(تصاویر) مدل های شلف دیواری خاص، جذاب و جدید

(تصاویر) مدل های شلف دیواری خاص، جذاب و جدید

یک مدل شلف دیواری خاص و جدید می‌تونه از جنس چوب طبیعی باشه. چوب با رنگ طبیعی و الگوی خاص خودش، حس گرما و صمیمیت به فضا می‌ده. این مدل‌ها می‌تونن با دیوارهای رنگی یا سفید ست بشن و به خونه شما جلوه‌ای شیک و مدرن ببخشن.

کد خبر : ۱۹۱۶۵۳
بازدید : ۴۸

مدل شلف دیواری خاص و جدید برای منازل ایرانی، تازگی‌ها خیلی ترند شده. این شلف‌ها نه تنها زیبا هستند، بلکه کارایی بالایی هم دارند. توی خونه‌های ایرانی که همیشه جا برای وسایل کم داریم، این شلف‌ها معجزه می‌کنن. از این مدل‌های شلف دیواری می‌شه برای کتاب‌ها، وسایل دکوری، و حتی گیاهان آپارتمانی استفاده کرد.

91_11zon

یک مدل شلف دیواری خاص و جدید می‌تونه از جنس چوب طبیعی باشه. چوب با رنگ طبیعی و الگوی خاص خودش، حس گرما و صمیمیت به فضا می‌ده. این مدل‌ها می‌تونن با دیوارهای رنگی یا سفید ست بشن و به خونه شما جلوه‌ای شیک و مدرن ببخشن. توی پذیرایی یا اتاق خواب، می‌شه از این شلف‌ها برای گذاشتن عکس‌های خانوادگی یا اشیای یادگاری استفاده کرد.

92_11zon

 

مدل‌های شلف دیواری فلزی هم گزینه جذابی هستن. این شلف‌ها با طراحی‌های مینیمال و صنعتی، مناسب خونه‌هایی با دکوراسیون مدرن و صنعتی هستن. استفاده از این مدل‌ها توی آشپزخونه هم جالبه، می‌شه ادویه‌ها، ظرف‌ها و حتی گیاهان آشپزخونه رو روی این شلف‌ها قرار داد. فلز با رنگ‌های مات یا براق می‌تونه تضاد جالبی با رنگ‌های گرم آشپزخونه ایجاد کنه.

93_11zon

یکی دیگه از مدل‌های شلف دیواری خاص و جدید، شلف‌های شناور هستن. این شلف‌ها بدون پایه و کاملا به دیوار چسبیده نصب می‌شن و انگار توی هوا معلقن. این مدل‌ها خیلی شیک و مدرن هستن و برای فضاهای کوچیک خیلی مناسبن چون اصلا جا نمی‌گیرن. توی اتاق نشیمن یا اتاق کار می‌شه از این شلف‌ها استفاده کرد و کتاب‌ها یا وسایل تزیینی رو روشون گذاشت.

94_11zon

شلف‌های چند طبقه هم یک انتخاب خوبن. این شلف‌ها با چند طبقه مجزا، فضای زیادی برای وسایل فراهم می‌کنن. می‌شه از این مدل‌ها توی اتاق بچه‌ها برای قرار دادن کتاب‌ها و اسباب‌بازی‌ها استفاده کرد. یا توی پذیرایی برای نمایش وسایل تزیینی و دکوری. این شلف‌ها با طرح‌های مختلف و رنگ‌های متنوع، می‌تونن با هر دکوری ست بشن.

95_11zon

 

در نهایت، انتخاب مدل شلف دیواری خاص و جدید، بستگی به سلیقه و نیاز هر خانواده داره. اما چیزی که مشخصه اینه که این شلف‌ها با طراحی‌های متنوع و کارایی بالا، می‌تونن به هر خونه‌ای زیبایی و نظم بیشتری بدن. پس بهتره قبل از خرید، نیازها و سلیقه خودتون رو بشناسین و با توجه به اون‌ها بهترین انتخاب رو انجام بدین

96_11zon

97_11zon

 

98_11zon (1)

99_11zon

 

100_11zon

101_11zon

 

102_11zon

103_11zon

104_11zon

 

105_11zon

منبع: چی شی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید