فال ابجد امروز جمعه 5 خرداد ۱۴۰۲؛ خود را با دیگران مقایسه نکن!

فال ابجد امروز جمعه 5 خرداد ۱۴۰۲؛ خود را با دیگران مقایسه نکن!

فال ابجد امروز جمعه 5 خرداد ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.​

کد خبر : ۱۳۴۶۷۷
بازدید : ۲۹

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۵ خرداد ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ب ب

در هر کاری که انجام می دهید، استرس با شما همراه است. این شما هستید که تصمیم می گیرید اجازه دهید بر شما غلبه کند، یا از آن به عنوان نیروی مثبتی استفاده کنید که شما را به سمت جلو سوق می دهد.

اردیبهشت: ب د ج

هر موقعیت مطلوب یا نامطلوبی، به شما امکان می دهد تا از نردبان موفقیت بالا بروید. هر تجربه کوچکی که به دست می آورید می تواند شما را وارد مرحله بعدی کند. به یاد داشته باشید که در هر مرحله، آموزنده و پذیرنده باشید.

خرداد: د د آ
شما خیلی خوب می دانید که دلیل وضعیت فعلی تان چیست. ممکن است بین دو راه حل گیر کرده باشید. سعی کنید تا آنجا که می توانید، به دنبال حقایق باشید. تصمیم گیری مبتنی بر حقایق بهتر است.

تیر: ج ج ب

آیا می خواهید روی عیوب خود تمرکز کنید یا آن ها را بپذیرید؟ آیا می خواهید آرزو کنید که ای کاش شخص دیگری بودید یا می خواهید نسخه بهتری از خود باشید؟

مرداد:: ج ج ج

اینکه بتوانیم در هر کاری احساس موفقیت کنیم، این اعتماد به نفس را به ما می دهد که هر کاری را که می خواهیم در زندگی انجام دهیم. علاوه بر این به ما کمک می کند بدانیم که ما کافی هستیم مخصوصا برای خودمان!

شهریور: ب ب د

مقایسه با دیگران منصفانه نیست. به بیان ساده ما آن ها نیستیم و آن ها ما نیستند. چیزی که ما را به اندازه کافی، کافی می‌ سازد با آنچه که آن ها در مورد کافی بودن در ذهن خود دارند متفاوت است.

مهر: د آ د

تایید دیگران سنگ بنایی نیست که خودمان را بر آن بنا کنیم. در واقع این کاملا اعتماد به نفس ما و درک اینکه ما کافی هستیم را از بین می برد.

اگر بتوانیم کسی را پیدا کنیم که ما را آنطور که هستیم بپذیرد کلید واقعی دوستی‌ ها و روابط موفق است.

آبان: ج د ج

قدردانی می تواند به خاطر درس هایی باشد که از تجربیات گذشته آموخته ایم. نحوه شکل دادن به خودمان پس از این تجربیات به ما کمک می‌ کند که قدردانی کنیم و نیاز به کافی بودن را برآورده کنیم.

آذر: د ج د

اگر کسی در مورد دوستی یا رابطه با شما جدی است هیچ چیز دیگری مهم نیست و آنگونه که هستید دقیقا همان چیزی است که او در زندگی خود می خواهد.

دی: آ آ ب

همه ما اشتباه می کنیم و نقص هایی داریم. این نقص ها قصد نابودی ما را ندارند و این باید به عنوان وسیله ای برای یادگیری و استفاده حداکثری از زندگی باشد.

بهمن: آ د د

کافی بودن و دانستن اینکه کافی هستید از پذیرش زندگی آنگونه که هست ناشی می شود. این شامل داشتن آرامش خاطر است که بدانیم نباید هیچ انتظاری برای برآورده شدن وجود داشته باشد.

اسفند: ج ب ب

گرفتار شدن در چیزهایی که ممکن است چیزی نباشد که بتوانیم آن را کنترل کنیم، برای ما خوب نیست. دانستن اینکه شما کافی هستید، پذیرش اینکه شایسته و معتبر هستید تنها چیزی است که باید کنترل کنیم.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید