فال ابجد امروز پنجشنبه 18 خرداد 1402؛ «عضله شجاعت» خود را تمرین دهید!

فال ابجد امروز پنجشنبه 18 خرداد 1402؛ «عضله شجاعت» خود را تمرین دهید!

فال ابجد امروز پنجشنبه 18 خرداد 1402؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود

کد خبر : ۱۳۶۳۴۰
بازدید : ۷

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز  ۱۸ خردادماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ج ج

گفتن کلمه «نه» به شجاعت زیادی نیاز دارد. اگرچه ممکن است نه گفتن در همان لحظه ناراحت کننده به نظر برسد، اما هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، برایتان آسان تر خواهد شد.

اردیبهشت: د د د

از ریسک کردن یا قدم گذاشتن در مسیری نامتعارف برای رسیدن به جایی که می‌ خواهید، نترسید. رفتار متفاوت از دیگران نشانه شجاعت شماست. قاطع باشید و متفاوت از دیگران عمل کنید.

خرداد: د ج آ

از آنچه دارید استفاده کنید و موانع را به فرصت تبدیل کنید. موانع را به عنوان ناکامی در نظر نگیرید؛ بلکه به عنوان موهبت هایی که بخشی از مسیر شما هستند، در نظر بگیرید.

تیر: ب آ آ

هر بار که به چیزی که به درد شما نمی خورد «نه» می گویید، از خود در برابر تصمیم گیری های نادرست محافظت می کنید.  این امر می تواند شما را متمرکز نگه دارد و از انحراف شما جلوگیری کند.

مرداد: د د د

از اشتباهات خود و کارهایی که می توانستید طور دیگری انجام دهید، درس بگیرید. افراد خلاق، اغلب آزمایش های بیشتری انجام می دهند، بنابراین شانس بیشتری برای موفقیت دارند.

شهریور: آ ج ج

هرچه بیشتر «عضله شجاعت» خود را تمرین دهید، راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد و خیلی زود می توانید آن چیزهای سنگین، مانند تغییرات غیر منتظره را مدیریت نمایید.

مهر: ب ب ب

باید از افراد و فعالیت هایی که ممکن است حواس تان را پرت کنند و شما را از رسیدن به رویاهایتان منصرف کنند، دوری کنید. بهتر است با انجمن‌ های تجاری و جوامع افراد هم فکر معاشرت داشته باشید.

آبان: د آ آ

یک تیم پشتیبانی برای خود ایجاد کنید. این می تواند شامل استخدام یک مربی کسب و کار یا توسعه فردی باشد، یا مشاوره با همکاران، دوستان و آشنایان. از این منابع حمایتی می توانید در صورت نیاز استفاده کنید تا در مسیر درست باقی بمانید.

آذر: ج ج ج 

نمی‌ توانید انتظار داشته باشید که زندگی ایده‌ آل‌ تان در یک روز ساخته شود؛ اما می‌ توانید با گام‌ های عملی، اهداف کوچک‌ تری ایجاد نمایید تا به شما کمک کند برای رسیدن به اهداف بزرگ‌ تر خود تلاش کنید و به آن ها دست یابید.

دی: ب ج آ

اگر چیزی که می خواهید، برایتان خیلی بزرگ و دور از ذهن است یا رسیدن به آن غیر ممکن به نظر می رسد، آن را به مراحل کوچک تر و قابل کنترل تر تقسیم کنید تا به هدف بزرگ تر خود برسید.

بهمن: ب ب ب

از چه چیزی بیشتر می ترسید؟ چه چیزی شما را از انجام کاری که باعث خوشحالی تان می شود باز می دارد؟ با پذیرش آن، در آغوش گرفتن و سپس رها کردن آن بر ترس خود غلبه کنید.

اسفند: آ آ ج‌

تا زمانی که در مورد آنچه که می خواهید (چه در حرفه، چه در روابط، سلامت و رفاه و…) به وضوح نرسید، شانس کمی برای به دست آوردن آن خواهید داشت. جرات پروردن رویاهای بزرگ را داشته باشید!

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید