(تصاویر) وقتی یک هنرمند «کیک» می‌پزد؛ از قالی ایرانی تا خطای دید!

(تصاویر) وقتی یک هنرمند «کیک» می‌پزد؛ از قالی ایرانی تا خطای دید!

یک «کیک» تا چه اندازه‌ای می‌تواند از لحاظ بصری تاثیرگذار و چشمگیر باشد؟ آلانا جونز مان، یک شیرینی‌پز هنرمند آمریکایی، با ثابت کرده که کیک‌پزی را می‌توان به معنی واقعی کلمه به سطح یک هنر خیره‌کننده و تماشایی ارتقا داد.

کد خبر : ۱۹۵۵۲۴
بازدید : ۲۲۸

فرادید| آلانا جونز مان (Alana Jones-Mann) یک طراح و شیرینی‌پز مقیم لس‌آنجلس است که هنر طراحی و کیک‌پزی را به عالی‌ترین شکل ممکن با هم ترکیب کرده است. کیک‌هایی که آلانا درست می‌کند، جلوۀ خیره‌کننده‌ای دارند که واقعا جز «هنر» هیچ نام دیگری نمی‌شود روی آن گذاشت.

به گزارش فرادید؛ آلانا قبلا مشغول کار بازاریابی بود اما برای اینکه بتواند از آن شغل روزمره و خسته‌کننده فرار کند به کیک‌پزی روی آورد و توانست مهارت‌های طراحی را که قبلا در یک مدرسۀ هنری در نیویورک آموخته بود به خوبی در این فعالیت جدید به خدمت بگیرد.

طرح‌هایی که آلانا روی کیک‌هایش پیاده می‌کند بسیار متنوع و چشمگیر هستند، از کیک‌هایی با طرح‌های هندسی که تا حدی باعث خطای دید می‌شوند تا کیک‌هایی که بافتی ظریف و حیرت‌انگیز شبیه به پارچه‌های مخمل دارند.

2

یکی از آثار آلانا کیکی است که با الهام از یک قالب ایرانی ساخته شده؛ آلانا نقاط خامۀ رنگی را طوری بر روی این کیک قرار داده که کاملا شبیه گره‌های رنگی یک فرش به نظر می‌رسند.

5

در اینجا تصاویری از آثار متنوع آلانا جونز مان را ملاحظه می‌کنید.

1

9

12

11

10

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید