بهترین کرم پودرهای حاوی ضد آفتاب

بهترین کرم پودرهای حاوی ضد آفتاب

می توانید به جای استفاده از ضد آفتاب و کرم پودر به صورت جداگانه، از کرم پودرهای حاوی ضد آفتاب و یا کرم های ضد آفتاب رنگی استفاده کنید.

کد خبر : ۱۴۴۹۰۴
بازدید : ۸۷۸

هیچ فرقی ندارد که تابستان باشد یا زمستان، استفاده از ضد آب برای محافظت از پوست در هر فصلی ضروری است. اگر شما از دسته افرادی هستید که همیشه از کرم پودر استفاده می کنید، می توانید به جای استفاده از ضد آفتاب و کرم پودر به صورت جداگانه، از کرم پودرهای حاوی ضد آفتاب و یا کرم های ضد آفتاب رنگی استفاده کنید. امروز قصد داریم بهترین کرم پودرهای حاوی ضد آفتاب موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

کرم پودر CC فامارسی

کرم پودر COLOR CONTROL برند فامارسی هم کاربرد آرایشی دارد و هم با دارا بودن میزان SPF 25 از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB نور خورشید محافظت می کند. این کرم پودر همچنین به واسطه برخورداری از روغن ماکادمیا موجب رطوبت رسانی به پوست می شود. از دیگر ترکیبات موجود در این کرم پودر می توان به عصاره گیاه جو دوسر با خاصیت بهبود ظاهر پوست و سفت کنندگی آن، پروتئین ابریشم با خاصیت نرم کنندگی پوست، روغن آرگان با خاصیت مرطوب کنندگی و تغذیه عمقی، کاهش چین و چروک پوست و کلاژن سازی اشاره کرد. وجود ویتامین های B3 و C در این محصول نیز به درخشان شده پوست شما کمک می کند. این کرم پودر در سه مدل 01، 02 و 03 ارائه شده است که در ادامه رنگ های آن را مشاهده می کنید:

کرم پودر CC فارماسی شماره 01 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 290,000 تومان)

مناسب رنگ پوست: روشن

فامارسی

کرم پودر CC فارماسی شماره 02 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 280,000 تومان)

مناسب رنگ پوست: متوسط

فامارسی

کرم پودر CC فارماسی مدل MEDIUM 03 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 270,000 تومان)
 

مناسب رنگ پوست: گندمی

فامارسی

2- کرم پودر BB فامارسی

کرم پودر BB فامارسی دارای هفت اثر منحصر به فرد است. این محصول حاوی SPF 15 بوده و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. علاوه بر این با از بین بردن منافذ روی سطح پوست آن را برای آرایش مهیا می سازد. روغن آرگان موجود در این محصول نیز سطح پوست را در تمام طول روز مرطوب نگه می دارد. از دیگر ترکیبات موثر موجود در این کرم پودر می توان به ویتامین B3 و عصاره ماکادمیا با خاصیت آنتی اکسیدانی و محافظت از پوست در برابر عوامل خارجی اشاره کرد. عصاره جو موجود در این محصول نیز پوست را تغذیه کرده و ترمیم می کند و ظاهری بی عیب به آن می بخشد. این کرم پودر در سه مدل 01، 02 و 03 ارائه شده است که در ادامه رنگ های آن را مشاهده می کنید:

کرم پودر BB فارماسی شماره 01 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 203,000 تومان)

مناسب رنگ پوست: روشن

فامارسی

 

کرم پودر BB فارماسی شماره 02 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 210,000 تومان)

مناسب رنگ پوست: متوسط

فامارسی

کرم پودر BB فارماسی سری 7IN 1 مدل 03 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 230,000 تومان)

مناسب رنگ پوست: گندمی و تیره

فامارسی

3- کرم پودر BB گلدن رز

کرم پودر BB گلدن رز بافتی نرم و سبک داشته و پوست را آبرسانی و لطیف می کند. این محصول با دارا بودن فیلتر ضد آفتاب SPF25 از پوست در برابر آثار مضر نورخورشید محافظت می کند. همچنین به واسطه دارا بودن آنتی اکسیدان و ویتامین ای و فرمولاسیون بدون چربی و فاقد پارابن پوست شما را از مرطوب کننده بی نیاز می کند. این کرم پودر در پنج رنگ 01، 02، 03، 04 و 05 ارائه شده است که در ادامه رنگ های آن را مشاهده می کنید:

کرم پودر BB گلدن رز شماره 01 حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 320,000 تومان)

مناسب رنگ پوست: روشن

گلدن

کرم پودر BB گلدن رز شماره 02 حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 315,000 تومان)

مناسب رنگ پوست: روشن

گلدن

کرم پودر BB گلدن رز شماره 03 حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 375,000 تومان)

 

مناسب رنگ پوست: متوسط

گلدن

کرم پودر BB گلدن رز شماره 04 حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 270,000 تومان)

مناسب رنگ پوست: گندمی

گلدن

کرم پودر BB گلدن رز شماره 05 حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 335,000 تومان)

 

مناسب رنگ پوست: تیره

گلدن

4- کرم پودر گابرینی سری derma

کرم پودر 24 ساعته درما گابرینی یک محصول باکیفیت و کاربردی با پوشش دهی فوق العاده است که ظاهری مات و یکدست بر روی پوست شما ایجاد می کند. این محصول فاقد چربی است و بافتی سبک دارد. همچنین به دلیل برخورداری از SPF15 از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند و برای استفاده روزانه مناسب است. این کرم پودر در رنگ های مختلف ارائه شده است که در ادامه چند نمونه از آن را مشاهده می کنید. قیمت این کرم پودر بسته به شماره و رنگ آن از 160 هزار تومان تا حدود 190 هزار تومان متفاوت است.

گلدن

منبع: راهنماتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید