النصر مجوز حضور احتمالی رونالدو در ایران را گرفت!

النصر مجوز حضور احتمالی رونالدو در ایران را گرفت!

در صورت قهرمانی و یا حتی نایب قهرمانی النصر در لیگ حرفه ای عربستان، این تیم می تواند در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور پیدا کند. با توجه به بهبود روابط سیاسی میان ایران و عربستان، احتمال می رود که قانون انجام بازی تیم های 2 کشور در زمین بی طرف لغو شده و شاهد حضور سعودی ها در ایران باشیم.

کد خبر : ۱۳۳۲۱۳
بازدید : ۴۳

با اعلام فدراسیون فوتبال عربستان، هشت باشگاه این کشور موفق شدند مجوز حرفه ای دریافت کنند.

کمیته صدور مجوز لیگ حرفه ای عربستان اسامی باشگاه هایی که موفق شدند مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند، اعلام کرد که مطابق انتظار، باشگاه های بزرگ این کشور مشکلی برای حضور در این پیکارها ندارند.

طبق اعلام کمیته صدور مجوز لیگ حرفه ای این کشور، هشت باشگاه عربستانی موفق شدند مجوزهای لازم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و هشت باشگاه نیز موفق نشدند در این زمینه قوانین مدنظر AFC را اجرا کنند و مجوز حرفه ای کسب نکردند.

النصر یکی از باشگاه هایی بود که به دلیل بدهی سنگین به روی ویتوریا، سرمربی سابق خود، وضعیت نامشخصی برای دریافت مجوز حرفه ای داشت که این باشگاه توانست مطالبات سرمربی پرتغالی را پرداخت کرده و مجوز حرفه ای دریافت کند.

37

بدین ترتیب در صورت قهرمانی و یا حتی نایب قهرمانی النصر در لیگ حرفه ای عربستان، این تیم می تواند در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور پیدا کند. با توجه به بهبود روابط سیاسی میان ایران و عربستان، احتمال می رود که قانون انجام بازی تیم های 2 کشور در زمین بی طرف لغو شده و شاهد حضور سعودی ها در ایران باشیم.

بدین ترتیب چنانچه النصر با یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا همگروه شود و البته رونالدو نیز به فوتبالش در این باشگاه ادامه دهد، می توان شاهد سفر فوق ستاره پرتغالی به ایران بود.

لازم به ذکر است که الهلال (قهرمان فصل قبل لیگ و جام حذفی امسال)، الفیحاء (قهرمان جام حذفی فصل گذشته) به همراه الاتحاد صدرنشین فعلی و مدعی اصلی قهرمانی لیگ عربستان توانستند مجوز حرفه ای دریافت کنند.

از آنجایی که الهلال توانست 2 قهرمانی را در 2 فصل اخیر کسب کند، سهمیه چهارم عربستان به نائب قهرمان لیگ امسال می رسد که به احتمال زیاد النصر خواهد بود.

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید