۱۶ ترفند ارزان و مبتکرانه که زندگی را برایتان راحت خواهد کرد

۱۶ ترفند ارزان و مبتکرانه که زندگی را برایتان راحت خواهد کرد

در این مقاله قرار است ببینیم برای چه تعدادی از مشکلاتِ روزانه ما، راه‌حل‌های ارزان، ساده و مبتکرانه به وجود آمده است و امیدوار باشیم این راه‌حل‌ها به همین زودی‌ها در اختیار ما هم قرار بگیرد.

کد خبر : ۱۵۱۶۷۶
بازدید : ۲۵۲

برترین ها نوشت: هرچند که شاید ساده‌تر شدن زندگی روزانه نسبت به دهه‌ها و قرن‌های گذشته موضوعی باشد که کم‌تر کسی با آن مخالفت کند اما هنوز هم بیشتر ما در طول روز با مشکلات کوچک و بزرگی مواجه می‌شویم و احتمالا با خودمان به این فکر می‌کنیم که چطور هنوز راه‌حل مناسبی برای این مسئله پیدا نشده است.

مشکلاتی که به دلایل مختلف مانند بی‌توجهی، همه‌گیر نبودن یا عدم سودآور بودن راه‌حل‌های در دسترس، هنوز که هنوز است باعث می‌شود بسیاری از کارها با صرف زمان یا هزینه و انرژی غیرمنطقی به انجام برسد.

در این مقاله قرار است نگاهی به همین مسئله بیندازیم و ببینیم برای چه تعدادی از مشکلاتِ روزانه ما، راه‌حل‌های ارزان، ساده و مبتکرانه به وجود آمده است و امیدوار باشیم این راه‌حل‌ها به همین زودی‌ها در اختیار ما هم قرار بگیرد.

ماژیکِ هایلایت کننده‌ای که به شما امکان مشاهده متن را می‌دهد

1

اتاقی با آب و هوای زمستانی برای خرید لباس‌های گرم در فروشگاه

2

لباس مخصوص موتورسواران با چراغ‌های ترمز و راهنما

3

هزینه بلیط مترو یا اتوبوس را با بازیافت بطری‌ها بپردازید

4

دستشویی‌های ژاپنی یا آسایش واقعی

5

حتما تعریف دستشویی‌های ژاپنی را شنیدید. این دستشویی‌ها در کنار امکانات فراوانی مانند امکان تنظیم حرارت و فشار آب و استفاده از عطر یا خوشبو کننده هوا، این انتخاب را هم در اختیار شما می‌گذارد که در صورت لزوم با پخش موسیقی خیالتان بابت همه‌چیز راحت باشد.

صندلی‌های قابل استفاده در فروشگاه‌ها

6

با استفاده از این آب‌خوری‌ها در پارک‌ها، آبِ هدر رفته در اختیار حیوانات قرار می‌گیرد

7

نیمکت‌های پدال‌دار قابل استفاده در پیش‌دبستانی و سال‌های ابتدایی مدرسه برای تشویق بچه‌ها

8

پمپ بنزینی در سئول و نصب پمپ‌ها روی سقف

9

سطل زباله مخصوص فیلتر سیگار و رای‌گیری

10

 شهرداری این شهر با همین ابتکار ساده و تبدیل این سطل به محلی برای مبارزه طرفدارانِ دو جاستینِ موسیقی پاپ یعنی تیمبرلیک و بیبر باعث شده‌ هیچ فیلتر سیگاری باعث زشتی سطح شهر نشود.

امکانی که باید در همه خودروها وجود داشته باشد

11

کامپیوتر مرکزی این خودرو تا زمانی که راننده و مسافران از کمربند ایمنی استفاده نکرده‌اند اجازه استفاده از رادیو یا پخش موزیک را نمی‌دهد.

یک نیمکت ساده و همه‌کاره

12

این نیمکت ساده با طراحی هوشمندانه‌اش هم می‌تواند میز پیک‌نیک بزرگسالان و کودکان باشد و هم صندلی مخصوص نوزاد در اختیار شما می‌گذارد.

استفاده از بارکد روی تکالیف دانش‌آموزان

13

والدین این کودک نوشته‌اند با اسکن کردن این بارکد، کودکشان به صفحه‌ای در یوتیوب هدایت می‌شود که این مبحث درسی در یک ویدئو توضیح داده شده است.

راحتی مصرف‌کننده دقیقا چیست؟

14

این برند دستمال توالت در ابتکاری که باعث افزایش قابل توجه فروشش هم شده به جای اینکه وسط محصولش را مانند معمول خالی بگذارد، یک رول کوچک دستمال توالت مخصوص سفر به مشتریانش هدیه می‌دهد.

استفاده از پارچه میکروفایبر درون کروات برای تمیز کردن صفحه گوشی

15

با این نیمکت‌ها خیالتان بابت کثیف شدن لباستان راحت است

16

قسمت نشیمنگاه این نیمکت‌ها مطابق تصویر قابل چرخیدن است و به این ترتیب اگر لکه یا آلودگی روی نیمکت دیدید به راحتی می‌توانید با چرخاندن آن بخش از نیمکت استفاده کنید.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید