(اینفوگرافیک) فهرست محبوب‌ترین حیوانات خانگی در آمریکا

(اینفوگرافیک) فهرست محبوب‌ترین حیوانات خانگی در آمریکا

در اینفوگرافیک زیر، محبوب ترین حیوانات خانگی آمریکا بر اساس داده‌های ۲۰۲۳-۲۰۲۴ انجمن حیوانات خانگی آمریکا به تصویر کشیده شده است.

کد خبر : ۱۸۷۰۶۶
بازدید : ۳۳

ارقام، تعداد خانوارهایی را که هر نوع حیوان خانگی دارند، به جای تعداد واقعی هر حیوان نشان می دهد. دسته «حیوان کوچک» (small animal) شامل همستر، جربیل، خرگوش، خوکچه هندی، چینچیلا، موش، موش صحرایی و موش خرما است.

محبوب ترین حیوان خانگی در آمریکا چیست؟

 

بر اساس این داده ها، سگ ها، محبوب ترین حیوانات خانگی در ایالات متحده هستند. در واقع، حدود ۶۵ میلیون خانوار صاحب یک سگ هستند و به طور متوسط ​​سالانه ۹۰۰ دلار برای مراقبت از آنها خرج می کنند.

محبوب ترین حیوان خانگی در آمریکا چیست؟

توجه: خانوارها می توانند چندین حیوان خانگی داشته باشند و برای همه دسته های مربوطه محاسبه می شوند.

گربه‌ها در مالکیت ۴۷ میلیون خانوار در رتبه دوم قرار دارند و طبق برآورد فوربس، نگهداری از این گربه سانان کوچک با قیمت ۷۰۰ دلار در سال کمی ارزان‌تر است.

انواع دیگری از حیوانات خانگی رایج در خانه‌های سراسر آمریکا وجود دارند.

ماهی های آب شیرین را می توان در ۱۱ میلیون خانه، همراه با حیوانات کوچک در مالکیت ۷ میلیون خانواده یافت. در همین حال، نزدیک به ۶ میلیون خانه دارای پرندگان یا خزندگان هستند.

مالکیت حیوانات خانگی در آمریکا در حال افزایش است

فوربس دریافت که در مقایسه با ۵۶ درصد در سال ۱۹۸۸، ۶۶ درصد از کل خانوارهای آمریکایی (تعداد ۸۷ میلیون نفر) حداقل یک حیوان خانگی دارند. یک سوم آنها یعنی حدود ۲۹ میلیون، چندین حیوان خانگی دارند.

ترکیبی از عوامل باعث این افزایش می شود: افزایش درآمد، تاخیر در فرزندآوری و البته تاثیر همه گیری کرونا که تقریباً پناهگاه های حیوانات را در سراسر جهان پاک کرد.

اپیدمی تنهایی در آمریکا نیز می تواند یکی دیگر از دلایل آن باشد. تحقیقات نوپا نشان داده است که خانوارهای تک نفره با حیوانات خانگی میزان کمتری از احساس تنهایی را در طول همه گیری کرونا نسبت به خانواده های بدون حیوان خانگی تجربه کردند.

منبع:روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید