فال ابجد امروز یکشنبه 14 خرداد ۱۴۰۲؛ گام‌های کوچک بردارید و پایدار بمانید

فال ابجد امروز یکشنبه 14 خرداد ۱۴۰۲؛ گام‌های کوچک بردارید و پایدار بمانید

فال ابجد امروز یکشنبه 14 خرداد ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۳۵۹۴۷
بازدید : ۶۱

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:
حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز  ۱۴ خرداد ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ج د

راه هایی برای غلبه بر تمایل به مقایسه وجود دارد. می توانید افرادی را که در شبکه های مجازی احساس بدی در شما ایجاد می کنند را حذف کنید و آن هایی که اعتماد به نفس شما را بالا می برند و حس خوبی در شما ایجاد می کنند، دنبال کنید.

اردیبهشت: آ ب د

زندگی رویایی شما می تواند از هر زمانی آغاز شود. هر چه زودتر ذهن و قلب خود را برای دانستن اهداف و رویاهایتان به کار بگیرید، زودتر سفر خود را برای رسیدن به رویاهای خود آغاز خواهید کرد.

خرداد: ج د آ

هرگز اجازه ندهید کسی یا چیزی شما را از رسیدن به آنچه می خواهید و زندگی کردن به سبکی که همیشه آرزویش را داشتید، باز دارد.

تیر: آ ج ج

به کاری که انجام می دهید ادامه دهید. به رویاپردازی ادامه دهید و به یاد داشته باشید که همیشه افرادی هستند که به شما می گویند: «تو دیوانه ای. امکان ندارد موفق شوی!»

مرداد: ب ب د

به یاد داشته باشید که همه ما درگیری داریم. حتی موفق ترین افراد هم با مشکلاتی روبرو هستند و این بخشی از زندگی همه ماست. این چیزی است که به شما امکان می دهد رشد کنید و قوی تر شوید.

شهریور: ب ب ب

پذیرای فرصت‌ های جدیدی باشید که شاید هرگز پیش‌ بینی نکرده‌ اید. این فرصت ها می توانند شما را به سمتی ببرند که حتی بهتر از آنچه در ذهن داشتید، باشد.

مهر: ب آ د

گام های کوچک را بردارید و پایدار بمانید. مصمم باشید و خود را مقایسه نکنید. از سفر خود لذت ببرید و چشم انداز خود را در طول مسیر در ذهن داشته باشید.

آبان: ج د ج

شما نمی توانید خوبی را بدون بدی داشته باشید. اما نحوه برخورد با موقعیت‌ های نه چندان خوب، تفاوت بین پسرفت و پیشرفت را مشخص می کند.

آذر: د د آ

به طور کلی، از شر افراد و چیزهایی که شما را دلسرد می کنند و روحیه شما را تضعیف می کنند، خلاص شوید. ضرب المثل معروفی هست که می گوید: «وضعیت زندگی شما میانگین 5 نفری است که بیشترین وقت را با آن ها می گذرانید.»

دی: د د ب

ما از بسیاری جهات، بدترین دشمن و منتقد خودمان هستیم! این یک نبرد دائمی است که باید در آن بجنگیم. اما نبرد، گاهی اوقات به رشد ما نیز کمک می کند.

بهمن: ج د ج

هرچه بیشتر انگیزه و الهام بگیرید، بیشتر می توانید رویاهایتان را دنبال کنید و برای رسیدن به هدف بزرگ تان تلاش کنید. میان کارهایی که باید انجام دهید و کارهایی که دوست دارید انجام دهید، تعادل برقرار کنید.

اسفند: آ آ د
با در نظر گرفتن هدف خود، گام به گام کارهایی را که برای رسیدن به آن ها باید انجام دهید، ترسیم کنید. تقسیم کردن هدفی بزرگ به اهدافی کوچک تر، باعث می شود رویای بزرگ شما دست یافتنی تر به نظر برسد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید