۷ دلیل برای اثبات این‌که هالند بامزه‌ترین فوتبالیست جهان است

۷ دلیل برای اثبات این‌که هالند بامزه‌ترین فوتبالیست جهان است

هالند ماشین گل‌زنی است که اغلب با ترمیناتور مقایسه می‌شود. اما ارلینگ در زندگی واقعی ربات نیست و با شخصیت عجیب و غریبش هواداران را شگفت‌زده می‌کند.

کد خبر : ۱۳۴۱۱۲
بازدید : ۱۳۱

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی نه فقط به گل‌زنی بلکه به خیلی از عادت‌های عجیب و غریب و شوخی‌های بامزه‌اش هم معروف است.

هالند ماشین گل‌زنی است که اغلب با ترمیناتور مقایسه می‌شود. اما ارلینگ در زندگی واقعی ربات نیست و با شخصیت عجیب و غریبش هواداران را شگفت‌زده می‌کند.

مهاجم ۲۲ ساله منچسترسیتی نه تنها با رکوردشکنی در تعداد گل نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته، بلکه رژیم غذایی عجیب و غریبی مثل آدم‌خوارها و کمد لباسی مملو از پیژامه‌های مجلل دارد. این‌ها را با مصاحبه‌های خنده‌دار، تکنیک‌های عجیب و چند مسابقه با اینفلوئنسرها ترکیب کنید تا بهتر متوجه شوید که چرا او مهاجمی خاص است!

تاکتیک‌های عجیب

هالند یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های جهان محسوب می‌شود و همان‌طور که مشخص شده او در پنج بازی مانده به پایان فصل بهترین گل‌زن لیگ برتر شد. اما به نظر می‌رسد که او همیشه رفتارهای جنتلمنانه ندارد و گاهی با تاکتیک‌هایش هواداران را سرگرم می‌کند.

اوایل این ماه او سر یکی از بازیکنان حریف فریاد زد و گفت توپ را به من بزن، و باعث شد همه او را «دیوانه» خطاب کنند. در جریان پیروزی ۳-۰ مقابل وستهام زمانی که در دیوار دفاعی ایستاده بود فریاد زد و گفت توپ را به من بزن. و باعث شد هواداران در توییتر در موردش جوک بگویند و سرگرم شوند.

او همچنین سال گذشته بن گادفری، مدافع اورتون را مورد تمسخر قرار داد و ویدیویی از این صحنه به سرعت وایرال شد. او ادای مدافعی که به داور اعتراض می‌کرد را درآورد و هواداران را به خنده انداخت. هواداران معتقدند که فوتبال با وجود چنین شخصیت‌هایی تماشایی‌تر می‌شود.

200

201

شوخی‌های جالب

هالند خیلی شوخ است و وقتی هم‌تیمی‌هایش در جام جهانی بودند ویدیویی ضبط کرد که در حال رانندگی با ماشین چمن‌زنی، لباس عروسک باشگاه را به تن داشت و تظاهر به صحبت با هم‌تیمی‌هایش می‌کرد. او در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: وقتی بچه‌ها نبودند سخت تمرین می‌کردم ولی تمرین تنهایی خیلی کسل‌کننده است. دلم برای شوخی‌هایمان تنگ شد.

در ویدیوی دیگری در ماه مارس، هالند و جک گریلیش جایزه‌ای شبیه به اسکار را به «بزرگترین کلاهبردار» تیم تقدیم کردند. آن‌ها اعلام کردند که جایزه به روبن دیاس تعلق می‌گیرد که می‌گوید ۴ بار در روز در باشگاه تمرین می‌کند اما کسی نشانه‌هایش را نمی‌بیند. هالند افزود: او همیشه در باشگاه است و نتیجه... نتایج کجاست؟

202

203

رژیم غذایی خاص

مشکلات معده هالند با توجه به رژیم غذایی خاص و منحصر به فرد او تعجب‌آور نیست. این ستاره فاش کرده که قلب و جگر تازه گاو می‌خورد که به گفته خودش عملکردش در زمین را بهبود ببخشد. رژیم غیرمعمول او باعث شد که او را با شخصیت خیالی هانیبال لکتر در فیلم سکوت بره‌ها مقایسه کنند!

هالند در مستند «هالند؛ تصمیم بزرگ» در سال ۲۰۲۲ گفت: «شما (مردم عادی) این‌ها را نمی‌خورید، اما من مراقب بدنم هستم. من فکر می‌کنم خوردن غذای باکیفیت که تا حد امکان محلی باشد مهمترین چیز است.» هالند روزانه ۶۰۰۰ کالری، یعنی بیشتر از دو برابر مقدار توصیه‌شده برای مردان، مصرف می‌کند و اغلب از سرآشپزهای من‌سیتی درخواست پنیر و املت ژامبون می‌کند. عادات غذایی عجیب او به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا همچنین مشخص شده که او فقط از یک سیستم فیلتر پیچیده که دارای چندین لوله و سیم است، آب می‌نوشد. او در همین مورد می‌گوید: من همچنین شروع به فیلتر کردن آب نوشیدنی‌ام کردم. فکر می‌کنم که می‌تواند مزایای زیادی برای بدن من داشته باشد.

204

پست‌های عجیبش در شبکه‌های اجتماعی

شخصیت عجیب هالند در شبکه‌های اجتماعی او هم دیده می‌شود. در یک پست اینستاگرامی فاش کرد که یک «معجون جادویی» متشکل از شیر بز می‌نوشد و چند عکس از خودش در مزرعه به اشتراک گذاشت. این فوتبالیست همچنین تعدادی عکس از خود در صحنه‌های کارتونی به اشتراک گذاشت، از جمله یکی که او را به عنوان یک وایکینگ نشان می‌دهد. یک بار هم عکسی با گریم زامبی از خود به اشتراک گذاشت و برای هواداران «هالندوین» خوبی آرزو کرد. (اشاره به جشن هالووین).

205

مصاحبه‌های خنده‌دار

در مقایسه با اکثر فوتبالیست‌هایی که برای صحبت در رسانه‌ها آموزش دیده‌اند، هالند اکثر اوقات یا شوخی می‌کند یا جواب‌های خیلی کوتاه می‌دهد. وقتی در ماه فوریه در مورد هت‌تریک کردنش سوال کردند گفت: «خوشم می‌آید از هت‌تریک کردن، باعث می‌شود توپ را بیشتر لمس کنم.»

اما وقتی حس شوخ‌طبعی‌اش گل نکند، پاسخ‌های کوتاه و تک‌کلمه‌ای می‌دهد. در سپتامبر ۲۰۱۹ بعد از هت‌تریک کردن در بازی سالزبورگ مقابل تیم بلژیکی خنک، خبرنگار پرسید «شما با زدن سه گل در نیمه اول تاریخ‌سازی کردید، چه احساسی دارید؟»، هالند هم پاسخ گفت «احساس خوبی دارم» و بعد از تماشای تعجب خبرنگار اضافه کرد «از من پرسیدی چه احساسی دارم، من هم جواب دادم!»

از او در مورد راز پشت به ثمر رساندن ۱۷ گل در ۹ بازی پرسیدند و گفت «تلاش». خبرنگار پرسید «دو هفته دیگر به لیورپول می‌روی، پدرت در سال ۱۹۹۷ در آنفیلد گل‌زنی کرد، امیدواری که راه او را ادامه دهی؟» و پاسخ هالند: «امیدوارم!»

206

عشق به پیژامه

فوتبالیست‌ها به پوشیدن لباس‌های گران‌قیمت مشهور هستند، اما به نظر می‌رسد بازیکن من‌سیتی بر روی یک نوع لباس بسیار خاص تمرکز کرده است.

هالند تمایل زیادی به لباس‌های راحتی گران‌قیمت دارد، و کمد لباسی پر از پیژامه دارد که قیمت هر ست آن ۲٬۴۵۰ پوند است. در ماه آوریل، هنگام پرواز به گرندپری موناکو، پیژامه قرمز و سفید دولچه‌وگابانا که ۱۰۰۰ پوند قیمت داشت را به تن کرد.

هالند حتی با این لباس‌های راحتی برای صرف شام بیرون می‌رود، مثلا در رستوران گران‌قیمت منچستر «روسو» یک پیراهن ابریشمی آبی به قیمت ۱٬۱۰۰ پوند به تن داشت. در دسامبر گذشته، او عکسی از خود را با لباس خواب ۲٬۴۵۰ پوندی دولچه‌وگابانا به اشتراک گذاشت و کریسمس را به طرفداران تبریک گفت.

طبق گزارش‌ها، هم‌تیمی‌های این فوتبالیست هم به طرز لباس پوشیدن او می‌خندند. شخصی در نشریه «میل» نوشت: او پول زیادی دارد اما ببینید چه می‌پوشد!

207

208

تمرینات مهیج

حفظ تناسب اندام برای هر ورزشکاری ضروری است، اما بروسیا دورتموند در زمانی که هالند در آن‌جا بود رویکردی غیرمتعارف برای تناسب اندام داشت. آن‌ها در سال ۲۰۲۱ آلیسا اشمیت قهرمان المپیک را استخدام کردند که توسط مجله استرالیایی Busted Coverage به عنوان «جذاب‌ترین ورزشکار جهان» شناخته شد.

یکی از هواداران پس از مشاهده عکس‌های اشمیت ۲۴ ساله با کنایه گفت «به همین دلیل است که بازیکنان در دورتموند می‌مانند.» دیگری آن را به عنوان «بزرگترین استراتژی هر باشگاهی برای حفظ بهترین بازیکنانش» توصیف کرد و سومی اضافه کرد: شرط می‌بندم که هالند به همین دلیل نمی‌خواست از دورتموند برود!

یک سال بعد، هالند یک ویدیوی تمرینی را با استاد تناسب اندام «پاملا ریف» که ۹میلیون دنبال‌کننده دارد، ضبط کرد تا به هواداران دورتموند کمک کند در خانه ورزش کنند.

اما خبر بد برای هواداران تیم آلمانی این بود که هالند همان سال دورتموند را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست.

منبع: خبر ورزشی

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید