عکس‌های باورنکردنی از حشراتی که در پارک زندگی می‌کنند

عکس‌های باورنکردنی از حشراتی که در پارک زندگی می‌کنند

در یک پارک معمولی که وسط شهر قرار گرفته، گنجینه‌ای از رنگ‌های درخشان و جزئیات پیچیده منتظر کشف شدن هستند؛ کافی است به سراغ حشرات بروید!

کد خبر : ۱۴۸۲۳۵
بازدید : ۹۷۴

فرادید| دیوید همیلتون، عکاس اسکاتلندی، در دوران قرنطینۀ کرونا شیفتۀ رنگ و نقش دنیای شگفت‌انگیز و پنهان حشرات شد. او شروع به عکاسی کلوزآپ و بزرگ‌نما از حشراتی کرد که بدون جلب توجه هر روز در اطراف ما در پارک‌ها و فضاهای سبز پرسه می‌زنند.

به گزارش فرادید؛ همیلتون قبل از قرنطینه به عکاسی از منظره علاقه داشت اما محدودیت‌های کرونایی باعث شد که او به جزئیاتی که نزدیکش بودند توجه بیشتری کند.

1

او بعد از خواندن یک مقاله دربارۀ عکاسی بزرگ‌نمایانه، با خودش فکر کرد که می‌تواند مسیر متفاوتی نسبت به عکاسی منظره را امتحان کند. بنابراین به پارک نزدیک خانه رفت و پروژۀ جالب و متفاوت خودش را آغاز کرد.

او می‌گوید خیلی از مردم بعد از دیدن عکس‌هایش، از اینکه چه حشرات زیبا و جالبی در اسکاتلند وجود دارند شگفت‌زده می‌شدند.

2

البته اسکاتلند به خاطر آب و هوای خاصش تنوع خیلی زیادی در زمینۀ حشرات ندارد. به همین خاطر بود که دیوید سفری به مالزی رفت. او می‌گوید به محض این که به اولین بوته رسیدم، از دیدن حشرات روی آن شگفت‌زده شدم.

در اینجا تعدادی از تصاویر خارق‌العادۀ همیلتون از حشرات کوچک را می‌بینید؛ حشراتی که در این عکس‌ها شکل و شمایل و جلوه‌ای کاملا متفاوت پیدا کرده‌اند.

3

4

6

7

5

۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید