تست شخصیت شناسی از روی مدل خندیدن

تست شخصیت شناسی از روی مدل خندیدن

اگر شما بلند و شدید می‌خندید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که شما شخص نترس، جسور و با اعتماد به نفس هستید.

کد خبر : ۱۵۰۹۷۸
بازدید : ۲۸۲

خنده های شما شخصیت شما را لو می دهد.  شما چگونه می‌خندید؟ ۱- خنده بلند ۲- خنده ملایم ۳- خندیدن با پوشاندن دهان.

1

شماره ۱: ویژگی‌های خنده بلند

اگر شما بلند و شدید می‌خندید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که شما شخص نترس، جسور و با اعتماد به نفس هستید. برای شما مهم نیست که دیگران در موردتان چه فکری می‌کند. در مورد آنچه می‌خواهید رک هستید و تا زمانی که به آن دست نیافتید از تلاش دست بر نمی‌دارید – اراده و عزم شما قابل توجه است. شما بسیار پر انرژی و عاشق ماجراجویی هستید. دوست دارید از زندگی­تان بهترین بهره را ببرید. خودتان را با کلمات خرد نمی‌کنید و به آنچه می‌گوید عمل می‌کنید. شما عاشق خندیدن در هر زمان و هر مکان هستید.

شماره ۲: ویژگی‌های خنده ملایم

اگر این گونه می‌خندید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که معمولا محتاط و خجالتی هستید. شما از یک خنده خوب لذت می‌برید، اما به نظر می‌رسد نگران این هستید که دیگران در مورد شما چه فکری می‌کنند. از جلب توجه به خود خودداری می‌کنید و از بودن در مرکز توجه لذت نمی‌برید. شما دوستان تان را با دقت انتخاب می‌کنید و فقط در کنار آن‌ها راحت خواهید بود. شما شخص قابل اعتماد و مسئولیت پذیر هستید.

شماره ۳: ویژگی‌های خندیدن با پوشاندن دهان و دندان

اگر هنگام خندیدن دهان‌تان را با دست‌تان می‌پوشانید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که شما ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارید. شما بسیار مراقب هستید و به جزئیات کوچک توجه می‌کنید. چیز‌های را که معمولا عام مردم به آن‌ها توجه نمی‌کنند، شما در نظر می‌گیرید. بیشتر تمایل دارید محیط اطراف خود را مشاهده کنید. شما از چیز‌های کوچک لذت می‌برید. مردم شاید فکر کنند شما شوخ طبع نیستید، اما فقط یک فرد همفکر می‌تواند حس شوخ طبعی شما را درک کند.

منبع: پارسینه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید