پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ثبت نام کرد

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ثبت نام کرد

ثبت نام باشگاه پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ انجام شده است و برای این منظور، تمام اطلاعات و اسناد و مدارک درخواستی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، بارگذاری شد.

کد خبر : ۱۳۷۳۷۹
بازدید : ۱۵

در فاصله ۴۸ ساعت تا پایان فرصت رجیستری لیگ قهرمانان آسیا، فرم ثبت نام امروز به باشگاه پرسپولیس رسید و حالا امیرعلی حسینی اعلام کرد که رجیستر پرسپولیس انجام شده است.

او در این خصوص گفت: ثبت نام باشگاه پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ انجام شده است و برای این منظور، تمام اطلاعات و اسناد و مدارک درخواستی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، بارگذاری شد.

وی افزود: معرفی ورزشگاه‌های مسابقه و تمرین، معرفی فرودگاه‌ها، دو هتل برای مقامات و داوران مسابقه، دو هتل برای تیم میهمان، فواصل این اماکن از یکدیگر، مختصات و مشخصات کامل ورزشگاه‌ها به ویژه ورزشگاه میزبان مسابقه، امکانات رسانه‌ای ورزشگاه و وضعیت جایگاه‌های آن، رختکن و گواهی نور استادیوم، بخشی از مواردی هستند که باید در تکمیل فرم‌ها لحاظ شوند و اسناد و تصاویر مربوطه هم باید ارسال گردد.

 ادامه داد: تکمیل فرم رنگ لباس هم از جمله این موارد است و بعدا اعلام می‌شود که اصل نمونه را به چه طریقی باید در اختیار کنفدراسیون بگذاریم.

حالا فدراسیون فوتبال این بخش را به ای اف سی منتقل خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید