روش باور نکردنی تشخیص جنسیت جنین در منزل با سوزن خیاطی

روش باور نکردنی تشخیص جنسیت جنین در منزل با سوزن خیاطی

روش ارائه شده در این جا نیاز به هزینه آنچنانی ندارد و به سادگی توسط همه زنان باردار در خانه قابل انجام می باشد. حال به تشریح روش سریع و دقیق تعیین جنسیت جنین بدون انجام عمل سونوگرافی است. یک روش ساده ، دقیق ، سریع و فوق العاده ارزان برای تعیین جنسیت جنین خود هستید.

کد خبر : ۱۴۹۳۱۸
بازدید : ۷۹۵

خبر خوب برای همه خانم های باردار و خانواده هایی که مایل به دانستن جنسیت جنین قبل از زمان سونوگرافی و با دقت بالا هستند وجود دارد. آن روشی است که در اینجا ذکر می شود.

روش ارائه شده در این جا نیاز به هزینه آنچنانی ندارد و به سادگی توسط همه زنان باردار در خانه قابل انجام می باشد. حال به تشریح روش سریع و دقیق تعیین جنسیت جنین بدون انجام عمل سونوگرافی است.  یک روش ساده ، دقیق ، سریع و فوق العاده ارزان برای تعیین جنسیت جنین خود هستید.

خانم باردار مقداری از ادرار خود را در لیوان پلاستیکی ریخته و آنگاه سوزن خیاطی سالم را در داخل لیوان بیندازند. آنگاه به مدت ۲۴ ساعت آن را در یک مکان قرار دهند. پس از گذشت مدت ۲۴ ساعت ، سوزن خیاطی را از داخل لیوان درآورده و بشویند.

وضعیت سوزن خیاطی، بیانگر نوع جنسیت جنین خواهد بود. به این گونه که اگر سوزن خیاطی حالت زنگ زدگی و یا سیاه شدگی پیدا کرده. به احتمال زیاد جنسیت جنین دختر است.

اگر چنانچه سوزن خیاطی هیچ تغییری نکرده و هیچ اثری از زنگ زدگی یا سیاه شدن در آن نیست و مثل حالت پیش از قرار دادن در داخل لیوان است. جنسیت جنین به احتمال قریب به یقین، پسر می باشد.

عدم تغییر حالت ظاهری سوزن خیاطی در جنسیت پسر به صورتی است که پس از شستشو می توان از سوزن مورد نظر مجددا استفاده کرد و هیچ تغییری در حالت ظاهری آن وجود ندارد. به همین سادگی و راحتی و ارزانی و با دقت بالا می توانید از جنسیت جنین خود مطلع شوید!

نکات

این آزمایش در ماه سوم بارداری انجام می گیرد و حداقل مدت ۱۰ هفته بایستی از بارداری سپری شده باشد.

– اندازه سوزن و مقدار ادرار را طوری تنظیم نمایید که تمام سوزن در داخل ادرار قرار گیرد.

– بهتر است از ادرار صبح هنگام و ناشتا جهت انجام این آزمایش استفاده شود.

منبع: پارسینه

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید