خود را نکشته است

مامور سابق سیا: هیتلر هرگز خود را نکشته است

در یکی از اسناد آمده است: "مقام‌های ارتش آمریکا در آلمان جسد هیتلر را پیدا نکرده‌اند و منبع موثقی هم وجود ندارد که نشان دهد هیتلر مرده است". بائر معتقد است که این احتمال وجود دارد که هیتلر به جرایز قناری گریخته باشد

کد خبر : ۱۸۳۶۸۷
بازدید : ۹۴

یک مامور بازنشسته سیا ادعا می کند که نتایج تحقیقات نشان می دهد "آدولف هیتلر" رهبر آلمان نازی هرگز در پایان جنگ جهانی دوم خودکشی نکرده و در عوض صحنه مرگ اش شبیه سازی شده است.

به گزارش فرارو به نقل از میرر، روزنامه بریتانیایی میرر در این باره می‌نویسد: "باب بائر" مامور سابق سیا با استفاده از ۷۰۰ صفحه اسناد تازه از طبقه بندی خارج شده دریافته که رهبر نازی‌ها خودکشی نکرد بلکه از مهلکه گریخته بود. او در این باره می‌گوید: روایتی که به ما گفته شده دروغ است. اگر به پرونده‌های پلیس فدرال (اف بی ای) نگاه کنید گره تحقیقات را باز می‌کند. کاری که ما انجام می‌دهیم بررسی مجدد تاریخ است تاریخی که فکر می‌کردیم هیتلر در سنگر مرده است، اما هر چه عمیق‌تر وارد موضوع می‌شوم برایم روشن‌تر می‌شود که پشت این ایده مطرح شده هیچ واقعیتی وجود ندارد".

در یکی از اسناد آمده است: "مقام‌های ارتش آمریکا در آلمان جسد هیتلر را پیدا نکرده‌اند و منبع موثقی هم وجود ندارد که نشان دهد هیتلر مرده است". بائر معتقد است که این احتمال وجود دارد که هیتلر به جرایز قناری گریخته باشد.

او هم چنین بر این باور است که این احتمال وجود دارد جسدی که توسط روس‌ها کشف شد جسد شخص هیتلر نبوده بلکه جسد بدل او بوده است چرا که گزارش‌ها نشان می‌دهند که اندازه جسد ۱۲.۵ سانتی متر کوتاه‌تر از قد یک متر و ۷۶ سانتی متری هیتلر بوده است.

تحقیقات بائر بخشی از سریال مجموعه جدید شبکه History Channel به نام "شکار هیتلر" است که به پرسش‌ها پیرامون مرگ رهبر سابق آلمان نازی می‌پردازد. این مجموعه مستند نشان می‌دهد که هیتلر با یک قایق از جزایر قناری به آرژانتین سفر کرده بود.

منبع: فرارو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید