فال ابجد امروز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲؛ وقتش رسیده که خودتان را خوش شانس بدانید!

فال ابجد امروز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲؛ وقتش رسیده که خودتان را خوش شانس بدانید!

فال ابجد امروز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲؛ در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.​

کد خبر : ۱۳۴۱۵۹
بازدید : ۱۲

فرداید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲ خرداد ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:


فروردین: د آ ب

دریافت خبرهایی که منتظرش بوده اید، لذت بخش است؛ اما ممکن است به دلیل تاخیر، کمی دلسرد شوید. از این مدت زمان برای کار روی پروژه هایی که اکنون دارید استفاده کنید.

اردیبهشت: ج د ج

این هفته ممکن است در خصوص چهره های مقتدر در محل کارتان شاهد تغییراتی باشید. ممکن است خبرهایی مبنی بر اینکه رئیس تان در حال انتقال است یا متوجه شوید که صاحب شرکت آن را برای فروش گذاشته تا به جای بهتری نقل مکان کند.

خرداد: ج ب ب

اگر در حال حاضر فرزند دارید، ممکن است خبر شگفت انگیزی در مورد یکی از فرزندان تان دریافت کنید که می تواند برای کل خانواده خیر و برکت باشد.

تیر: ج ب د

شما از امنیت شغلی که دارید لذت می برید، اما در عین حال، ممکن است برای چند لحظه آرزو کنید که ای کاش می توانستید بدون دغدغه مالی، فقط استراحت کنید.

مرداد: د ج ب

عشق، در همان جایی که هستید، شما را پیدا خواهد کرد. اگر مجرد هستید یا در یک رابطه قرار دارید، ممکن است اوضاع حوزه زندگی عاشقانه شما تغییر کند. ممکن است با شخص خاصی ملاقات کنید که نفس را در سینه تان حبس می کند و شما را وارد سفری می کند که منجر به عشقی ابدی خواهد شد.

شهریور: ب ج ب

شنیدن خبر درگذشت یک نفر ناراحت کننده است، اما ممکن است اعلانی برای شما باشد، مبنی بر اینکه ارث و میراثی دریافت خواهید کرد.

مهر: د آ آ

اگر تصمیم گرفته اید که دوباره به تمارین معنوی خود بازگردید، این هفته می تواند بهترین فرصت باشد. این تمارین می توانند مراقبه، نماز یا خواندن کتاب های معنوی باشد که شما را تشنه یادگیری بیشتر می کنند.

آبان: د ب ب

تغییر شغل هرگز آسان نیست، اما اگر در همان شرکتی باشد که در حال حاضر در آن کار می کنید، ممکن است یک فرصت عالی باشد. ممکن است رئیس یا سرپرستی داشته باشید که به اخلاق کاری شما توجه کرده باشد و حالا می خواهد به شما پاداش دهد.

آذر: ج ج ج

در زمان مناسب، با شخصی که باید، ملاقات خواهید کرد و همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد. فردی سر راه تان قرار می گیرد که به شما کمک می کند بینشی در مورد حرفه خود به دست آورید. می تواند فردی باشد که به عنوان یک مربی برای او ارزش قائل هستید یا می تواند بینش تازه ای به شما بدهد.

دی: د د ب

احتمال دارد با فردی از گذشته برخورد کنید، اما وقتی این نوع رویدادها هنگام خسوف در نشان فلکی شما رخ می دهند، می‌ توانند به منظور بهبودی و نزدیکی بیشتر باشد. همچنین ممکن است فرصت دوباره ای باشد که به آن امیدوار بودید اما فکر نمی‌ کردید روزی به سراغ تان بیاید. به هر حال، وقتش رسیده که خودتان را خوش شانس بدانید!

بهمن: ج ب د

ممکن است رویا یا هدفی داشته باشید که می‌ خواهید آن را دنبال کنید و لازم است کمی روی خودتان کار کنید. روز بسیار خوبی برای تعیین هدف و تصمیم گیری درباره این است که بدون توجه به هر اتفاقی، به اهداف تان برسید.

اسفند: د آ ج

اگر زندگی شما از نظر مالی مختل شده باشد، ممکن است اخباری مبنی بر پیشنهادات کاری جدید، افزایش حقوق یا ترفیع دریافت کنید. پول یا بهبود مالی در راه است. نیاز به تلاش شما هست، اما همه چیز رو به بهبود می باشد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید