توصیه‌های اشتباه برای بقا در شرایط دشوار که شما را به کشتن می‌دهند!

 توصیه‌های اشتباه برای بقا در شرایط دشوار که شما را به کشتن می‌دهند!

هر مایعی داخل کاکتوس بسیار اسیدی است و احتمالاً باعث تهوع، اسهال و کم آبی بدن شما می شود.

کد خبر : ۱۴۲۵۰۳
بازدید : ۱۱۲

کل اینترنت هزاران ویدیو و مقاله در مورد نکاتی است که می توانند شما را در شرایط بسیار سخت نجات دهد و به بقا شما کمک کند. اما، بسیاری از آنها کاملاً نادرست هستند و در صورت انجام، می توانند آسیب جدی به شما وارد کنند.

اگر یک کوسه به دنبال شما می آید، شنا کنید و از او دور شوید. یک کوسه در وهله اول اگر به سمت شما می آید، به احتمال زیاد فقط کنجکاو است و می خواهد شما را بررسی کند. دور شدن از او با شنا و کوبیدن دست و پا در اطراف آن، وضعیت را برای تعقیب کردن شما جذاب تر خواهد کرد. برای بقا خود، در عوض باید دست های خود را به آرامی در کنار او تکان دهید و او را به مسیر دیگری هدایت کنید.

اطلاعات غلطی که به جای حفظ بقا، جانمان را به خطر می اندازد.

رعد و برق هرگز دو بار در یک مکان برخورد نمی کند. اگر رعد و برق مسیری را پیدا کند که دوست دارد از آن به سمت زمین برسد، به احتمال زیاد چندین بار به یک نقطه برخورد خواهد کرد. صاعقه گیرها به همین منظور استفاده می شوند.

کویر گرم است در نتیجه لباس آستین کوتاه و شلوارک بهترین گزینه است. در کویر، هم در روز و هم در شب باید لباس آستین بلند و شلوار بپوشید. آفتاب به سرعت شما را می سوزاند و آب بدن شما را کم می کند. در کویر و در طول شب، بسیاری از افراد به دلیل یخ زدگی جان خود را از دست بدهند، چراکه دما به سرعت کاهش می یابد.

اگر در گردباد گرفتار شدید، تمام پنجره‌های خانه خود را باز کنید تا فشار هوای داخل با بیرون یکسان شود. اگر در گردباد گرفتار شدید، باز کردن هر پنجره یا دری باعث ایجاد یک تونل باد می شود که کل سقف شما را در هم می شکند.

اطلاعات غلطی که به جای حفظ بقا، جانمان را به خطر می اندازد.

می توانید از کاکتوس آب بنوشید. هر مایعی داخل کاکتوس بسیار اسیدی است و احتمالاً باعث تهوع، اسهال و کم آبی بدن شما می شود.

هر چیزی را که یک حیوان می تواند بخورد، شما هم می توانید بخورید. چیزهایی وجود دارد که حیوانات می توانند بخورند که برای انسان سمی است. بنابراین خوردن هر چیزی که می بینید حیوانات می خورند می تواند برای بقا شما خطرناک باشد.

برای یافتن آب، پرندگان در حال پرواز را دنبال کنید. پرندگان به سادگی می توانند برای گذراندن یک شب در هر مکانی پرواز کنند، بنابراین، نمی توانیم به آنها تکیه کنیم.

اطلاعات غلطی که به جای حفظ بقا، جانمان را به خطر می اندازد.

برای پیشی گرفتن از تمساح، زیگزاگی بدوید. تمساح ها مسافت های طولانی نمی دوند، بنابراین احتمالاً انرژیتان را هدر می دهد. تمساح ها همچنین می توانند از حصارها و درختان هم بالا بروند.

لاستیک های اتومبیل، شما را در اتباط با زمین عایق می کنند و از شما در برابر صاعقه محافظت می کنند. رعد و برق برای لاستیک چند سانتی متوقف نمی شود. خودرو خودش مانند قفس فارادی عمل می کند و شما را از جریان الکتریکی محافظت می کند.

اطلاعات غلطی که به جای حفظ بقا، جانمان را به خطر می اندازد.

اگر مار شما را نیش زد، سم را بمکید یا از رگ بند استفاده کنید. در این شرایط باید با اورژانس تماس بگیرید. از یک باند فشاری پهن برای بی حرکت نگه داشتن تمام اندام استفاده کنید. هرگز مارگزیدگی را با رگ بند نبندید. شما حرکت طبیعی لنف را از طریق فشار گسترده کاهش می دهید. قربانی نباید حرکت کند مگر اینکه حمل شود. دهان خود را به زخم نزنید. جای نیش را نشویید.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید