فال ابجد امروز دوشنبه ۲ مرداد 1402؛ بیش از این به خودتان سختی ندهید!

فال ابجد امروز دوشنبه ۲ مرداد 1402؛ بیش از این به خودتان سختی ندهید!

فال ابجد امروز یکشنبه ۲ مرداد 1402؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.​

کد خبر : ۱۴۳۴۸۲
بازدید : ۲۱۷

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲ مرداد ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ ب ج
به زودی غم و اندوه زندگی تان از بین می‌رود اگر بیمار هستید از بند بیماری رهایی پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در آینده به وجود می‌آورید، شخصی به شما کمک‌های بسیاری در زندگی می‌کند که باعث خوشحالی زیادی در شما می‌شود بهتر است؛ شکرگزار نعمت‌های فراوان خداوند باشید.

اردیبهشت: د ج آ
طالعت خوب نیست. با مشکلات بسیار زیادی در زندگی خود روبرو خواهید شد، بهتر است؛ دست به کار‌های ناصوابی نزنید و خودتان را از مشکلات و سختی‌ها نجات دهید با کار‌های تان باعث نشوید، که طالعتان به رنگ تیره و تار در بیاید تا می‌توانید به سمت انرژی‌های مثبت در حال حرکت باشید.

خرداد: ب ج د
طالعت نیک است. رزق و روزی حلال در زندگی به دستتان خواهد رسید شما می‌توانید به هدفهایتان برسید و شادی را در زندگی تان به وجود بیاورید، بزودی شخصی به شما پیشنهاد کاری را می‌دهد بهتر است؛ قبول کنید که شما را به هدف و خواسته‌های قلبی تان در آینده خواهد رساند.

تیر: ب ب ب
طالعت روشن است. آینده خوب و خوشی در پیش رو خواهید داشت بزودی گره از کارتان گشوده خواهد شد و به آرامش و آسایش در زندگی تان خواهید رسید، اگر قصد رفتن به سفری را دارید بهتر است؛ این سفر را، راهی شوید، چون برایتان خوشایند دیده شده است و شادی و نشاط را در شما ایجاد می‌کند.

مرداد: ج آ ب
متاسفانه مقصود خوبی ندارید و ممکن است با انجام این کار به دردسر بیفتید پس در کار خودتان بمانید. اگر فردی از شما آزرده خاطر است باید دلش را به دست بیاورید و نسبت به او بی اعتنا نباشید. اگر مسائل کمی برایتان پیچیده شده باید همه چیز را به زمان بسپارید.

شهریور: ج ب د
طالع خوبی دارید. با توکل به خداوند به تمام آرزو‌ها و خواسته‌های قلبی تان خواهید رسید و مقصود خود را به دست خواهید آورد، به زودی صاحب ملک یا املاک خواهید شد که برای تان مبارک خواهد بود و شادی بسیاری را در شما و خانواده تان ایجاد خواهد کرد.

مهر: ب ب ج
نیت خوبی ندارید و متاسفانه ممکن است دست به کار‌هایی بزنید که نه تنها خودتان بلکه اطرافیان تان را هم به دردسر بیاندازید. اگر می‌خواهید پول هایتان را صرف تفریح و خوشگذرانی کنید نباید از پس اندازتان خرج کنید چرا که در آینده به دردسر بزرگی خواهید افتاد.

آبان: د ب ج
مسائلی شما را ناراحت ساخته، اما بهتر است افرادی که با شما به بدی رفتار کرده اند را به دست فراموشی بسپارید و به دنبال تلافی اعمالشان نباشید. کسب و کارتان رونق پیدا می‌کند و سرمایه خوبی به دستتان می‌رسد که باید به واسطه آن قرض هایتان را ادا کنید.

آذر: ب ج آ
بسیار مضطرب و پریشان هستید و نمی‌توانید به خوبی کارهایتان را به پایان برسانید، تمامی این‌ها به این علت است که از خداوند دور شده اید پس به او روی بیاورید. اگر مشکلاتی در زندگی تان وجود دارد باید آن‌ها را با اطرافیان تان در میان بگذارید و بیش از این به خودتان سختی ندهید.

دی: د آ ج
بخت و اقبال به شما رو می‌کند و می‌توانید کارهایتان را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانید. اگر از رفتار‌های شخصی ناراحت هستید سعی کنید این مسئله را با او در میان بگذارید. کمی از اموال تان را صرف امورات خداوندی کنید تا برکت پیدا کند.

بهمن: آ د ج
طالعت خوب است. به زودی اگر گمشده‌ای دارید پیدایش خواهید کرد، در زندگیتان گشایشی ایجاد می‌شود که تمام مشکلات و سختی‌های شما از بین می‌رود، می‌توانید خیلی زود به هدف و خواسته‌های قلبی تان دست پیدا کنید و آرامش و آسایش را در آینده برای خود به وجود بیاورید.

اسفند: ب د د
مقصود بسیار بدی دارید و با انجام این کار مطمئناً به دردسر بزرگی خواهید افتاد. اگر افرادی شما را به انجام کار‌های نادرست تشویق می‌کنند بهتر است از آن‌ها فاصله بگیرید و به هیچ عنوان به آن‌ها توجه نکنید. ممکن است وصلتی در پیش داشته باشید که شما را به آرزوهایتان برساند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید