یکی از راه‌های جذاب‌تر شدن آقایان این است!

یکی از راه‌های جذاب‌تر شدن آقایان این است!

«آستین تا زدن زشته! بی کلاسیه! از کی دوباره مد شد؟!»

کد خبر : ۱۷۸۲۵۹
بازدید : ۴۵

 آستین پیراهن مردانه آن هم آستین بلند را وقتی قرار است تا بزنید خب چرا آستین کوتاه نپوشید؟! این ممکن است سوال افراد زیادی باشد! اما این روزها شاهد رواج یک مد شده‌ایم، که برای سهولت کار و این حرف‌ها آستین را بالا نمی‌زنند، بلکه تا کردن آستین یک سبک در استایل شده است و اسم‌های مخصوص به خود هم دارد!

آقایان لباس‌های متنوعی مانند خانم‌ها ندارند، اما همین سادگی در پوشش نیاز به آراستگی و مرتب بودن دارد تا وقار یک مرد را به نمایش بگذارد! یکی از مواردی که در ظاهر می‌تواند دگرگونی خاصی ایجاد کند همین تا زدن آستین‌هاست! اگر شما این کار را به صورت اصولی و مناسبش انجام بدهید تغییراتی در استایلتان خواهید دید که واقعا دیدنی و قابل توجه است.

اگر شما تیپی رسمی و کلاسیک دارید به این معنی نیست که همیشه باید کت بپوشید، در اتاق کار خودتان وقتی تنها هستید، در فصل تابستان و بهار که هوا گرمتر است، کت را قطعا درآورده و آستین‌ پیراهن هم حتی می‌توانند کلافه کننده باشد! اگر تا زدن آستین را خوب یاد بگیرید بدون اینکه ظاهری شلخته پیدا کنید تیپ شما به بهترین شکل خودنمایی خواهد کرد و راحت‌تر هم به کارهایتان خواهید رسید!

چطور آستین پیراهن را تا بزنیم؟

تا زدن آستین پیراهن به موارد زیادی بستگی دارد! اول اینکه نوع پارچه لباس شما اهمیت ویژه‌ای دارد، هر نوع پارچه‌ای مناسب تا زدن نیست. در مرحله دوم چیزی که مهم است نوع مکانی است که در آن قرار دارید، زیرا شما در همه ملاقات‌ها و جلسات نمی‌توانید تا هرکجا که دلتان خواست آستینتان را تا بزنید! بلکه همه اینها اصول و آدابی دارد. سومین موردی هم که باید توجه داشته باشید این است که حتما آستینی که تا میزنید را اتو کنید تا خط بیفتد و آراستگی آن مشخص باشد.

abc53a37-5dbb-4e11-82e8-7a38247988f6

دیدارهای غیررسمی

در دورهمی‌های دوستانه اوضاع کمی متفاوت است. قید و بندهایی در آن نیست و همه خودمانی هستند. می‌توانید به هر سبک و مدلی که دوست دارید، تا هرکجا که خواستید آستینتان را تا بزنید.

روش پایه

ساده‌ترین و بدون قید و بندترین نوع تا زدن آستین همین است! چندبار آستینتان را به اندازه دلخواه تا بزنید و مرتبش کنید. حتی می‌توانید تا نزدیک آرنج هم این کار را انجام بدهید اما بهتر است بالاتر از آن نروید چون آستینتان تنگ خواهد شد!

روش مستر

در این روش شما باید به اندازه 2 برابر عرض آستینتان آن را به سمت بالا تا کنید و آن تایی که زدید را مجددا تا کنید. بعد آن را صاف کرده و اتو بزنید تا دیگر تکان نخورد. این روش را اگر با ظرافت انجام بدهید بسیار شیک و منظم خواهد شد.

روش AIFA

این روش بیشتر مناسب استایل کژوال یا روزانه و معمولی است. با تا زدن در این مدل، حجم کمتری از دست شما نمایان خواهد شد. طوری تا بزنید که 1/3 از دست شما مشخص باشد. به بلند نشان دادن دست شما هم کمک خواهد کرد.

برای اینکه به این شیوه آستینتان را تا کنید اول به اندازه عرض آستین یک بار تا کنید و مجدد به همان اندازه تا بزنید! پیراهن‌هایی که مچ آستین گشادتری دارند برای این روش خیلی مناسب هستند. جنس پیراهن شما اگر از جین کاغذی، کتان، الیاف طبیعی است کاملا برای این روش مناسب است.

c94263c7-1dd0-497e-96de-d29a8e661446

روش تا زدن تا آرنج

در این روش نیاز نیست لباس را بپوشید و بعد آستین آن را تا بزنید بلکه به همان صورت نپوشیده هم می‌توانید تا جایی که دوست دارید آستین را بالا ببرید. بیشتر مناسب لباسها و تیپ‌های ورزشی است. در این روش معمولا سه تا 4 بار آستین به اندازه عرض تا می‌خورد.

نکات قابل توجه:

حتما در نظر داشته باشید که هر دو آستین به یک اندازه تا بخورند. یکی بالا و دیگری پایین‌تر نباشد که نمایی شلخته به ظاهر شما خواهد داد.

برای دیدارهای رسمی اگر در نظر دارید آستینتان را تا بزنید حتما تا زیر آرنج این کار را انجام بدهید، اتو کردن آن فراموش نشود.

اگر سبک استایل شما به صورتی است که پیراهن می‌پوشید و دکمه‌های آن را باز می‌گذارید و زیر آن تیشرت بر تن می‌کنید حتما آستین‌هایتان را هم تا بزنید تا تیپ جذابتری داشته باشید.

منبع: راهنماتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید