فال ابجد امروز دوشنبه 20 فروردین ماه 1403

 فال ابجد امروز دوشنبه 20 فروردین ماه 1403

فال ابجد امروز دوشنبه 20 فروردین ماه 1403؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند.

کد خبر : ۱۸۳۸۲۴
بازدید : ۱۷۵۷۰

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

میزان

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 20 فروردین ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: د ج د

به خود اجازه دهید تا طبیعت، انرژی درونی شما را زنده کند و به شما کمک کند چیزهای فراتر از زندگی مادی را درک کنید.

اردیبهشت: ج ب ج

امروز، جنبه عصبانی وجود شما برای رساندن پیام مهمی بروز می کند. برای بازیابی تعادل، مدتی را در طبیعت بگذرانید. با چیزهای ساخته شده از خاک، ارتباط برقرار کنید.

خرداد: ج د آ

امروز یک روز عالی خواهد بود. امروز دست به خاک بزنید، طلا می شود! هیچ چیز واقعا سر راه شما قرار نمی گیرد یا شما را از لذت بردن از زندگی باز نمی دارد.

تیر: ج ا ج

وجه ملایم تر و آسیب پذیرتر شما امروز بروز می کند. شاید از اینکه تمام احساسات خود را بروز دهید، راحت نباشید اما آسیب پذیر بودن در عین قدرت داشتن، تجربه فوق العاده ای است و شما به آن نیاز دارید.

مرداد: آ ب ج

شما بسیار با استعداد هستید. امروز ممکن است احساس کنید خلاقیت تان کم رنگ شده است، اما نگران نباشید. آن منبع قدرتی را که اغلب احساس می‌ کنید دست نیافتنی است و تقریبا از بین رفته است، خواهید یافت.

شهریور: ب ج ب

چرا زندگی خود را برای کسی که تصمیم گرفته شما را در اولویت قرار ندهد به تعویق بیاندازید؟ به خودتان احترام بگذارید و بهترین زندگی خود را شروع کنید.

مهر: آ آ د

اجازه ندهید کسی با حرف های زیبای خود شما را گول بزند. خواستار حقایق تند و تلخ باشید. شما می توانید تشخیص دهید که چه چیزی حقیقت است و چه چیزی صرفا یک دروغ زیباست!

آبان: ج ج د

باید از نردبان موفقیت هر بار یک پله بالا بروید. شما باید مدام خود را به جلو هل دهید. لحظه ای که می ایستید، لحظه ای است که درک شما ضعیف می شود. امروز، قدرت در روند ادامه دادن است.

آذر: ج ب آ

فردی از شما می خواهد که در مورد رابطه خود تصمیم بگیرید. آیا آماده تعهد هستید یا می خواهید دوست معمولی بمانید؟ این تصمیم آسانی نیست، اما ممکن است تا به حال پاسخ آن را یافته باشید.

دی: د د آ

شانس چیزی است که خودتان تصمیم می گیرید باشد یا نباشد! شانس را چگونه تعریف می کنید؟ ممکن است آن را به عنوان یک عدد، شرایط، مکان یا شخص خاصی ببینید.

بهمن: آ ج د

از یک جا شروع کنید. ممکن است مدت زیادی منتظر بوده باشید تا شرایط برای کاری که می خواهید انجام دهید عالی شود. ممکن است هرگز همه چیز کاملا درست و عالی نشود.

اسفند: آ د ب

مادامی که به میزان فراوانی های دنیای خود توجه می کنید، می توانید به این فکر کنید که چگونه می توانید آن بخش را برای دیگران نیز، بهبود بخشید. شما آنقدر قوی هستید که می توانید تفاوت بزرگی ایجاد کنید.

*نکته: این مطلب به معنای تأیید توصیه‌های گفته شده در فال نیست و صرفا جهت سرگرمی گردآوری شده است.

۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید