فال روزانه و طالع بینی امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲؛ باید حد وسط را پیدا کنید!

فال روزانه و طالع بینی امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲؛ باید حد وسط را پیدا کنید!

شاید فاصله گرفتن از یک موضوع دشوار در حال حاضر ضروری باشد تا بتوانید به دیدگاه درستی درباره آن برسید.

کد خبر : ۱۳۱۶۷۵
بازدید : ۸

فرادید| امروز واقعیت خودتان را زیر سوال می‌برید. ممکن است دیگران با روح و روان شما بازی کنند و احساسی را در شما القاء کنند که واقعی نیست. بعید نیست تاکتیک‌های دستکاری آنها کاری کند که هر چه میگویند باور کنید. به شهود خودتان اعتماد کنید تا پیش از قبول دیدگاه دیگران، از مسائل سردرآورید. اگر دچار تردید شده‌اید، با دوستان مورد اعتمادتان مشورت کنید! 

به گزارش فرادید، برقراری ارتباط با دیگران شما را از یکنواحتی ذهنی کنونی خلاص می‌کند. به این بیندیشید که ایده‌های تحول‌آفرینی که در سر دارید می‌توانند به طور بالقوه عملی شوند اما شاید شما هنوز آماده‌ی عملی کردن آن‌ها نباشید. شاید فاصله گرفتن از یک موضوع دشوار در حال حاضر ضروری باشد تا بتوانید به دیدگاه درستی درباره آن برسید. 

در حال حاضر نیاز است حد وسط را پیدا کنید. اتفاقات طوری رقم خورده‌اند که سبب شدند شما آرامش و سازش را در اولویت قرار دهید و بتوانید هر مسئله‌ای در حیطه‌ی عشق را حل کنید و از آگاهی لازم برای انجام این کار برخوردار شوید.

اما تلاش شما برای حل و فصل کردن مشکلات ممکن است طوری به نظر برسد که انگار انگشت‌تان را به سمت کسی نشانه گرفته‌اید که او را مقصر میدانید. به جای اینکه تدافعی عمل کنید، بهتر است نقش خودتان را هم در داستان بپذیرید.

 

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید