(عکس) ورود جنجالی لیونل مسی به اپل‌ تی‌وی

(عکس) ورود جنجالی لیونل مسی به اپل‌ تی‌وی

انتقال مسی به آمریکا، یکی از بزرگ‌ترین اخبار چند وقت گذشته دنیای فوتبال محسوب می‌شود که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

کد خبر : ۱۳۶۵۳۵
بازدید : ۷۰

طبق بندی که در قرارداد مسی وجود دارد، او از سرویس اشتراکی جدید MLS Season Pass اپل تی‌وی و مشترکین جدید آن درآمد خواهد داشت.

«لیونل مسی»، فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان شب گذشته از تصمیم خود برای پیوستن به باشگاه فوتبال «اینتر میامی» لیگ آمریکا (MLS) خبر داد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، ظاهراً بندی در قرارداد پیشنهاد شده به مسی وجود دارد که شامل کسب درآمد این ستاره فوتبال از سرویس اشتراکی جدید MLS Season Pass سرویس استریم اپل می‌شود.

براساس تصویری که توسط حساب توییتر نشریه ESPN منتشر شده است، خرید مسی بزرگ‌ترین انتقال تاریخ 27 ساله لیگ فوتبال MLS محسوب می‌شود و طبق بندی که در قراردادش وجود دارد، او از سرویس اشتراکی جدید MLS Season Pass اپل تی‌وی و مشترکین جدید آن نیز درآمد کسب خواهد کرد.

71

سرویس MLS Season Pass ماهانه 14.99 دلار یا 49 دلار برای باقی فصل هزینه دارد، اما مشترکین اپل تی‌وی پلاس می‌توانند با نرخ تخفیفی 12.99 دلار در ماه یا 39 دلار برای باقی مانده فصل در آن ثبت‌نام کنند. هر یک از مسابقات MLS به‌عنوان بخشی از شراکت 10 ساله بین اپل و MLS به‌صورت زنده از طریق برنامه Apple TV پخش می‌شود.

ساخت مستند مسی توسط اپل

همچنین یک روز قبل از اینکه مسی تصمیم خود برای امضای قرارداد با باشگاه اینتر میامی را اعلام کند، اپل گفت که یک مستند چهار قسمتی درباره این فوق ستاره آرژانتینی خواهد ساخت که از طریق +Apple TV پخش می‌شود.

72

انتقال مسی به آمریکا، یکی از بزرگ‌ترین اخبار چند وقت گذشته دنیای فوتبال محسوب می‌شود که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

درحالی‌که گفته می‌شد فوق‌ستاره سابق بارسلونا قرار است پس از باشگاه فوتبال «پاری سن-ژرمن»، مانند ستاره‌های دیگری ازجمله «کریستیانو رونالدو» و «کریم بنزما» راهی عربستان شود، اما او تصمیم گرفت آمریکا را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

حضور مسی در تیم فوتبالی که مالک آن «دیوید بکام» است، می‌تواند میزان توجه طرفداران به MLS را افزایش داده و می‌توان انتظار داشت تا اپل که استریم این مسابقات را برعهده دارد نیز سود ببرد.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید