فال ابجد امروز سه شنبه 16 خرداد ۱۴۰۲؛ آرام باش و اجازه بده شهودت تو را راهنمایی کند!

فال ابجد امروز سه شنبه 16 خرداد ۱۴۰۲؛ آرام باش و اجازه بده شهودت تو را راهنمایی کند!

فال ابجد امروز سه شنبه 16 خرداد ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.​

کد خبر : ۱۳۶۱۱۳
بازدید : ۲۴

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۱۶ خرداد ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ج ب ج

امروز با خیال راحت می توانی به احساساتت اجازه دهی به قلمروهای دیگر رفته و خودت را در خیالاتت غرق کنی. ممکن است از دل این تخیلات حتی اختراع جدیدی حاصل شود که کارایی خوبی نیز داشته باشد.

اردیبهشت: د ج ب

امروزت می تواند رویایی و نوآورانه باشد و اگر به همه کارهایت رسیدگی شده می توانی چه از نظر ذهنی یا فیزیکی چالش های هیجان انگیزی را دنبال کنی.

خرداد: ج آ د

این مسئله را درک کن که به احتمال زیاد همیشه راه ساده تری برای انجام هر کاری وجود دارد. اگر موردی خیلی سخت به نظر می رسد برای سریع تر و کارآمدتر کردن کار از دیگران راهنمایی بخواه. تبادل اطلاعات نقش مهمی در امروزت ایفا خواهد کرد.

تیر: د آ ب

به نظر می رسد روی وضعیت خود کنترل خوبی داری اما ممکن است اتفاقات غیر منتظره ای رخ داده و دوباره قوانین تغییر کند. شاید احساس کنی صندلی که بالاخره روی آن احساس خوبی داری ناگهان از زیر پایت کشیده شود.

مرداد: د ب د

آن چه آموخته ای را با دیگران در میان بگذار و اجازه بده نظراتت شنیده شوند. در این میان اطلاعات مفید زیادی رد و بدل خواهد شد که به نفع تو می باشد.

شهریور: ج آ ج

فکر نکن که باید به هر درخواستی که از تو می شود بله بگویی. مقداری از انرژی ات را برای خودت نگه دار و با این که می توانی با خیال آسوده به دیگران کمک کنی اما بدان که نباید از تمام عواطف و نیازهای فیزیکی ات مایه بگذاری.

مهر: د ج د

برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران باید از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار باشی. حواست باشد به هر کسی که از تو می خواهد در مورد موضوعی تعهد سفت و سخت بدهی جواب مثبت ندهی.

آبان: ج ج آ

ممکن است افکار امروزت کیفیت رویایی داشته باشند اما احتمالا متوجه می شوی که شرایط نسبت به چند روز گذشته ثبات کمتری دارد.

آذر: د ب ج

بد بین بودن به یافتن راه حل کمکی نمی کند. آرام باش و اجازه بده شهودت تو را راهنمایی کند. شاید توجه به تخیلات بهترین راه حل ها را در اختیارت قرار دهد.

دی: ب ج ب

شاید هوایت مه آلود باشد. فراموش نکن افراد مختلف برای رویارویی با مشکلات نظرات متفاوتی دارند، به تیزهوشی خودت تکیه کن تا بتوانی مشکل را حل کنی.

بهمن: د آ آ

می توانی چیزهای زیادی از دیگران یاد بگیری، مطمئن شو که قلب و ذهنت برای دریافت باز باشد. آخرین دستاوردهایت را بررسی کن که در دل خود چیزهای مهمی برای یادگیری دارند.

اسفند: ب ج د

امروز، مداخلات شما ممکن است موقعیت ها را تغییر دهد. ممکن است احساس آشفتگی و خستگی کنید؛ توصیه این است که استراحت کنید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید