فال ابجد امروز یکشنبه 3 تیر 1403

فال ابجد امروز یکشنبه 3 تیر 1403

فال ابجد امروز یکشنبه 3 تیر ماه 1403؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.​

کد خبر : ۱۹۴۳۴۴
بازدید : ۱۵۶۷۶

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 3 تیرماه ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ آ ج

زمان زیادی را صرف تمرکز بر مسائل مربوط به گذشته و مسائل ناامیدکننده نکنید. فقط تمرکز و انرژی خود را روی کارتان متمرکز کنید و مشتاقانه منتظر فعالیت های خاصی باشید که در مسیر در انتظار شما هستند.

اردیبهشت: آ ج ب

این هفته برای شما یک هفته طاقت فرسا، مملوء از اتفاقات دیوانه کننده است! ممکن است فرصتی وجود داشته باشد که از نظرتان پنهان است. از شهود خود کمک بگیرید.

خرداد: آ ب ب

وقتی عاشق می شوید، دیگران شما را طور دیگری می شناسند. همیشه سرحال هستید و صدای خنده تان شنیده می شود. همه این ها تغییرات خوبی هستند.

تیر: ب د د

شما باید بتوانید بدون جریحه دار شدن احساسات تان، بازخوردها را دریافت کنید. به این فکر نکنید که به شما توهین شده است. فقط بازخوردها را دریافت کنید.

مرداد: ب آ د

فعالیت بدنی قوی، باعث تحریک شور و اشتیاق شما می شود. انرژی بیش از حد و واکنش سریع، شما را وادار می کند تا هر چیز خطرناک و چالش برانگیزی را امتحان کنید.

شهریور: آ ج آ

وارد یک ماجراجویی نادر و شگفت انگیز خواهید شد. این اتفاق فقط یک بار در زندگی تان رخ می دهد و فرصتی است که خودتان را بهتر بشناسید. همیشه شخصی که هستید را به خاطر بسپارید. حتی زمانی که نیاز به پشت سر گذاشتن چالش‌های زیادی دارید، آن چالش ها پایه و اساس شخصیت شما خواهند بود.

مهر: ب د ج

یک برنامه، فقط یک برنامه است تا زمانی که آن را عملی کنید. هنگامی که بر اساس آن عمل کردید، اجازه دارید تغییراتی برای بهبود آن ایجاد کنید. اما زمانی که در حال انجام آن هستید، از فکر کنار گذاشتن آن اجتناب کنید؛ زیرا در آن صورت، تمام تلاش های خود را زیر سوال برده اید.

آبان: آ د آ

شما از جایی که هستید، رضایت کامل ندارید و برای روزهای گذشته غصه می خورید. همیشه احساس می کنید چمن های همسایه سبزتر اند؛ تا زمانی که متوجه می شوید در چمن های آن ها نیز، علف های هرز وجود دارد!

آذر: ب ب آ

حتی نزدیک ترین همکاران شما، امروز ممکن است در تعاملات خود مشکلاتی را احساس کنند. رئیس فعلی شما، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند. تغییرات سریعی در محل کار رخ خواهد داد.

دی: ب د آ

فقدان انگیزه بزرگترین مانع شما نیست. بلکه واضح نبودن هدف شماست که شما را در مورد نحوه شروع کردن مطمئن نمی سازد. شما قبلا این شرایط را در زندگی خود تجربه کرده اید. به این فکر کنید که چگونه توانستید در پروژه های گذشته خود شروع کنید.

بهمن: آ آ آ

زندگی برای شما مثل یک بازی شطرنج است. شما نیاز دارید که حرکت بعدی رقیب خود را پیش بینی کنید. شما همیشه خود را به جای دیگران قرار می دهید.

اسفند: آ ب آ

به افرادی که ملاقات می کنید، زمان بیشتری بدهید تا به خود ثابت کنید که قابل اعتماد هستند یا خیر. اگر این محافظه کاری ها را رعایت کنید، در این ماه با مهارت و تشخیص بیشتری مانور خواهید داد.

۱۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید