فال ابجد امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403

 فال ابجد امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403

فال ابجد امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۸۶۰۶۷
بازدید : ۴۸۸۲

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

میزان

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 6 اردیبهشت ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ج آ

ممکن است اوقاتی از روز بد خلق یا عصبی شوید. اگر شرایط خوب است بهتر است با مادرتان تماس بگیرید یا به خانواده تان کمک کنید. به نظر می رسد چراغ های مسیرهای جدید زندگی تان در حال روشن شدن هستند.

اردیبهشت: دج د

سعی کنید خودتان را به شیوه های خلاقانه ابراز کنید و بدانید که رفتارهای همیشه خوب و منطقی ممکن است احساسات واقعی شما را پنهان کند. هنگام تصمیم گیری صبور و محتاط باشید و حتما بینش دقیق و روشنی نسبت به نیازهای خود داشته باشید.

خرداد: آ د د

بهتر است از واکنش منفی به مسائل خودداری کنید و بدانید تنفس عمیق و حفظ دیدگاه معنوی می تواند به آرامش ذهن شما کمک کند. سعی کنید انرژی تان را صرف امور مفید کرده بدون این که انتظار پاداش داشته باشید.

تیر: ج آ آ

 این حد از استرس ممکن است باعث بروز رفتارهایی شود که از بهترین نسخه وجودتان سرچشمه نمی گیرد. حواس تان باشد که عدم تعادل عاطفی می تواند موجب سوء تفاهم و درگیری به خصوص با مردان شود.

مرداد: د آ آ

سعی کنید امروز را با امید و نگاهی نو شروع کنید و بدانید باور نداشتن خود به خصوص درباره ظاهر می تواند مانعی بر سر راه روابط عاشقانه باشد. دردهای گذشته را رها کرده و از انرژی امروز برای جمع کردن قدرت و الهام گرفتن در ادامه مسیر نهایت بهره را ببرید.

شهریور: آ ج ج

هر گونه پیشنهاد برای بیرون رفتن با دوستان را با آغوش باز بپذیرید و از پروژه های گروهی یا اقدامات خیرخواهانه استقبال کنید. همواره سعی کنید به دنبال بهتر کردن زندگی خود بوده و اززندگی معنوی خود غافل نشوید.

مهر: ب د ج

به نظر می رسد تمایل به قدرت و شناخته شدن اغلب انگیزه ای قوی پشت تصمیمات شما هستند. سعی کنید ایده های خود را به اشتراک گذاشته و نیازهای خود را بیان کنید. روزهای خوبی در راه است.

آبان: د ب ب

سعی کنید از قدرت قضاوت و حس شوخ طبعی خود برای عبور از موقعیت های دشوار استفاده کرده و رفتار خوش بینانه داشته باشید. احتمالا شبی زیبا و عاشقانه در پیش خواهید داشت.

آذر: ج د ج

به نظر می رسد در شرایطی که خارج از کنترل شما است مجبور به انجام کارهایی خواهید شد. در هر شرایطی خونسردی خود را حفظ کنید، حتی اگر روابط تان به چالش کشیده شود.

دی: آ آ ج

امروز به محبت و مهربانی های شما پاسخ شایسته ای داده می شود. از خودتان سوال کنید چقدر با خود صادق هستید و فراموش نکنید دوستان قدیمی بهترین توصیه ها را به شما خواهند داشت.

بهمن: ب ا ب

در امر رهبری سعی کنید برای هر زمینه ای از یک استعداد کمک بگیرید و بدانید که دنبال کردن علایق خود و گذراندن اوقاتی درکنار دوستان همیشه لذت بخش خواهد بود.

اسفند: ج ا ج

در رابطه ای که یک طرف همیشه حق را با خودش بداند، طرف دیگر در نهایت تسلیم و کنار می کشد. این مسئله می تواند صمیمیت را کاهش داده و از بیان احساسات واقعی جلوگیری کند. بدانید که هر رابطه ای فراز و نشیب هایی دارد و سرزنش کردن طرف مقابل هرگز سازنده نخواهد بود.

*نکته: این مطلب به معنای تأیید توصیه‌های گفته شده در فال نیست و صرفا جهت سرگرمی گردآوری شده است.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید