ایده‌هایی خلاقانه برای ساخت یک کافی بار مدرن در دکوراسیون داخلی منزل

ایده‌هایی خلاقانه برای ساخت یک کافی بار مدرن در دکوراسیون داخلی منزل

در این مطلب با کلی ایده برای ساخت یه کافی بار مدرن توی دکوراسیون داخلی منزلتون همراهتونیم با ما همراه باشید.

کد خبر : ۱۷۲۷۳۷
بازدید : ۴۷

منوی کافه‌ها رو دیدی؟ قیمت‌ها نجومی شدن! دیگه یه لاته و ماکیاتو درست کردن رو هممون بلدیم. شاید هم بخاطر اینکه توی فضای کافه باشید، اونجا می‌رید! نظرتون چیه توی خونه خودتون یه کافی بار بسازید؟ اینطوری کافه رو آوردید خونه‌تون! اونم یه کافه مدرن و نقلی. باور کنید با چندتا وسیله و چندتا لیوان خوشگل می‌تونید یه منو بهتر از کافه برای خودتون بسازید. حتی اگر خونتون کوچیکه یا اصلا سبکش مدرن نیست. باور کنید این کافی بارها خونتون رو خیلی شیک‌تر می‌کنن. یعنی هم کاربردین هم زیبان! امروز راهنماتو با کلی ایده برای ساخت یه کافی بار مدرن توی دکوراسیون داخلی منزلتون اومده! همراهتونیم با ما همراه باشید.

c81114b2-3685-47ee-bcf4-7cfc2348c528

1. کافی بار مدرن در دکوراسیون داخلی منزل؛ کمدِ کافی شاپی

به گزارش راهنماتو، با خرید یا ساخت یک کمد عمودی دو در، می‌توانید یک کافی بار مدرن، جمع‌وجور و کاربردی در دکوراسیون داخلی منزلتان داشته باشید. در بخش بالایی کمد کافی شاپی می‌توانید دستگاه‌ها، مواد اولیه، آسیاب، لیوان‌های شیک و غیره را قرار داده و در بخش پایینی مواد اولیه منوی کافی بار مدرنتان را قرار دهید. طبقات کمد را بر اساس اندازه لوازم بچینید و برای لیوان‌ها از انواع آویز یا استند استفاده کنید. این کمد کافی شاپی می‌تواند داخل آشپزخانه، اتاق نشیمن و حتی اتاق خواب قرار داده شود.

36045e20-86eb-4500-961b-dc43ef4eaccc

2. کافی بار مدرن در دکوراسیون داخلی منزل؛ طاقچه‌ی کافی شاپی

یکی از ترندترین ایده‌ها در دکوراسیون داخلی منازل، چه در آشپزخانه چه در سایر بخش‌های خانه، ایجاد طاقچه‌هایی درون دیوار است. این طاقچه‌ها ما را به یاد معماری سنتی ایران نیز می‌اندازند. اما، ما می‌توانیم در دیوار یک فرورفتگی ایجاد کرده و در آن یک کافی بار مدرن بزنیم. فرورفتگی دیوار را می‌توانیم با طبقات از یکدیگر جدا کنیم و در هر طبقه لوازم مورد نیاز را بچینیم.

dcb3722e-30a6-4de6-95f5-ebce288ca598

3. کافی بار مدرن در دکوراسیون داخلی منزل؛ دراورد کافی شاپی

ممکن است که همه ما یک دراور قدیمی و بی‌استفاده داخل انبار داشته باشیم. یا شاید بخواهیم کمی هزینه کنیم و یک دراور بخریم تا آن را تبدیل به یک کافی بار مدرن و شیک کنیم. کشوهای دراور فضای خوبی برای قرار دادن مواد اولیه، لیوان‌ها، سیروپ‌ها و غیره فراهم می‌کند. روی دراور نیز می‌توانیم اصلی‌ترین دستگاه‌هایمان را قرار دهیم. اگر فضا کم آوردیم می‌توانیم بخش بالایی دراور را طبقه بزنیم و یک کافی بار مدرن در دکوراسیون داخلی منزلمان ایجاد کنیم.

f7942c58-bd58-4946-b4de-3e77851c7762

4. کافی بار مدرن در دکوراسیون داخلی منزل؛ میز چرخدار کافی شاپی

شاید دلتان بخواهد یک کافی بار مدرن و سیار در دکوراسیون داخلی منزلتان داشته باشید. این ایده غیرممکن نیست. کافی است از یک میزچرخدار طبقاتی استفاده کنیم (درست شبیه به میزهای سرو غذا در رستوان‌های شیک). روی میز چرخدار لوازم اصلی و دستگاه‌ها را قرار دهید (از ثابت بودن آن‌ها روی میز مطمئن شوید) و طبقات زیرین را برای مواد اولیه و سایر لوازم در نظر بگیرید.

16f6670a-16eb-4fe4-b997-acaaca8edeec

5. کافی بار مدرن در دکوراسیون داخلی منزل؛ میز کم‌جای کافی شاپی

حتما تا کنون انواع میزهای کم‌جا را دیده‌اید. این میزها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که یک میز با دو یا چند صندلی در کمترین فضای ممکن جا شوند. بنابراین می‌توانیم گوشه‌ای دنج از خانه پیدا کنیم و میز و صندلی‌های کم‌جایمان را در آن بخش قرار دهیم. سپس روی میز لوازم اصلی کافی بار مدرن را قرار داده و سایر لوازم را بر روی شلف‌هایی بگذاریم که بالای میز کم‌جایمان نصب کرده‌ایم. استفاده از میز کم‌جا برای کنج دیوارهای خانه نیز، انتخابی هوشمندانه برای کافی بار مدرن است. این ایده را در مقاله « 5 ایده جذاب برای کنج دیوار در دکوراسیون داخلی منزل » بررسی کرده‌ایم.

0e9fb29d-c29b-4a2d-b952-3d5102128033

منبع: راهنماتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید