فال ابجد امروز دوشنبه 27 شهریور ۱۴۰۲؛ سرعت خود را کم کنید و آهسته‌تر عمل کنید!

فال ابجد امروز دوشنبه 27 شهریور ۱۴۰۲؛ سرعت خود را کم کنید و آهسته‌تر عمل کنید!

فال ابجد امروز دوشنبه 27 شهریور ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.​

کد خبر : ۱۵۲۵۰۳
بازدید : ۷۲۷

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 27 شهریورماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ب ب
شما در مورد چگونگی ادامه دادن به کاری که انجام می‌دهید، حس عدم اطمینان دارید. به شما توصیه می‌شود سرعت خود را کم کنید و آهسته‌تر عمل کنید. کمی از کار فاصله بگیرید؛ یک هفته مرخصی بگیرید.

اردیبهشت: ج ج ب
امروز دستاورد‌های زیادی نخواهید داشت. می‌توانید انرژی خود را برای فردا و شروعی تازه ذخیره کنید. برای به چالش کشیده شدن آماده شوید. کار‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارد و شما به تمام کمک‌هایی که می‌توانید از دیگران بگیرید، نیاز خواهید داشت.

خرداد: آ د د
اگر کار تیمی‌ای را شروع کرده اید، مطمئن شوید که همه به وظایف خود درست عمل می‌کنند. هیچ فردی نباید به کار‌های متفرقه بپردازد؛ در غیر این صورت، بر اثربخشی بقیه تاثیر می‌گذارد.

تیر: آ ج آ
وقتی خوش می‌گذرانید و اوقات فراغت زیادی دارید، زمان به سرعت می‌گذرد. همیشه همینطور است، نه؟ حتی اگر با اکراه به سمت کار و تعهدات خود باز می‌گردید، باید سپاسگزار باشید که کاری برای انجام دادن دارید. خیلی‌ها هستند که وقت زیادی دارند، اما چیزی برای ارائه ندارند. اجازه ندهید کارهایتان به باری روی دوش تان تبدیل شوند. با انرژی مثبت به سراغ آن‌ها بروید.

مرداد: ب ب ج
امروز، روز پرباری خواهد بود. توجه خود را بر روی کاری که می‌خواهید انجام دهید متمرکز کنید. اگر لازم است جاه طلبی‌های خود را تغییر دهید، این کار را انجام دهید. شما باید نتیجه را تعیین کنید و ببینید چه تاثیری بر حلقه اجتماعی شما می‌گذارد..

شهریور: آ آ آ
در تلاش برای نشان دادن اینکه هنوز هم توانایی انجام فعالیت‌های ورزشی را دارید، بیهوده خود را خسته نکنید. اگر به سختی می‌توانید نفس بگیرید، وقت آن است که فشار را کم کنید و حتی به پزشک مراجعه کنید.

مهر: ج ب د
سردرگمی‌های این هفته، باعث می‌شود یک مورد مهم را که باید در اولویت قرار می‌دادید، فراموش کنید. اجازه دهید شهود درونی شما پاسخ سوالی را که مدت هاست به دنبال آن هستید، بدهد.

آبان: د د د
زندگی برای شما مانند معمایی از ناراحتی‌ها و پیروزی هاست. انگار برای رسیدن به رویا‌های خود پر از امید هستید، و ناگهان یک اتفاق غیر منتظره شما را ناراحت می‌کند. اما اقبال شما بلند است. اگر راه حل آخرین بخش معمای خود را بیابید، شکی نیست که به خواسته‌های خود می‌رسید. مقصد شما، ثروت است.

آذر: د د ج
شما مشتاقانه منتظر اول هفته بوده اید. یک اتفاق جزئی نباید شما را از برنامه ریزی‌هایی که کرده اید باز دارد. وضعیت را با دیدگاهی عملی ارزیابی کنید و تعیین کنید که برای حل مشکل، به چقدر زمان نیاز دارید. سپس روی کار‌هایی که باید قبل از فرا رسیدن بعد از ظهر شنبه تمام شوند، تمرکز کنید.

دی: آ د آ
گاهی اوقات ممکن است ذهن شما موانع و مشکلات را آنقدر مرور کند تا راه حلی برای یک مشکل بیابد. از این طریق می‌توانید شغل فعلی خود بررسی کنید و آن را برای خود معنادار کنید.

بهمن: ب ب ج
باید برای خود حد و مرزی قائل شوید. شما بیش از حد برای دیگران از خودتان مایه می‌گذارید. درست است که از این طریق می‌توانید دوستان زیادی را به زندگی خود جذب کنید، اما باید حواس تان به خودتان هم باشد. 

اسفند: آ ب آ
شما باید پروژه‌هایی را که مهم می‌دانید شروع کنید. این ماه، پیشرفت‌های زیادی خواهید داشت، زیرا تمام ویژگی‌هایی که برای موفقیت لازم است را بروز می‌دهید. انرژی شما بالاست و اثربخشی شما در بالاترین حد خود است. ممکن است در حوزه روابط عاشقانه چندان خوب عمل نکنید. یک آشنایی جدید، باعث ایجاد یک دوستی خوب می‌شود.

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید